DISKUZE K ČLÁNKU Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Počet pohonných jednotek, které může během sezóny každý jezdec využít, se letos snižuje z loňských čtyř na tři kusy. Honda z toho není nadšená, protože to podle Jusukeho Hasegawy omezí její možnosti ve stahování náskoku Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 07.01.2018 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 13:36
To půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 13:39
A k Hondě jen dodám, že mohou být v klidu… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 15:58
Loni takhle Honda "obětovala" spoustu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    A k Hondě jen dodám, že mohou být v klidu.Možností k nasazování nových specifikací budou mít určitě více než 2 pokusy, ten první nepočítám..... 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nejspíše narážíš na (ne)spolehlivost, ale v případě spolupráce STR-Hondy si myslím že i ty penalizace nebudou tak moc podstatné, protože já je čekám vzadu i tak. Leda by jim snad to šasi dodával sám RedBull.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak ta nespolehlivost pokud chtějí zvyšovat výkon občas přijde, ale to k tomu patří.Mohou testovat a testovat a makat celý rok na pohonné jednotce a měnit a měnit a posouvat. To konkurence nemůže. Takže paradoxně to může Hondě i pomoci, z hlediska dohnání výkonu.Problém je, málo času.....

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Je to tak, problémem je málo času, a jen jeden tým.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jak konkurence nemuze? Vzdyt i letos vsichni ostatni vyroibci prisli behem sezony s vylepsenou verzi motoru 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Konkurence vylepšovat může, ale protože třeba všem týmům Mercedesu jde o PK, a továrnímu týmu o titul, bude se snažit Mercedes nemít penalizace, tedy jen tři PU na sezonu.

            TorroRosso s hondou jde o poslední místo v PK, vše ostatní by byl zázrak, takže na penalizace nebudou muset hledět. V souboji se Sauberem, Hassem a Williamsem mohou klidně vypustit první polovinu sezony, a nechat Hondu vyvíjet, a doufat že v druhé polovině sezony již bude Honda konkurenceschopnější.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    To půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou dva motory "doma".A i tak to bude nejspíše výhoda a vůbec nebude problém i z posledního místa dojet dobře. A příště z toho půjde těžit. Věřím že tohle dostane pod tlak jak Ferrari, tak Mercedes.Jsem si skoro jist, že FIA bude za pochodu měnit pravidla o motorech, aby se toto nedělo. Pravda je to jen pro bohatší stáje....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Loni takhle Honda "obětovala" spoustu závodů a nebylo jí to nic platné. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        mě by spíš zajímalo, proč o tom nemluvili v květnu, kdy stačilo, aby to stopla FIA, ale začnou brečet v září, když vidí, že nezvládají ani nároky na 4 motory na sezonu. Ferrari jasně řeklo, že to vetuje jen proto, že ten motor vyvíjeli s tímhle požadavkem a stálo je to hromadu peněz, které by spláchli do WC, takže bych jak Hondu tak Renault mohl podezírat ze stejných pohnutek jako mcl s ploutví - nechají ostatní stavět motor na požadavek 3 na sezonu a sami se budou věnovat vývoji motoru kde nebude hrát roli spolehlivost, ale výkon a tu spolehlivost si vybrečí úlevou na pravidlech...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jenže je předpoklad, že motory Renaultu fungovat budou.
        U Hondy to bylo jinak, ta musela....já se bavím o situaci, kdy zneužiješ pravidla k tomu, že motor použiješ na 4 závody a budeš ho moci používat na větší výkon.Nebo klidně jen na dva závody.Možností je hodně.Není to o šampionátu, ale o vyhře v závodě.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Nic proti Toro Rosso, ale to by tam ty motory musely být dva. 04 Ale určitě nebudou chtít pořád jen páběrkovat, to by s Tostem šlehlo. Je to srdcař a bere i to béčko se vší profesionalitou a vážností. Jen netuším, jestli se střetnou tyto zaměry s Helmutovou vizí ...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Počkej, to špatně chápeš.Na TR to nebylo myšleno, aby byl úspěšný tímto způsobem.Tohle by mohl využít spíše zákazník Renaultu.Třeba i Ferrari jeden jezdec, aby eliminovali Mercedes.
            TR bude mít možnost , respektive Honda , taky měnit častěji. Bez toho vývoj imho neposunou. TR se bude muset obětovat tento rok, aby Honda mohla být silná v dalším roce.Moc času ale nemají....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Jo takhle. 12 To samozřejmě ano. 03 Já se jen lekl, jestli jsi tam chtěl risknout i tu Hondu. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                100 koní rozdílu a o šásku nemluvě....to je nejdudělam.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Kapacity na šásko mají v lepším případě na střed středu pole (McLaren teoreticky na špici). Motor bude mít +-stejnou ztrátu na špičku, takže bude to asi jen o tom, co na to Alfa Romeo. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama