DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Majku tvá čísla jsou ale o něčem jiném....

Čisla která sem dáváš nejsou motory, ale motor+ aero+ brzdy+mechanická přilnavost+ jezdec.
To co napsal Adi je +- správně, to knižně vyšlo. R začal s nějakým výkonem, pak po ověření přidal na výkonu, pak dal nové palivo cca 5 koní a ted ten spalovák.

Problém ale kapku bude, že i soupeři se mohou zlepšovat a o kolik to nikdo neví.... Mercedes dokonce v kvaldě na výkonu ubral. Ferrari je teď první.... v kvaldě. Ne však z závodě...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No jestli přidali, tak nejspíš přidali i ostatní. Jak dole píšu Adimu, na časech to není vidět. Max se můžeme bavit o setinách.
0,3s na kolo je u závodu na 60 kol celých 18s. To fakt není málo. Mít je, nebo nemít je o dost bodech v celé sezoně a dělá to rozdíl mezi mít šanci na titul, nebo nemít.
Ale s poslední větou naprosto souhlasím. Taky těm 30 koním nevěřím, ale doufám v ně. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jinak Majku, ano to víš že výkon rozhoduje, ale 0,3 vteřiny lze dohnat na pohodu jinde. Všeobecně řečeno... Problém je kvalda, o tom není sporu,

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No bylo by zajímavé, nahnat před kvaldou všechny týmy na "stolici" 12 a změřit výkon. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmmm.
Aus: 0,715
Bah: 0,440
Čína: 0,701
Baku: 0,413
Barc: 0,643
Můžeš mi ukázat na těch číslech, v kterém závodě jsou vidět ty 0,3s?????
Mně se z toho zdá, že jsou na tom pořád stejně.
Ty tvoje čísla o výkonech jsou odkud? Tradičně odnikud? Já chápu, že by sis přál, aby to tak bylo, ale to neznamená, že to tak je. Raději budu věřit nezávislému Amusu.
Na trati je vidět, že pokud Honda ještě něco trochu ztrácí na Renault, pak to dokázalo STR hravě eliminovat na lepším šasi. Propad naprosto žádný, proti konci loňské sezony jsou jednoznačně rychlejší a spolehlivější. Tak jak je to možné, když ztrácí minimálně 30k, což má dělat 0,3-0,4s na kolo?
Nevidím důvod, proč by tomu mělo být u RB jinak. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Majku, Renault přidal minimalně 15 koní od začátku sezóny. Spíše ale více, to se ale nedozvíme přesně, to se tají.

Takže v race módu pořad ztrácejí, ale je to už v okně a není moc. 0,3 vteřiny dle okruhu, někde více, někde méně.
Problém je kvalda.

IMHO motory už jsou našponované a žádný velký skok moc udělat nelze.Snad jedině zasadní změnou hardwéru.Ale na to není čas....a ani do toho už nikdo nezainvestuje.Možná Honda.
Tak či onak oba dva tak nějak pomalinku stahují. Chtělo by to rychleji.O tom žádná, ale asi to nejde tak jednoduše, díky 3 motorům....to nahrálo těm dvěma v předu.

Divil bych se kdyby Honda přidala 30 koní....ale kdo ví.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.35.XXX
Čeká nás 7. Závod a Renault již přidal 0,3s jen na PJ. Až nasadí lehčí MGU - K, půjde o další brnefit ve vyvážení. V race módu podle me bude v Canade rozdíl M,F vs R Max 15 ps. Honda, která asi ani žádný vylepšení nepriveze má na R ztrátu minimálně 30ps v race módu a možná o něco málo méně v kvali módu...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Spolehlivost má lepší, než Renault u RB. Výkonově prý ztrácí 15k. Tedy POKUD přidají 30k a Renault 9-10k, komu že to bude scházet výkon a spolehlivost?
Ikdyž přidají jen půlku ze slibů, budou na tom podobně jako Renault za rok a půl kratší dobu. Kdo tedy bude větší zklamání? 03
Na STR je dobře vidět, že zhoršení moc nehrozí. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.48.XXX
Jenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.48.XXX
Nech ho v tom, Ferrari dostalo pomoc od Mercedesu, aby se neříkalo, že Mercedes ujížíd a musí se změnit pravidla, i když se Ferrari díky tomu docvaklo, Vettel ten titul stejně zase zahodí

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale výkon rozhoduje. Vždy a všude. 30k stojí čas na každém okruhu. Na kolik to odhaduješ? 0,3-0,4s? Podívej se na výsledky. Závod co závod by jim to pomohlo k lepší pozici na startu a ve většině k bodům navíc.
Jo v Monaku to třeba bude dělat jen 0,2s, při dešti ani to ne. Ale pořád tam výhoda je.
Prostě bez srovnatelného a spolehlivého motoru titul získat nemůžou. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Výkon už tak nerozhoduje, krom kvaldy (tam to bude více) a někde i rovinek, kdy musiš obětovat zatačky, aby jsi jel rozumně rychle na rovince a mohl se bránit, či utočit.

Motory se stále vylepšují , po kouscích. Kdo by nechtěl aby nastal skok? Každy... Bohužel to ale moc nejde, tluče se to i se spolehlivostí a Renault tak nějak do rizika moc nechce jít, stejně nemá šásko.

10 koní ze spalováku není zase tak špatné navíšení. Buďme při zemi... jo kdyby vyměnily všechno, tak by asi dali více. Ale imho je to i o penězích....CA říkal, že to budou dělat postupně a za rok stahnou 0,5 vteřiny motorově. No F a M na ně čekat nebudou, tak těžko říci, kolik bude ztráta.

Myslím, že by měli vyřešit hlavně kvaldu...

Jo ať RB přejde, myslím že to bude ku prospěchu věci.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já ti nevím. Krůček po krůčku? Loni jste tu psali, že má Renault ztrátu 25k. Nedávno Amus napsal, že ztrácí 30k. Nevím, jestli to měření dělali před posledním vylepšením nebo po, ale i tak na trati zlepšení nějak moc vidět není. Uvidíme, co udělá toto v Kanadě, ale odhadovat to půjde stejně blbě, když tam bude mít RB hypersofty, které mu evidentně sedí.
U Hondy je jedno, jestli to bude už v Kanadě, nebo později. Jde o to, jestli taky zase jen nekecají a jestli opravdu Renault dotáhnou. Pokud jo, RB nebude mít co řešit. Výkon podobný, spolehlivost podobná.... A nebudou muset žebrat o náhradní díly nebo nějakou podporu.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to přesně je, s tím výkonem. Nemusi vše říkat do éteru...RB zatím neví ani za co bude penalizován. Renault zvednul výkon od začatku roku relativně zajímavě, když to sečteš. Nejsem si jist, že by vše řvali do éteru, jak co je a není.

A novej je jen spalovák...

Jinak Honda aspoň se to piše, do kanady nic nového nepřiveze, Prý nemají spolehlivost....ale jak to bude doopravdy, na to si musíme počkat.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmmm a zase zklamání a nesplněné sliby. Tohle je ta převratná nová specifikace? Už chápu, proč slevili na drobné navýšení výkonu. 1% se jinak jak drobné nazvat nedá. Jsem zvědav, jestli je Honda s novou specifikací nedostihne. Jestli ztráceli 15k a mají přidat 27k, pak i s tím Renaulťáckým 1% na tom bude Honda líp.
Na druhou stranu, nesplněných slibů od Hondy bylo už taky dost.
Je zajímavé, že Béčko má s Hondou míň technickýh problémů a proti loňsku se zlepšilo i přes pokles výkonu. Pořád víc a víc se zdá Honda jako jasná volba.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hmmm 10 hodin a Roco je stále na dýnu v Sakuře a my nevíme nic. Sem napnutej jak kšandy. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na konci roku bude výkon současného motoru Mercedesu a měl by být i silnější.

O kolik to ale zvedne do té doby Mercedes, těžko říci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo to je pravda. Otázkou je, jak toho docílilo...., i když na věci to stejně nic nemění. Ono Renaultu krom kvaldy moc nechybí.....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
A už jsou na úrovni Mercedesu jak měli v plánu? 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Však oni se ozvou, neboj 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama