DISKUZE K ČLÁNKU Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?
Formule 1 se podle svého sportovního ředitele Ross Brawna nezbaví systému pro snižování přítlaku (DRS), dokud nenajde jiný způsob, který by pomohl předjíždění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brawn by se chtěl umělého DRS zbavit, brzy se toho ale nedočkáme. Proč?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
13:55 17.02.2018 194.228.59.XXX
Mike17 10:34 17.02.2018
V tom máš pravdu. Dost toho podrží i aerodynamika a mechanický grip, ale jde o to, jestli by to v krizových momentech stačilo. Každopádně by to byla cesta, jak vymizet část křidélek.
Nebo to takto vše nechat, dát pryč DRS a nechat do závodu volný momentální průtok paliva. To by přidalo další taktický prvek a výzvu.
V tom máš pravdu. Dost toho podrží i aerodynamika a mechanický grip, ale jde o to, jestli by to v krizových momentech stačilo. Každopádně by to byla cesta, jak vymizet část křidélek.
Nebo to takto vše nechat, dát pryč DRS a nechat do závodu volný momentální průtok paliva. To by přidalo další taktický prvek a výzvu.
jumpman
10:58 17.02.2018 178.255.168.XXX
on není problém jen ve vozech, ale i piloti dnes dělají mnohem méně chyb a je to dáno především tím, že řízení vozu je mnohem méně fyzicky náročné než dřív. Já bych se třeba DRS nezbavoval, ale naopak bych jeho užití rozšířil, aby jej mohl použít každý jezdec v libovolném okamžiku. Tím by se zvýšila pravděpodobnost toho, že udělá někde chybu...
rogi
17:56 16.02.2018 89.103.126.XXX
Jsem zvědavý, kdy za pomocí týmů expertů konečně pochopí, že rychlost je důležitá až v druhé řadě. Divák na tribuně ani v televizi nepozná, jestli auto jede o vteřinu na kolo rychleji. Jediná cesta k vyrovnanosti závodů a k předjíždění je snížení vlivu aerodynamického přítlaku. Je třeba zrušit ty dnes už desítky minikřidélek, která přestanou fungovat, jakmile se dostanou do zvířeného vzduchu.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek