DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Ricciardo dnes v Montrealu prohlásil, že penalizaci nedostane, pokud se neobjeví v tréninku nějaký problém: "Máme stále dostatek dílů." Přeberte si to, jak chcete - prostě každý den jinak 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasně Odine, rád ti dám odkaz. Dokonce nemusím ani hledat, napsal jsi to o odstavec výš. 12 12 12
"Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. "
Jak píšu. jedině ty si můžeš myslet, že si RB hrabe v motoru Renaultu jak chce, něco si tam poškodí, pak obviní Renault a ten pak řekne: "OK, je to naše vina."
Tedy až na poslední závod. To se z ničeho nic Renault ozval a řekl, že si za poruchu MGU RB může sám. Asi v Monaku nějak zapomněli, že vlastně obvinění RB vyvrace nechtějí. Celou sezonu si to nechají líbit a poctivě jim mění pokažené součástky, ale v Monaku si uvědomili, že RB vlastně tolik nemilují. 12 12 12
Ne, TAG nejsou upravené Renaulty. Jsou navlas stejné. Jen je na kapotě TAG a mají jiný olej a jiné palivo. To je jediná úprava, kterou mají, včetně softwaru. 12
Nějaká citace, kde obviňuju Mclaren z jejich poruch motoru? O tom nevím. 13
Jo Odine, až budeš mluvit o špinění, podívej se nejdřív na vlastní příspěvky o RB. Jedna lež za druhou a v lepším případě na to nemáš jediný důkaz. Já na slabý výkon a poruhovost Renaultů důkaz mám. RB taky. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jenže RBR se v průtokoměrech prokazatelně vrtali, byl tu o tom dokonce článek, aby si mohli měřit průtok paliva sami "po svém".
Mně příjde nejzajimavější na tom všem, že po vynesení rozsudku okamžitě přestaly veškeré problémy s měřením paliva. na mě to dělá dojem, že si problémy týmy způsobovali úmyslně, aby si vytvořiliy další šedou zónu, kde mohou manipulovat s výkonností.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jasně, protože už Renault nechtěl nic mít s ubulenci a jejich pomlouvačnou kampaní. Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. To tu už bylo. Tak se Renault jen preventivně jistil proti špinění ze strany RBR a Mika17 a jemu podobných.RedBullíčci si se špiněním dali pauzu, tak to za ně taď doháníš ty. 02
Tvůj poslední odstavec. Nevím o čem píšeš. To jsem tu někde tvrdil??? Dej odkaz.
Já tvrdím, že RBR pohání pohonné jednotky TAG Heuer, což jsou upravené Renaulty. A že si tyto PJ provozují po svém. Problémy jsou obdoba toho, čemu se snažíš vysmívat v případě McLarenu a Hondy. A to měl MCL s Hondou mnohem větší trpělivost, než ubulenci s Renaultem. Nic víc, nic míň.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.48.XXX
Přesně tak Roco tu přinášel info ze Sakury zy dyna, jak moc velký vylpešní budou 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi máš špatnou paměť. Ne, že dal Renault souhlas. Přejmenování byla podmínka RENAULTU pro další spolupráci.
Nic to nemění na tom, že dodavatelem je Renault. Nebo proč vlastně chtěl Renault rozhodnutí RB do konce května, když nic nedodává? Tobě to pak dává smysl?
Jasně, jedině ty si můžeš myslet, že RB si vrtá v motorech jak chce a pak odešle motory do Renaultu, kde si toho asi nikdo nevšimne. Podle tebe si způsobuje poruchy a Renault ty poruchy vezme na sebe. Jen tak, protože mají RB neskutečně rádi, tak přijímají vinu za poruchy za RB. Ano, Odine. Zdálo se ti ještě něco přínosného?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasný, ono je to všechno co by bylo kdyby....
A těžko odhadnout, co všechno by Max změnil, kdyby....
Je vidět, že i bez jeho přešlapů by RB na Ferrari neměl. Tak dobře proti Mercedesu si stejně stojí jen díky strategii v Číně. Řekněme si to na rovinu: na vítězství v závodech mají jen v Monaku, Maďarsku a Singapuru. Uvidíme, jestli se jim někde nepodaří překvapit, ale počítám, že budou potřebovat na porážku soupeřů vymyslet něco ála Čína.
Jo kdyby měli slušný motor, startovali by pokaždé z lepších pozic a 15-20s za závod by e posunulo jinam. Ale spekulovat, kam by je poslala lepší kvada, to už se spočítat nedá.
Ale je super, že sis dal tu práci a zkusil spočítat aspoň ty výpadky. Uznávám, že jsi v tom postupoval férově. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak o 27 koních jsi tu od zdroje od Hondy hovořil hlavně ty.... 03

Ono nakonec to číslo, co dodal RB nemusí být zcela pravdivé. V každém případě, dohnat ty dva v předu, když investují a ještě mezi sebou bojují nebude vůbec jednoduché.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak prý některé týmy nakoupily hodně moc prutokoměrů, co měli certifikát a vybírali ten co nejméně přesný. No komedie. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

178.255.168.XXX
A jak nakonec bude upgrade Hondy výkonný, to se vlastně ještě ani neví. Tanabe teprve rozhodne jakou specifikaci nasadí. Tanabe je konzervativní a je o něm známo, že jde spíše na jistotu, ale RB je jistě výzva12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Hmmm. Průtokoměry byly také zapečetěny!!! A vrtat do nich (doslova) bylo ZAKÁZÁNO. Přesto ani tento zákaz RBR nepřekážel k vlastním úpravám. Jo z podvodníka slušného jen tak neuděláš.
Renault s úpravami jejich pohonných jednotek dal souhlas a k přejmenování takto upravených PJ, též. Tak co řešíš???
Že by malá mezírka ve tvém zpochybňování názorů oponentů???
Přínosný příspěvek? Uvidíme! Já mám s tvým zpochybňováním názorů druhých, podsouváním něčeho, co nenapsali a bagatelizováním bohaté zkušenosti. Tak třeba i druzí zjistí, že konstruktivně se s tebou diskutovat nedá. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

178.255.168.XXX
HellHogr 11:54 05.06.2018 89.24.48.XXX
Jenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání

Můžeš poslat odkaz na ofíko odkaz Hondy o těch 30 koních? Nemůžeš, ale v klidu si tu plácáš 11
Honda nikdy neuvádí čísla, takže je jasné jak je daleko od pravdy ten tvůj příspěvek.
Když se tu chceš ohánět spekulacema, tak můžeš třeba googlit včerejší články:
" Honda tipped to make 40hp step in Canada "
Ale zase, spekulace, ne ofíko info Hondy, tak abys zase netvrdil, že Honda něco naslibovala a nesplnila 12

Jinak Ferko prej přiveze také 10-15 koní, Mercedes nasadí u všech nové motory a vždy chtějí přinést výkon navíc, takže se dá čekat že něco připraví.
Renault tedy těch 5-10 koní, s čímž nic a nikoho nestáhnou.
Honda ztrácí na Renault 10-15 koní. Ztrácí to na Renault nebo na Hujera? Kolik vlastně ztrácí Renault ne Hujera, když si dělá RB sám mapování, používá lepší paliva a maziva?
Neztrácí nakonec Honda na Renault jen minimum 5-10 koní a na Hujera 10-15? 11 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
1. Počítám vždy s dodržením pořadí v jakém jezdci (DR a MV) byli před nehodami .
2. Dobře, v Bahrajnu DR u nehody nebyl,tím pádem by ale Max měl bodů víc, počítal jsem ho až jako 6. v cíli za 5. DR.
3. Janě že jhe to o strategii, já měnil to pořadí jen vynecháním Maxových přešlapů, nějaké vynechání zásahů shůry či (ne)schopnosti stratégů v tom fakt nejsou.
4. VB jsem špatně spočítal, zapomněl jsem přičíst za Baku, to uznávám
5. O dalších chybách nemá smysl spekulovat, to bychom mohli rovnou dát body jen za kvalifikaci. Fakt šlo jen o spočítání co RB ztratil těmi nehodami.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jistě Odine, oni si u RB na ty zapečetěné motory vezmou šroubovák a předělají si tam co chtějí, jak je to zrovna napadne a pak si to zašroubují znovu. A Renault něco takového nikdy ani nezmíní, protože Helmuta Marka tajně milují. Díky za přínosný příspěvek,
12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmmm, uznávám, že sis práci dal.
Můžu něco vytknout?
1. Nějak předpokládáš, že Max vždy vyhraje před Riccim. Až tak úžasně Ricciho nezajíždí. Co mezi ně ta vítězství rozdělit?
2. V Bahrajnu Ricci odstoupil kvůli poruše, nesetřelil ho Max.
3. V Číně by Max mohl vyhrát. OK. Ovšem to vítězství měli díky skvělé strategii. Tohle není zásluha vozu a nemusí se to opakovat. Vettel by získal o 8 bodů víc, což tam aasi máš.
4. Kdyby nekolidovali v Baku, nevyjel by SC, na jejich troskách by neskončil Bottas a Vettel by se nepropadl. Vettelovi jsi odečetl 2b, ale ve skutečnosti by získal naopak o 6b víc a Bottas o 25b, pokud by nevyhrál a dojel druhý., nebo naopak Vettel o 13b víc a Bottas o 18.
5. Pochybuju, že by ho Ricci pustil. Nebyl důvod, přepustit mu své vítězství, když předjetí Vettelem nehrozilo.
Tedy po úpravě SV 107(113), LH 85, MV 84, DR 87, VB 88 (81), KR 55.
To je vše za předpokladu, že jezdci RB neudělají žádnou chybu, zatímco jezdci ostatních stájí chybují. A jak vidíš, na Ferrari by to stejně nestačilo i s chybami u Ferrari a Mercedesu.
A teď přidej ke každému závodu lepší startovní pozici a kolem 18s na závod. To už by byla jiná. Výhra DR v Austrálii + MV na 4, druhé místo Maxe v Číně, V Baku asi 4 a 5, druhé místo Maxe ve ŠPanělsku. 03
SV 100(106), LH 80, MV 97, DR 100, VB 82 (75), KR 49.
Lepší ne? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já teda nevím, (HellHogře a GRAHAME), proč jste se nechali Mikem natlačit do řešení spolehlivosti PJ Renaultu v útrobách RedBullíčků???
Vždyť RBR pohání TAG Heuer!!!
RedBull koupí motory Renault, pohrabe se v nich a jsou z toho TAG Heuery. Výsledkem je totálně nespolehlivá pohonná jednotka, tak jako to bylo v případě průtokoměrů paliva, se kterými též RedBullíčci manipulovali a ještě měli tu drzost hnát ty své podvody k soudu.
Pokud chcete srovnávat spolehlivost pohonných jednotek, pak musíte brát týmy, které provozují PJ dle pokynů výrobce. Což RBR jednoznačně není!!!
Tak nevím, co tu řešíte??? 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na rozdíl od tebe tu jednu opravdovou poruchu jsem přiznal. Nepotřebuju svalovat Hartleyho neschopnost na Hondu. 13
A mimochodem. Honda je za 4 roky skoro tam, kam to trvalo Renaultu 5,5 roku. Když srovnám, kde byl Renault před rokem a půl.... 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.48.XXX
Jistě svaluj neschopnost Hondy udělat za 4 roky motor na úrovni Renaultu na Hartleyho

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Schválně jsem si dal tu práci abych ukázal jaký je Max ... a přepočítal tabulku s tím, že by Max i Ricci dojeli v Bahrajnu na 6. a 5. místě, v Číně by Max vyhrál před Riccim (v Číně byl znatelně rychlejší a před kolizemi byl před Riccim se stejnými pneumatikami), v Baku dojeli na svých pozicích před nehodou (Ric. 4. a Max. 5.) a v Monaku Max startoval z 1. řady a vyhrál (Ricci je týmový hráč, úpři svých potížích s výkonem by Maxe určitě pustil pokud by jel za ním). Vyšlo mi: 1. SV 99 b, 2. LH 95 b., 3. MV 91 b., 4. DR 80 b., 5. VB 63 b. a 6. KR 55 b.
Takže renaultí motor by na boj o titul měl kdyby jeden z Rb pilotů nebyl zbrklá trubka. Stejně si ale myslim, že v sezoně celkově na boj o titul RB nemá, přijdou okruhy kde hodně záleží na motoru a tam si musí na vítězství nechat zajít chuť

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A ještě si přisadím. Jistě můžeš tvrdit, že si za ty poruchy může nějakým způsobem RB sám. Nevím jak, ale prokázat opak ti nemůžu. Pak ovšem tímto tvrdíš, že by si měli kvůli spolehlivosti zhoršit šasi někam k úrovni továrny a Mclarenu.
Nevím jak tobě, ale mně z toho bude vycházet motor Renault jako sice spolehlivý, ale totálně nekonkurenceschopný šrot. 12 12 12
Ona každá mince má 2 strany.
03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu