DISKUZE K ČLÁNKU Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt

Podle prezidenta Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jeana Todta nelze při řešení vysokých nákladů ve Formuli 1 spoléhat pouze na rozpočtové stropy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 16.01.2018 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2018 15:03
11 03 Na druhou stranu si myslím, že by s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    To jsou důvody:
    Red Bull argumentuje tím, že by se podvádělo (zřejmě v souladu se rčením podle sebe soudím tebe).
    Mercedes argumentuje tím, že je to pro něj nepohodlné.

    Nikdo nepřišel s argumentem, že by se snížila sportovní nebo technická úroveň. Zajímavé.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Tak ten argument je lichý, protože by se podvádělo.. Jediné co by to přineslo je vyšší administrativní zátěž...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      11 03
      Na druhou stranu si myslím, že by s nižší technickou úrovní, nemusela být nutně nižší úroveň sportovní. Současná přetechnizovaná F1 se stala zároveň velmi sterilní.
      Osobně si myslím, že pro zvýšení sportovní úrovně by bylo dobré pravidly poskytnout větší vliv pilotů na závodění. Čili omezit nějak razantněji většinu technických pomocníků v autech a nechat to na pilotech. Už to by nutně muselo vést ke zlevnění. Jak techniky, tak omezení počtu lidí v boxech, kteří se touto technikou zabývají. Jen se obávám, že to je politicky neobhajitelná myšlenka. Protože ti velcí a bohatí ani nestojí o nějaké zlevnění, jelikož jim to už na počátku každé sezóny zaručuje náskok před ostatními. A ti "ostatní" nemají potřebnou moc, cokoliv změnit. Nezbývá jim než dělat komparz do doby, než krachnou.

      Mě by zajímaly stanoviska VŠECH týmů. Možná, že u týmů "komparzu" by byly názory zajímavější a argumenty rozumné a méně sobecké.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        velmi sterilní? Jak dlouho sleduješ F1? Tohle se říká snad o každé sezoně, ale v minulosti bylo líp i o dost hůř. Problém není rozpočet týmů, problém jsou sterilní a příliš bezpečné tratě, dojem pilotů o vlastní nesmrtelnosti a komisaři, kteří nejsou schopni jednat konzistentně.
        Rozpočtový strop je nesmysl. Snaha o sehnání financí je v motorsportu stejným problémem, jako sehnat dobrého aerodynamika, super motor a jezdce. Nevím proč by se měly dělat úlevy méně schopným! To je to stejné, jako by jste zakázali red bullu používat neweyho, nebo hamiltonovi přikázali jezdit s přivázanou jednou rukou za zády. Co by se měla liberty starat je to, aby minimální nutná částka, za kterou se dá účastnit F1 klesla na nějakou přijatelnou mez. Cestou by byli zákaznické vozy, ale tam jsou proti týmy středu pole...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Jak dlouho sleduji F1? Tak na rozdíl od tebe, pamatuji doby, kdy se F1 nálepkou "sterilní" ještě nehonosila.
          Jinak tradičně nechápeš co jsem napsal. Já netvrdím, že je problém rozpočtový strop. Jen tvrdím, že i s menšími náklady by šlo pořídit více sportu.
          Tvé příklady jsou velmi ujeté a zcela mimo téma. Proč by měl jezdit Hamilton s přivázanou rukou, nebo RBR bez Neweyho? Mně šlo o rovné podmínky všem. Když je možné pravidly nařídit degradující pneumatiky, nutnost používat určité druhy pneu, možnost používat různé berličky, ale jenom někdy, proč by nebylo možné omezit techniku pomáhající pilotům ovládat auto? A dokonce by Hamilton mohl takové auto řídit oběma rukama a Newey by taková auta mohl stavět. Jenom to závodění by bylo o trochu více na umění pilotů. Což považuji za "více sportu". Protože já sterilitu F1 vidím také v tom, že vliv pilotů na výsledky je čím dál nicotnější.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama