DISKUZE K ČLÁNKU FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek
Halo koncept vyvolal už dost debat a rozporuplných názorů, nyní se k nim může přidat ještě další. Ferrari totiž tuto konstrukci využilo k usazení zpětných zrcátek - a podobně jako legendární "ventilátor" na Brabhamu BT45C bude mít toto provedení jepičí život.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA vysvětluje, proč zakázala Ferrari řešení zpětných zrcátek
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
10:45 15.05.2018 77.48.94.XXX
ona by nastala docela zajímavá situace, kdyby každý, kdo něco v dobré víře vyvine v rámci pravidel ( včetně "šedé zóny", kterou považuji za chybu v předpisech ze strany jejich tvůrce ) a FIA mu to následně zakáže používat vymáhal po stvořiteli pravidel náhradu za vynaložené prostředky - zmařenou investici. to by byl pofírunk!
dannak
10:25 15.05.2018 212.149.48.XXX
Presne, ale pro me je hlavne zarazejici to nepouceni se.
Udelali slozita pravidla, ve kterych jsou ale diry, ktere se inzenyri nasledne naucili vyuzivat. OK, stane se. Snazi se to zalepit nekayma direktivama a vysvetlenima, ktere ale obcas samy o sobe nejsou zcela jasne a potencialne vnaseji dalsi diry.
Nechapu, ze se nekdo nechytil za hlavu a nepochopil, ze tohle neni spravna cesta.
Mimo to, neustale povolovani a zakazovani stoji enormni penize, pritom se furt placa o tom, jak je potreba setrit. Ten pristup je IMHO totalne mimo, stejne jako s omezovanim poctu motoru a prevodovek na sezonu.
Udelali slozita pravidla, ve kterych jsou ale diry, ktere se inzenyri nasledne naucili vyuzivat. OK, stane se. Snazi se to zalepit nekayma direktivama a vysvetlenima, ktere ale obcas samy o sobe nejsou zcela jasne a potencialne vnaseji dalsi diry.
Nechapu, ze se nekdo nechytil za hlavu a nepochopil, ze tohle neni spravna cesta.
Mimo to, neustale povolovani a zakazovani stoji enormni penize, pritom se furt placa o tom, jak je potreba setrit. Ten pristup je IMHO totalne mimo, stejne jako s omezovanim poctu motoru a prevodovek na sezonu.
uzivatel003302
09:38 15.05.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
dannak
08:02 15.05.2018 94.113.24.XXX
Problem ale podle me tkvi v tom, ze FIA vymysli komplikovana a stale komplikovanejsi pravidla, kterymi neumi dostatecne presne popsat, co sleduje a hlavne nedokaze pohlidat dopady zavedeni novych pravidel, jestli treba nerusi nejake jine pravidlo.
Takze pak prave vznikaji ruzna reseni ma pomezi legality a jde o slovickareni. A je to snad kazdy rok - diry v podlaze co ale nejsou videt zeshora aka dvojity difuzor, ohebnost kridel atd. - coz podle me tedy z FIA dela v ocich mnoha fandu bandu amateru.
Takze pak prave vznikaji ruzna reseni ma pomezi legality a jde o slovickareni. A je to snad kazdy rok - diry v podlaze co ale nejsou videt zeshora aka dvojity difuzor, ohebnost kridel atd. - coz podle me tedy z FIA dela v ocich mnoha fandu bandu amateru.
Situs
07:30 15.05.2018 85.70.164.XXX
Tak všichni víme že to křidélko na zrcátku není žádná montáž či stabilizační prvek, je to především aerodynamické křidélko, a to pořádně velké. Tyhle věci kolem svatozáře nad 3 cm FIA nechtěla, a podle mě není překvapením že to příště nebude.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek