DISKUZE K ČLÁNKU Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Počet pohonných jednotek, které může během sezóny každý jezdec využít, se letos snižuje z loňských čtyř na tři kusy. Honda z toho není nadšená, protože to podle Jusukeho Hasegawy omezí její možnosti ve stahování náskoku Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 07.01.2018 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 13:36
To půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 13:39
A k Hondě jen dodám, že mohou být v klidu… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 03.01.2018 15:58
Loni takhle Honda "obětovala" spoustu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Konkurence vylepšovat může, ale protože třeba všem týmům Mercedesu jde o PK, a továrnímu týmu o titul, bude se snažit Mercedes nemít penalizace, tedy jen tři PU na sezonu.

TorroRosso s hondou jde o poslední místo v PK, vše ostatní by byl zázrak, takže na penalizace nebudou muset hledět. V souboji se Sauberem, Hassem a Williamsem mohou klidně vypustit první polovinu sezony, a nechat Hondu vyvíjet, a doufat že v druhé polovině sezony již bude Honda konkurenceschopnější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jak konkurence nemuze? Vzdyt i letos vsichni ostatni vyroibci prisli behem sezony s vylepsenou verzi motoru 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Kapacity na šásko mají v lepším případě na střed středu pole (McLaren teoreticky na špici). Motor bude mít +-stejnou ztrátu na špičku, takže bude to asi jen o tom, co na to Alfa Romeo. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
100 koní rozdílu a o šásku nemluvě....to je nejdudělam.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jo takhle. 12 To samozřejmě ano. 03 Já se jen lekl, jestli jsi tam chtěl risknout i tu Hondu. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej, to špatně chápeš.Na TR to nebylo myšleno, aby byl úspěšný tímto způsobem.Tohle by mohl využít spíše zákazník Renaultu.Třeba i Ferrari jeden jezdec, aby eliminovali Mercedes.
TR bude mít možnost , respektive Honda , taky měnit častěji. Bez toho vývoj imho neposunou. TR se bude muset obětovat tento rok, aby Honda mohla být silná v dalším roce.Moc času ale nemají....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nic proti Toro Rosso, ale to by tam ty motory musely být dva. 04 Ale určitě nebudou chtít pořád jen páběrkovat, to by s Tostem šlehlo. Je to srdcař a bere i to béčko se vší profesionalitou a vážností. Jen netuším, jestli se střetnou tyto zaměry s Helmutovou vizí ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Od Redbullu....

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ten brekot zněl především od renaultu, honda se přidala až později

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jenže je předpoklad, že motory Renaultu fungovat budou.
U Hondy to bylo jinak, ta musela....já se bavím o situaci, kdy zneužiješ pravidla k tomu, že motor použiješ na 4 závody a budeš ho moci používat na větší výkon.Nebo klidně jen na dva závody.Možností je hodně.Není to o šampionátu, ale o vyhře v závodě.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, principielně to tak je.Ber ale v potaz, že někdo se zeptá, "Honda" odpoví co si myslí ,ač pravidla respektuje, tak popiše stav věci, t.j jak je to logicky omezuje.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
mě by spíš zajímalo, proč o tom nemluvili v květnu, kdy stačilo, aby to stopla FIA, ale začnou brečet v září, když vidí, že nezvládají ani nároky na 4 motory na sezonu. Ferrari jasně řeklo, že to vetuje jen proto, že ten motor vyvíjeli s tímhle požadavkem a stálo je to hromadu peněz, které by spláchli do WC, takže bych jak Hondu tak Renault mohl podezírat ze stejných pohnutek jako mcl s ploutví - nechají ostatní stavět motor na požadavek 3 na sezonu a sami se budou věnovat vývoji motoru kde nebude hrát roli spolehlivost, ale výkon a tu spolehlivost si vybrečí úlevou na pravidlech...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Loni takhle Honda "obětovala" spoustu závodů a nebylo jí to nic platné. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to tak, problémem je málo času, a jen jeden tým.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak ta nespolehlivost pokud chtějí zvyšovat výkon občas přijde, ale to k tomu patří.Mohou testovat a testovat a makat celý rok na pohonné jednotce a měnit a měnit a posouvat. To konkurence nemůže. Takže paradoxně to může Hondě i pomoci, z hlediska dohnání výkonu.Problém je, málo času.....

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nejspíše narážíš na (ne)spolehlivost, ale v případě spolupráce STR-Hondy si myslím že i ty penalizace nebudou tak moc podstatné, protože já je čekám vzadu i tak. Leda by jim snad to šasi dodával sám RedBull.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A k Hondě jen dodám, že mohou být v klidu.Možností k nasazování nových specifikací budou mít určitě více než 2 pokusy, ten první nepočítám..... 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou dva motory "doma".A i tak to bude nejspíše výhoda a vůbec nebude problém i z posledního místa dojet dobře. A příště z toho půjde těžit. Věřím že tohle dostane pod tlak jak Ferrari, tak Mercedes.Jsem si skoro jist, že FIA bude za pochodu měnit pravidla o motorech, aby se toto nedělo. Pravda je to jen pro bohatší stáje....

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama