DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
15:34 18.01.2018 85.70.164.XXX
Kritika je Ferdo v pořádku, ale když něco hlásáš měl bys být schopen to doložit. Myslím že je fér vědět tvůj zdroj pokud tu za něco McLaren tak kritizuješ, minimálně proto abych sám posoudil jeho důvěryhodnost. Ale obávám se že si si vzal prostě něco do hlavy, kde už ani pořádně nevíš kde jsi co četl a od koho to bylo, a teď to tady předhazuješ jen proto aby jsi si kopnul.
uzivatel001639
15:02 18.01.2018 89.111.77.XXX
Odhaduji, ze McL pokud udelal chybu, tak ta bude videt az tak v roce 2019,2020 a pak uz zase pripadne muze McL domlouvat spolupraci. Preci jen Honda za posledni roky konkurenceschopnou jednotku nedodala a McL nemuze nikdo zazlivat zmenu motorare. MCl sel na vetsi jistotu minimalne pro rok 2018.
uzivatel001639
15:00 18.01.2018 89.111.77.XXX
Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Nic za co by si zasloužil McLaren kritiku. Od kus ty čerpáš že za to mohl McLaren?
No pokud tedy testovali tak to muselo chodit. Chyba byla ted az pri zastavbe do auta. Jestli se nepletu, tak tam byly i nejake vibrace navic, ktere neni mozne odhalit na stolici. Osobne bych tu nefunkcnost po zastavbe zase jen nehazel vsechnu na Hondu.
Je spise otazka, jestli nemel byt motor hotov drive, aby se vse odzkouselo, ale vlastne kdy kdyz nejsou jine testy. Dnesni F1 vyvoji moc nepreje
No pokud tedy testovali tak to muselo chodit. Chyba byla ted az pri zastavbe do auta. Jestli se nepletu, tak tam byly i nejake vibrace navic, ktere neni mozne odhalit na stolici. Osobne bych tu nefunkcnost po zastavbe zase jen nehazel vsechnu na Hondu.
Je spise otazka, jestli nemel byt motor hotov drive, aby se vse odzkouselo, ale vlastne kdy kdyz nejsou jine testy. Dnesni F1 vyvoji moc nepreje
Ferda
14:54 18.01.2018 46.47.176.XXX
Máš zájem z toho tady udělat web McL? Doufám, že né.
Když se mi byť na týmu kterému jsem držel palce většinu jeho kariéry něco nelíbí, tak to řeknu nahlas.
Ovci ve mě nečekej. Až McL začne dělat dobře-platí i pro Hondu, tak je samozřejmě chválit budu stejně jako teď chválím Pirelli za jejích dobrou práci a všichni ví, že jsem jim dříve nemohl přijít na jméno.
Když se mi byť na týmu kterému jsem držel palce většinu jeho kariéry něco nelíbí, tak to řeknu nahlas.
Ovci ve mě nečekej. Až McL začne dělat dobře-platí i pro Hondu, tak je samozřejmě chválit budu stejně jako teď chválím Pirelli za jejích dobrou práci a všichni ví, že jsem jim dříve nemohl přijít na jméno.
Situs
14:50 18.01.2018 85.70.164.XXX
Někde, pravděpodobně, třeba .... tohle Ferdo jsou uplně zbytečná slova. Buď máš nějaký zdroj který prokáže že McLaren nebral ohledy na čísla a potřeby motorů Honda nebo se tu snažíš jen kydat hnůj. Informace co jsem četl a které mohu doložit jsou o tom že Honda změnila koncept motoru jehož důsledkem byla i nová olejová vana tvaru půlměsíce. Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Odkud ty čerpáš nějaké informace že za to mohl McLaren?
Kaša
14:49 18.01.2018 82.142.123.XXX
Naprosto souhlasím Grahame ,
mě se zdá že Ferda opravdu jenom provokuje a to co píše nemůže myslet vážně!
Otázka na Petra: budeš moct někdy zveřejnit detaily ohledně McLarenu a Hondy.
Je na toto téma nějaké informační embargo s časovým limitem?
mě se zdá že Ferda opravdu jenom provokuje a to co píše nemůže myslet vážně!
Otázka na Petra: budeš moct někdy zveřejnit detaily ohledně McLarenu a Hondy.
Je na toto téma nějaké informační embargo s časovým limitem?
GRAHAM
14:43 18.01.2018 77.236.218.XXX
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila a to s tím, že to byla jejich chyba.Že tam mohli být niance, detail, co zavinil Mclaren je klidně možné.
A už přestaň za každou cenu do Mclarenu šít, není problém kritizovat, ale ty sem chodíš hlavně proto, aby jsi se navážel buď do Mclarenu, nebo do jejich fanoušků. Nepochváliš vůbec za nic.Netahej sem laskavě chování z webu co má na konci sports.cz, to tu nikdo nechce a věřím že ani ty to nechceš, ač se tak chováš. Každej z nás občas ujede, ale ty a pár dalších sem chodí s tím, že tomu jde naproti.Zkuste to změnit.
A už přestaň za každou cenu do Mclarenu šít, není problém kritizovat, ale ty sem chodíš hlavně proto, aby jsi se navážel buď do Mclarenu, nebo do jejich fanoušků. Nepochváliš vůbec za nic.Netahej sem laskavě chování z webu co má na konci sports.cz, to tu nikdo nechce a věřím že ani ty to nechceš, ač se tak chováš. Každej z nás občas ujede, ale ty a pár dalších sem chodí s tím, že tomu jde naproti.Zkuste to změnit.
Pikaso
14:26 18.01.2018 77.104.216.XXX
Ano já vím, že H pojede 4 sezonu teprve (spíše už 4tou bez výsledku) letos. Bohužel samozřejmě kalkuluji s tím, že vývoj motoru a práce kolem toho nějakou dobu trvá. Matika je jednoduchá věc, dokonce jsem z ní maturoval, ale pokud si tedy myslíš, že H začala 1.1.2015 vyvíjet motor a v březnu 2015 s ním už jeli v Austrálii tak se ti samozřejmě omlouvám. Skutečnost je však trochu jiná.
No a co se týče TR a H, já osobně budu jenom rád, když to bude fungovat, ale nic to nemění na tom, že u McL to rozhodnutí udělat museli a po 4letých slibech se prostě rozhodli jak se rozhodli. Taky bych byl raději, kdyby to spojení fungovalo, ale společnost jako je McL si nemůže dovolit čekat ani další rok. No a i kdyby nakonec bylo TR s H v této sezoně lepší než McL s R, nic to nemění na tom, že vedení to rozhodnutí udělat muselo a prostě ho udělalo. To, že pak bude spousta chytráků, kteří budou říkat já to věděl, že měli zůstat s H, nebo dokonce H vlastně byla skvělá a vše dělal špatně McL, to je jisté. Dovedu si představit i to, že v jejich čele budeš ty. Ale jak praví jedno hezké přísloví; Po bitvě každý generál." to zde "pasuje jako zadek na hrnec".
Já osobně jsem si to taky nepřál, ale když jsem si přečetl nějaké zasvěcené informace, třeba i v náznacích na těchto stránkách, musím říci, že podle mě to bylo správné rozhodnutí. Jestli to tak je uvidíme opravdu ne na začátku této sezony, ale opravdově až na jejím konci.
Omlouvám se všem, že jsem porušil své naposledy, ale musel jsem.
No a co se týče TR a H, já osobně budu jenom rád, když to bude fungovat, ale nic to nemění na tom, že u McL to rozhodnutí udělat museli a po 4letých slibech se prostě rozhodli jak se rozhodli. Taky bych byl raději, kdyby to spojení fungovalo, ale společnost jako je McL si nemůže dovolit čekat ani další rok. No a i kdyby nakonec bylo TR s H v této sezoně lepší než McL s R, nic to nemění na tom, že vedení to rozhodnutí udělat muselo a prostě ho udělalo. To, že pak bude spousta chytráků, kteří budou říkat já to věděl, že měli zůstat s H, nebo dokonce H vlastně byla skvělá a vše dělal špatně McL, to je jisté. Dovedu si představit i to, že v jejich čele budeš ty. Ale jak praví jedno hezké přísloví; Po bitvě každý generál." to zde "pasuje jako zadek na hrnec".
Já osobně jsem si to taky nepřál, ale když jsem si přečetl nějaké zasvěcené informace, třeba i v náznacích na těchto stránkách, musím říci, že podle mě to bylo správné rozhodnutí. Jestli to tak je uvidíme opravdu ne na začátku této sezony, ale opravdově až na jejím konci.
Omlouvám se všem, že jsem porušil své naposledy, ale musel jsem.
Ferda
14:23 18.01.2018 46.47.176.XXX
Honda prostě postavila motor a určitě ho podle svých možností i otestovala a problémy, alespoň tak výrazné s mazáním tam určitě nebyly.
Běžný postup je ten, že motorář dodá výrobci podvozku maketu motoru a ten jak píšeš kolem motoru postaví zbytek vozu. Jenže v tomto případě udělal Mekáč někde chybu a pravděpodobně od svého řešení nechtěl ustoupit. Třeba si myslel, že předělat olejovou vanu je jednodužší, než překopávat svůj vůz.
Zvednout motor nahoru jde velice rychle, třeba podložkami pod silentbloky, ale to nestačí. Už by vadila přinejmenším kapotáž, ale taky kabeláž a hlavně by se musely upravovat rozvody chlazení, mazání a kdoví čeho ještě. Taky by se změnilo těžiště. Prostě to není práce na jednu šichtu a celkové vyvážení vozu by bylo někde jinde. Na to prostě nebyl čas a proto Mekáč vše hodil na bedra Hondy.
Běžný postup je ten, že motorář dodá výrobci podvozku maketu motoru a ten jak píšeš kolem motoru postaví zbytek vozu. Jenže v tomto případě udělal Mekáč někde chybu a pravděpodobně od svého řešení nechtěl ustoupit. Třeba si myslel, že předělat olejovou vanu je jednodužší, než překopávat svůj vůz.
Zvednout motor nahoru jde velice rychle, třeba podložkami pod silentbloky, ale to nestačí. Už by vadila přinejmenším kapotáž, ale taky kabeláž a hlavně by se musely upravovat rozvody chlazení, mazání a kdoví čeho ještě. Taky by se změnilo těžiště. Prostě to není práce na jednu šichtu a celkové vyvážení vozu by bylo někde jinde. Na to prostě nebyl čas a proto Mekáč vše hodil na bedra Hondy.
Pikaso
14:01 18.01.2018 77.104.216.XXX
Vidím, že to nikam nevede, tak naposledy. Ten problém v testech byl stoprocentně ten co popisuju já. Tím jsem si jistej. Jestli tam byl nějakej, o kterém píšeš ty tak musel být během vývoje, ale upřímně, moc se mi to nezdá. Nevím jak to bylo zcela na začátku F1, ale posledních pár(minimálně 30 let) se F1 staví kolem motoru. Přijde nějakej návrh, vývojáři to sladí a na něčem se dohodnou. To, že amatér od motoru nějak nereflektuje dohodnutá pravidla, tedy zde dohodnuté parametry, přece není problém karosáře. Ten si nemůže dovolit udělat jiné uložení motoru a jeho uchycení, protože i jenom milimetr vedle je zde dost velký problém. Takže H měla do vývoje jasně stanoveno jak bude motor uložen a to, že to nedokázali jde prostě jenom a jenom za nima. Stejně jako vibrace motoru a vše ostatní. Opravdu nechápu jak to vůbec myslíš. Jak nenechali místo, nebo co jsi tím chtěl říct. F1 se nestaví tak, že motorář si doma udělá motor a karosář šasi a pak se to snaží dát dohromady. To by žádný tým nejezdil ještě v půlce sezony. Tak to prostě není. H prostě dobře věděla co má postavit a prostě to nezvládla, a to hned dvakrát během 4 let.
Když za mnou přijdeš, abych ti postavil garáž pro tank a já postavím garáž pro trabanta a ty se tam s tankem nevejdeš, tak to asi nebude tvoje chyba, že ???
PS: R teď taky nepředělával motor, ale Mcl musel upravit své šasí. Nebo je to jinak ????
Když za mnou přijdeš, abych ti postavil garáž pro tank a já postavím garáž pro trabanta a ty se tam s tankem nevejdeš, tak to asi nebude tvoje chyba, že ???
PS: R teď taky nepředělával motor, ale Mcl musel upravit své šasí. Nebo je to jinak ????
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek