DISKUZE K ČLÁNKU Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Formule 1 se podle svého sportovního ředitele Ross Brawna nezbaví systému pro snižování přítlaku (DRS), dokud nenajde jiný způsob, který by pomohl předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.02.2018 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rogi (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2018 17:56
Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:34
jon 21:19 16.02.2018 Přísavný efekt má svá… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:58
on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Mike17 10:34 17.02.2018

    V tom máš pravdu. Dost toho podrží i aerodynamika a mechanický grip, ale jde o to, jestli by to v krizových momentech stačilo. Každopádně by to byla cesta, jak vymizet část křidélek.
    Nebo to takto vše nechat, dát pryč DRS a nechat do závodu volný momentální průtok paliva. To by přidalo další taktický prvek a výzvu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes dělají mnohem méně chyb a je to dáno především tím, že řízení vozu je mnohem méně fyzicky náročné než dřív. Já bych se třeba DRS nezbavoval, ale naopak bych jeho užití rozšířil, aby jej mohl použít každý jezdec v libovolném okamžiku. Tím by se zvýšila pravděpodobnost toho, že udělá někde chybu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    jon 21:19 16.02.2018
    Přísavný efekt má svá negativa. Třeba přejedeš nerovnost a o veškerý přijdeš. Proto se to tuším tenkrát zakázalo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    rogi 17:56 16.02.2018

    Máš recht. Respektive by stačilo povolit přísavný efekt namísto těch křidélek a zachovala by se i ta rychlost. V kvaldě budou padat rekordy okruhů a na závod se bude dát koukat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    89.103.126.XXX
    Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně pochopí, že rychlost je důležitá až v druhé řadě. Divák na tribuně ani v televizi nepozná, jestli auto jede o vteřinu na kolo rychleji. Jediná cesta k vyrovnanosti závodů a k předjíždění je snížení vlivu aerodynamického přítlaku. Je třeba zrušit ty dnes už desítky minikřidélek, která přestanou fungovat, jakmile se dostanou do zvířeného vzduchu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama