DISKUZE K ČLÁNKU Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Formule 1 se podle svého sportovního ředitele Ross Brawna nezbaví systému pro snižování přítlaku (DRS), dokud nenajde jiný způsob, který by pomohl předjíždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.02.2018 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rogi (Hlasovali 2 lidé) 16.02.2018 17:56
Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:34
jon 21:19 16.02.2018 Přísavný efekt má svá… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 17.02.2018 10:58
on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Mike17 10:34 17.02.2018

    V tom máš pravdu. Dost toho podrží i aerodynamika a mechanický grip, ale jde o to, jestli by to v krizových momentech stačilo. Každopádně by to byla cesta, jak vymizet část křidélek.
    Nebo to takto vše nechat, dát pryč DRS a nechat do závodu volný momentální průtok paliva. To by přidalo další taktický prvek a výzvu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes dělají mnohem méně chyb a je to dáno především tím, že řízení vozu je mnohem méně fyzicky náročné než dřív. Já bych se třeba DRS nezbavoval, ale naopak bych jeho užití rozšířil, aby jej mohl použít každý jezdec v libovolném okamžiku. Tím by se zvýšila pravděpodobnost toho, že udělá někde chybu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    jon 21:19 16.02.2018
    Přísavný efekt má svá negativa. Třeba přejedeš nerovnost a o veškerý přijdeš. Proto se to tuším tenkrát zakázalo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    rogi 17:56 16.02.2018

    Máš recht. Respektive by stačilo povolit přísavný efekt namísto těch křidélek a zachovala by se i ta rychlost. V kvaldě budou padat rekordy okruhů a na závod se bude dát koukat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    89.103.126.XXX
    Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně pochopí, že rychlost je důležitá až v druhé řadě. Divák na tribuně ani v televizi nepozná, jestli auto jede o vteřinu na kolo rychleji. Jediná cesta k vyrovnanosti závodů a k předjíždění je snížení vlivu aerodynamického přítlaku. Je třeba zrušit ty dnes už desítky minikřidélek, která přestanou fungovat, jakmile se dostanou do zvířeného vzduchu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama