DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Podívej, vycházím informaci LT přímo z testů. Většinou jich sleduji více najednou, tak si za tu dobu už nepamatuji který tohle zveřejnil. A věř, že se o tom psalo ještě dříve, než Mekáč vyjel.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Libor P.

Libor P.

89.190.61.XXX
Turbo ve skrini prevodovky? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je jedna věc a druhá je ta, že se rozporuje proto, že to napsal "někdo". Neřeší co co se napsalo a jestli to tak je, ale hledá protinázor za každou cenu. S tím má problém kapku každý, někteří tím ale žijí a o tom píši.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Kritika je Ferdo v pořádku, ale když něco hlásáš měl bys být schopen to doložit. Myslím že je fér vědět tvůj zdroj pokud tu za něco McLaren tak kritizuješ, minimálně proto abych sám posoudil jeho důvěryhodnost. Ale obávám se že si si vzal prostě něco do hlavy, kde už ani pořádně nevíš kde jsi co četl a od koho to bylo, a teď to tady předhazuješ jen proto aby jsi si kopnul.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Promiň, ale neodjet ani celé jedno kolo kvůli špatnému mazání a hned vědět příčinu něco zcela nahlas křičí do světa. Obzvláště když ještě před prvním výjezdem museli upravovat tu olejovou vanu o které jsem zde už napsal docela dost.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ale Ferda to vytahuje s tím že veškerou vinu háže na McLaren, proto se o tom bavíme.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Odhaduji, ze McL pokud udelal chybu, tak ta bude videt az tak v roce 2019,2020 a pak uz zase pripadne muze McL domlouvat spolupraci. Preci jen Honda za posledni roky konkurenceschopnou jednotku nedodala a McL nemuze nikdo zazlivat zmenu motorare. MCl sel na vetsi jistotu minimalne pro rok 2018.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Nic za co by si zasloužil McLaren kritiku. Od kus ty čerpáš že za to mohl McLaren?
No pokud tedy testovali tak to muselo chodit. Chyba byla ted az pri zastavbe do auta. Jestli se nepletu, tak tam byly i nejake vibrace navic, ktere neni mozne odhalit na stolici. Osobne bych tu nefunkcnost po zastavbe zase jen nehazel vsechnu na Hondu.
Je spise otazka, jestli nemel byt motor hotov drive, aby se vse odzkouselo, ale vlastne kdy kdyz nejsou jine testy. Dnesni F1 vyvoji moc nepreje

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Máš zájem z toho tady udělat web McL? Doufám, že né.
Když se mi byť na týmu kterému jsem držel palce většinu jeho kariéry něco nelíbí, tak to řeknu nahlas.
Ovci ve mě nečekej. Až McL začne dělat dobře-platí i pro Hondu, tak je samozřejmě chválit budu stejně jako teď chválím Pirelli za jejích dobrou práci a všichni ví, že jsem jim dříve nemohl přijít na jméno.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Někde, pravděpodobně, třeba .... tohle Ferdo jsou uplně zbytečná slova. Buď máš nějaký zdroj který prokáže že McLaren nebral ohledy na čísla a potřeby motorů Honda nebo se tu snažíš jen kydat hnůj. Informace co jsem četl a které mohu doložit jsou o tom že Honda změnila koncept motoru jehož důsledkem byla i nová olejová vana tvaru půlměsíce. Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Odkud ty čerpáš nějaké informace že za to mohl McLaren?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Naprosto souhlasím Grahame 01,
mě se zdá že Ferda opravdu jenom provokuje a to co píše nemůže myslet vážně!

Otázka na Petra: budeš moct někdy zveřejnit detaily ohledně McLarenu a Hondy.
Je na toto téma nějaké informační embargo s časovým limitem? 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano to je pravda, na to že měli deficit +- 80 koní. 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila a to s tím, že to byla jejich chyba.Že tam mohli být niance, detail, co zavinil Mclaren je klidně možné.
A už přestaň za každou cenu do Mclarenu šít, není problém kritizovat, ale ty sem chodíš hlavně proto, aby jsi se navážel buď do Mclarenu, nebo do jejich fanoušků. Nepochváliš vůbec za nic.Netahej sem laskavě chování z webu co má na konci sports.cz, to tu nikdo nechce a věřím že ani ty to nechceš, ač se tak chováš. 02 Každej z nás občas ujede, ale ty a pár dalších sem chodí s tím, že tomu jde naproti.Zkuste to změnit.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Uvidíme jak to dopadne. V každém případě Honda s Mekáčem koncem loňské sezóny jezdili už poměrně slušně.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Ano já vím, že H pojede 4 sezonu teprve (spíše už 4tou bez výsledku) letos. Bohužel samozřejmě kalkuluji s tím, že vývoj motoru a práce kolem toho nějakou dobu trvá. Matika je jednoduchá věc, dokonce jsem z ní maturoval, ale pokud si tedy myslíš, že H začala 1.1.2015 vyvíjet motor a v březnu 2015 s ním už jeli v Austrálii tak se ti samozřejmě omlouvám. Skutečnost je však trochu jiná.
No a co se týče TR a H, já osobně budu jenom rád, když to bude fungovat, ale nic to nemění na tom, že u McL to rozhodnutí udělat museli a po 4letých slibech se prostě rozhodli jak se rozhodli. Taky bych byl raději, kdyby to spojení fungovalo, ale společnost jako je McL si nemůže dovolit čekat ani další rok. No a i kdyby nakonec bylo TR s H v této sezoně lepší než McL s R, nic to nemění na tom, že vedení to rozhodnutí udělat muselo a prostě ho udělalo. To, že pak bude spousta chytráků, kteří budou říkat já to věděl, že měli zůstat s H, nebo dokonce H vlastně byla skvělá a vše dělal špatně McL, to je jisté. Dovedu si představit i to, že v jejich čele budeš ty. Ale jak praví jedno hezké přísloví; Po bitvě každý generál." to zde "pasuje jako zadek na hrnec".
Já osobně jsem si to taky nepřál, ale když jsem si přečetl nějaké zasvěcené informace, třeba i v náznacích na těchto stránkách, musím říci, že podle mě to bylo správné rozhodnutí. Jestli to tak je uvidíme opravdu ne na začátku této sezony, ale opravdově až na jejím konci.
Omlouvám se všem, že jsem porušil své naposledy, ale musel jsem.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Honda prostě postavila motor a určitě ho podle svých možností i otestovala a problémy, alespoň tak výrazné s mazáním tam určitě nebyly.
Běžný postup je ten, že motorář dodá výrobci podvozku maketu motoru a ten jak píšeš kolem motoru postaví zbytek vozu. Jenže v tomto případě udělal Mekáč někde chybu a pravděpodobně od svého řešení nechtěl ustoupit. Třeba si myslel, že předělat olejovou vanu je jednodužší, než překopávat svůj vůz.
Zvednout motor nahoru jde velice rychle, třeba podložkami pod silentbloky, ale to nestačí. Už by vadila přinejmenším kapotáž, ale taky kabeláž a hlavně by se musely upravovat rozvody chlazení, mazání a kdoví čeho ještě. Taky by se změnilo těžiště. Prostě to není práce na jednu šichtu a celkové vyvážení vozu by bylo někde jinde. Na to prostě nebyl čas a proto Mekáč vše hodil na bedra Hondy.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Vidím, že to nikam nevede, tak naposledy. Ten problém v testech byl stoprocentně ten co popisuju já. Tím jsem si jistej. Jestli tam byl nějakej, o kterém píšeš ty tak musel být během vývoje, ale upřímně, moc se mi to nezdá. Nevím jak to bylo zcela na začátku F1, ale posledních pár(minimálně 30 let) se F1 staví kolem motoru. Přijde nějakej návrh, vývojáři to sladí a na něčem se dohodnou. To, že amatér od motoru nějak nereflektuje dohodnutá pravidla, tedy zde dohodnuté parametry, přece není problém karosáře. Ten si nemůže dovolit udělat jiné uložení motoru a jeho uchycení, protože i jenom milimetr vedle je zde dost velký problém. Takže H měla do vývoje jasně stanoveno jak bude motor uložen a to, že to nedokázali jde prostě jenom a jenom za nima. Stejně jako vibrace motoru a vše ostatní. Opravdu nechápu jak to vůbec myslíš. Jak nenechali místo, nebo co jsi tím chtěl říct. F1 se nestaví tak, že motorář si doma udělá motor a karosář šasi a pak se to snaží dát dohromady. To by žádný tým nejezdil ještě v půlce sezony. Tak to prostě není. H prostě dobře věděla co má postavit a prostě to nezvládla, a to hned dvakrát během 4 let.
Když za mnou přijdeš, abych ti postavil garáž pro tank a já postavím garáž pro trabanta a ty se tam s tankem nevejdeš, tak to asi nebude tvoje chyba, že ???
PS: R teď taky nepředělával motor, ale Mcl musel upravit své šasí. Nebo je to jinak ????

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nesmyslná spekulace, že by McLaren nebral v úvahu velikost motoru je blábol.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A když nebude tak nám sem nezapomeň přijít říci že McLaren vzpurný nebyl a chybu neudělal, jen ty sis to chybně myslel. Nezapomeň na to, díky.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Začni od slova nepasuje.
Jak už jsem psal výše, tak pejsek s kočičkou rodu Mekáč nebral v úvahu velikost motoru a šasi si dělal podle své hlavy nejspíše s myšlenkou "však ten motor tam nějak natlučem".

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama