DISKUZE K ČLÁNKU Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt

Podle prezidenta Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jeana Todta nelze při řešení vysokých nákladů ve Formuli 1 spoléhat pouze na rozpočtové stropy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 16.01.2018 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2018 15:03
11 03 Na druhou stranu si myslím, že by s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    To jsou důvody:
    Red Bull argumentuje tím, že by se podvádělo (zřejmě v souladu se rčením podle sebe soudím tebe).
    Mercedes argumentuje tím, že je to pro něj nepohodlné.

    Nikdo nepřišel s argumentem, že by se snížila sportovní nebo technická úroveň. Zajímavé.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Tak ten argument je lichý, protože by se podvádělo.. Jediné co by to přineslo je vyšší administrativní zátěž...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      11 03
      Na druhou stranu si myslím, že by s nižší technickou úrovní, nemusela být nutně nižší úroveň sportovní. Současná přetechnizovaná F1 se stala zároveň velmi sterilní.
      Osobně si myslím, že pro zvýšení sportovní úrovně by bylo dobré pravidly poskytnout větší vliv pilotů na závodění. Čili omezit nějak razantněji většinu technických pomocníků v autech a nechat to na pilotech. Už to by nutně muselo vést ke zlevnění. Jak techniky, tak omezení počtu lidí v boxech, kteří se touto technikou zabývají. Jen se obávám, že to je politicky neobhajitelná myšlenka. Protože ti velcí a bohatí ani nestojí o nějaké zlevnění, jelikož jim to už na počátku každé sezóny zaručuje náskok před ostatními. A ti "ostatní" nemají potřebnou moc, cokoliv změnit. Nezbývá jim než dělat komparz do doby, než krachnou.

      Mě by zajímaly stanoviska VŠECH týmů. Možná, že u týmů "komparzu" by byly názory zajímavější a argumenty rozumné a méně sobecké.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        velmi sterilní? Jak dlouho sleduješ F1? Tohle se říká snad o každé sezoně, ale v minulosti bylo líp i o dost hůř. Problém není rozpočet týmů, problém jsou sterilní a příliš bezpečné tratě, dojem pilotů o vlastní nesmrtelnosti a komisaři, kteří nejsou schopni jednat konzistentně.
        Rozpočtový strop je nesmysl. Snaha o sehnání financí je v motorsportu stejným problémem, jako sehnat dobrého aerodynamika, super motor a jezdce. Nevím proč by se měly dělat úlevy méně schopným! To je to stejné, jako by jste zakázali red bullu používat neweyho, nebo hamiltonovi přikázali jezdit s přivázanou jednou rukou za zády. Co by se měla liberty starat je to, aby minimální nutná částka, za kterou se dá účastnit F1 klesla na nějakou přijatelnou mez. Cestou by byli zákaznické vozy, ale tam jsou proti týmy středu pole...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Jak dlouho sleduji F1? Tak na rozdíl od tebe, pamatuji doby, kdy se F1 nálepkou "sterilní" ještě nehonosila.
          Jinak tradičně nechápeš co jsem napsal. Já netvrdím, že je problém rozpočtový strop. Jen tvrdím, že i s menšími náklady by šlo pořídit více sportu.
          Tvé příklady jsou velmi ujeté a zcela mimo téma. Proč by měl jezdit Hamilton s přivázanou rukou, nebo RBR bez Neweyho? Mně šlo o rovné podmínky všem. Když je možné pravidly nařídit degradující pneumatiky, nutnost používat určité druhy pneu, možnost používat různé berličky, ale jenom někdy, proč by nebylo možné omezit techniku pomáhající pilotům ovládat auto? A dokonce by Hamilton mohl takové auto řídit oběma rukama a Newey by taková auta mohl stavět. Jenom to závodění by bylo o trochu více na umění pilotů. Což považuji za "více sportu". Protože já sterilitu F1 vidím také v tom, že vliv pilotů na výsledky je čím dál nicotnější.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama