DISKUZE K ČLÁNKU FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek

Halo koncept vyvolal už dost debat a rozporuplných názorů, nyní se k nim může přidat ještě další. Ferrari totiž tuto konstrukci využilo k usazení zpětných zrcátek - a podobně jako legendární "ventilátor" na Brabhamu BT45C bude mít toto provedení jepičí život.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.05.2018 17:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 4 lidé) 15.05.2018 10:25
Presne, ale pro me je hlavne zarazejici to… »
» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 07:09
Něco se mi nelíbí, tak to prostě zakáži, i když… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 10:45
ona by nastala docela zajímavá situace, kdyby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Je zábavné pozerať ako sa jazdci hrabú z niektorých áut, pretože sa nemôžu pre všelijaké sračičky na zábradlí čoho chytiť.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Jsou to holt podvodníci 14 21

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    212.149.48.XXX
    Presne, ale pro me je hlavne zarazejici to nepouceni se.
    Udelali slozita pravidla, ve kterych jsou ale diry, ktere se inzenyri nasledne naucili vyuzivat. OK, stane se. Snazi se to zalepit nekayma direktivama a vysvetlenima, ktere ale obcas samy o sobe nejsou zcela jasne a potencialne vnaseji dalsi diry.
    Nechapu, ze se nekdo nechytil za hlavu a nepochopil, ze tohle neni spravna cesta.

    Mimo to, neustale povolovani a zakazovani stoji enormni penize, pritom se furt placa o tom, jak je potreba setrit. Ten pristup je IMHO totalne mimo, stejne jako s omezovanim poctu motoru a prevodovek na sezonu.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    86.49.169.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak všichni víme že to křidélko na zrcátku není žádná montáž či stabilizační prvek, je to především aerodynamické křidélko, a to pořádně velké. Tyhle věci kolem svatozáře nad 3 cm FIA nechtěla, a podle mě není překvapením že to příště nebude.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      94.113.24.XXX
      Problem ale podle me tkvi v tom, ze FIA vymysli komplikovana a stale komplikovanejsi pravidla, kterymi neumi dostatecne presne popsat, co sleduje a hlavne nedokaze pohlidat dopady zavedeni novych pravidel, jestli treba nerusi nejake jine pravidlo.
      Takze pak prave vznikaji ruzna reseni ma pomezi legality a jde o slovickareni. A je to snad kazdy rok - diry v podlaze co ale nejsou videt zeshora aka dvojity difuzor, ohebnost kridel atd. - coz podle me tedy z FIA dela v ocich mnoha fandu bandu amateru.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Určitě, pravidla a popřípadě jejich vymahatelnost je problém. Přístup FIA ve vyjasnění pak často jen vzbuzuje rozporuplné otázky protože někdy to jde rychle, někdy pomalu, a někdy vůbec.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ona by nastala docela zajímavá situace, kdyby každý, kdo něco v dobré víře vyvine v rámci pravidel ( včetně "šedé zóny", kterou považuji za chybu v předpisech ze strany jejich tvůrce ) a FIA mu to následně zakáže používat vymáhal po stvořiteli pravidel náhradu za vynaložené prostředky - zmařenou investici. to by byl pofírunk!

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Něco se mi nelíbí, tak to prostě zakáži, i když nemám žádnou oporu v předpisech. Fakt dobrý holubník je ta F1...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama