DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
13:51 18.01.2018 46.47.176.XXX
Jinak Honda je v F1 čtvrtým rokem teprve teď, ale sezóna alespoň ta závodní ještě nezačala.
Jsem moc zvědavý jak se Hondě s TR bude dařit. A jestli nude TR alespoň trochu blízko k Mekáči, tak se ukáže jakou chybu Mekáč svou vzpůrnosti udělal.
Jsem moc zvědavý jak se Hondě s TR bude dařit. A jestli nude TR alespoň trochu blízko k Mekáči, tak se ukáže jakou chybu Mekáč svou vzpůrnosti udělal.
Ferda
13:33 18.01.2018 46.47.176.XXX
Jak nic nemění? Pochybení Mekáče je zcela zásadní. Změna hydraulických odporů a směřování toků oleje díky tomu, že Mekáč nenechal pro vanu dost místa je ukázkou laxnosti. Je až zarážející, že takzvaní profíci z Mekáče pak zbytek sezóny mňoukali a štěkali.
Pikaso
13:22 18.01.2018 77.104.216.XXX
To pořád nic nemění na odpovědnosti H a ne McL, stejně jako v prvním nulovém pokus. Výborný inženýr musí vědět co je a není možné. Já taky ve své práci nechodím za lidma a neříkám jim jé pardon, první pokus nevyšel zkusíme druhý.....třetí.... padesátý. Od toho jsou to vystudovaní profíci a ne pejsek s kočičkou, což vlastně H 4 roky byla a osobně doufám, že letos už nebude. Navíc se musím omluvit. Já pobral až ten problém, o kterém píšu, to co popisuješ vůbec nevím, že se stalo.
uzivatel001639
13:12 18.01.2018 89.111.73.XXX
No ja si zase myslim, ze by to nemuselo byt o level, protozeloni se dost polepsili. Z meho pohledu by to mohlo byt na zacatku sezony klidne i vyrovanany, kdyby Renault predvedl vybornou praci
Pikaso
13:05 18.01.2018 77.104.216.XXX
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu tvaru, ale kvůli nefunkčnímu vnitřnímu uspořádání, kdy vytvořené kanálky nevodili olej (chladící kapalinu) tak jak měli a ta zůstávala viset bez oběhu. Tedy amatérismu H nikoliv McL. Stejně jako výrobce šasí má parametry od motoráře, tak stejně je má i motorář od "karosáře". Neměl by jsi předělávat fakta.
Pikaso
13:00 18.01.2018 77.104.216.XXX
No jo no. Píšu jak stíhám a v té době to bylo na první straně. Jenomže než jsem se k tomu dostal zpět, dopsal to a odeslal už to bylo na začátku druhé strany. Kdo bude chtít si to najde. Já většinou čtu vše, kromě jednotlivých výpadů diskutujících proti sobě.
GRAHAM
12:40 18.01.2018 77.236.218.XXX
Hele těžko říci, papírově by na tom měl být Mclaren o level lépe, díky složení v továrně a lidech co monopost navrhují.Papírově by měl být na tom Mclaren lépe (pokud stejný motor, motor. mapy atd) a to jak na konci, tak na začátku Jaká ale bude realita, fakt netuším, bó kdybych věděl jdu sázet a vydělal bych mordu.
Situs
12:37 18.01.2018 85.70.164.XXX
Austrálie pro ně byla vždy nejhorší, ale myslím že to způsoboval fakt že díky Hondě se nedokázali v testech dostatečně připravit. Honda pak byla konzervativní a auto nebylo dobře odladěné. Čas ze zbabraných testů prostě chyběl. A doufám že letos už to bude jiná písnička, o testy přijít McLaren už nesmí! McLaren je potřebuje obzvláště.
uzivatel001639
12:34 18.01.2018 89.111.77.XXX
No a kdyz porovnas tymy Renault, jde stale nahoru, vice lidi, zkusenosti, zkusenost a letosni ladeni sasi vs McL se stejnym motorem. Na koho si vsadis na zcatek a konec sezony
Situs
12:30 18.01.2018 85.70.164.XXX
Takhle, samo nevíme jak moc dobrou práci odvedou ostatní a kam se posunou, je jasné že FI ukázala že dokáže být přesvědčivě nejlepším týmem "zbytku světa" a Renault se dere vzhůru, je to továrna. Ale pokud by McLaren v Austrálii neměl postoupit do Q3, tak já bych teda zklamanej byl. Q3 a do sekundy na PP, to je moje kritérium meziúspěchu, minulej rok tam ztráceli skoro 3,5s.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek