DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.04.2017 08:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nashledanou.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      01

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys záporný paleček. 11

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          zapornej palecek je znameni, ze to myslime dobre 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Chlapci jedno mínus máte oba ode mne. Já si myslím, že F1 by bez RB a STR nebyla atraktivnější. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            A tak jsem jim dal každému hned plus, aby rovnováha "kladů a záporů", "dobra a zla" zůstala zachována.
            Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
            Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To je o tom, že nečteš co píšu, ale co chceš abych psal. Zkus se zamyslet, jestli není "trošičku" rozdíl mezi spojeními "nebyla atraktivní" x "nebyla atraktivnější".
              Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Rozdíl ve spojení trošičku je. Akorát není jasné ke kterému období se vztahuje ta atraktivní a ke kterému ta atraktivnější F1.
                To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
                Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil... 02 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ty si z toho vyvozuješ zase stupidity. Já psal, že by F1 nebyla atraktivnější. Je úžasné, co si zase z této naprosto jednoduché věty odvozuješ ty. Já to beru celkově. Najdou se 2 sezony (2011, 2013), které byly díky RB možná méně atraktivní. V ostatních, za celou jejich existenci, atraktivitu zvýšili. Minimálně tím, že byly na trati o 4 vozy více a nikdy žádný jejich vůz nebyl mezi těmi,co tam byli jen "do počtu". Většinou byli (aspoň samotný RB) nadprůměrným týmem a někdy díky nim byl šampionát napínavý až do konce (2009,2010,2012). Přínos posledních 3 sezon jsem už zmínil.
                  Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější. 02 02 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Pokud chceš aby ostatní cítili rozdíl v tom co píšeš, pak musíš psát jasněji.
                    Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
                    A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.

                    Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jakože jsem když jsem napsal, že bez RB by nebyla F1 atraktivnější, tak jsem tím myslel v dobách, kdy RB nejezdil??? Tobě to dává smysl???
                      Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
                      A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo. 20

                      Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
                      1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
                      2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?

                      Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama