DISKUZE K ČLÁNKU

Renault odhalil, o kolik zrychlil jeho motor během sezony 2017

Tým Renaultu odhalil, o kolik na kolo zrychlil jenom díky vývoji nové pohonné jednotky v sezoně 2017. Jenom připomeňme, že před sezonou francouzský tým výrazně změnil svoji pohonnou jednotku, protože předchozí specifikace již narazila na své limity vývoje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault odhalil, o kolik zrychlil jeho motor během sezony 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 22.12.2017 14:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:12
"...Od Silverstone jsme měli auto zhruba… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:14
to redakce: Jenom bych podotkl, že Renault… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:35
No, já bych jim to i přál. Teda Renault je mi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    no takže se posunuli o 50 koní.....to je slušné. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A postřehl jsi, že to bylo 50 koní k tomu módu, který museli kvůli poruchovosti zase opustit??? 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    to redakce:
    Jenom bych podotkl, že Renault skončil šestý. A i to s vodřenejma ušima.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      01
      No i ja jsem myslel, ze skoncili 5. 20 Uz jsem ke konci body nesledoval. Jsem si myslel, ze to bylo 5. misto s odrenyma usima a ono to bylo 6. . No kdyz tedy pomineme ze je to skoro 7. misto jen proto, ze uz to TR bylo vcelku jedno, tak to 7. by byla docela slabota.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    "...Od Silverstone jsme měli auto zhruba čtvrté nejrychlejší auto..."

    O to větší je tragédie, že od Silverstone (včetně) do konce sezóny jenom 2x (!!) získali v závodě dost bodů, aby byli 4. nejúspěšnější tým.

    Slušný Hulkenbergovy kvaldy je jedna věc, ale v závodech na tom byli tak blbě, že si až říkám, jestli od určitýho okamžiku nešli čistě po kvalifikacích, aby na vedení mohli předložit alespoň nějaké výsledky. Protože -přiznejme si- 6. místo v PK není nic moc a i to získali po haluzi hlavně proto, že se Toro Rosso zbavilo obou pilotů, kteří byli schopni dovézt nějaké body.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      Abiteboul tvrdil, ze budou pristi rok podia. Letos se rozjizdeli, takze tezko hodnotit. Ja bych pockal. Uvidime jake budou vysledky a dle toho se mozna uvidi setrvani v F1. Jestli je nejaky tlak z vedeni, tak jiste nebudou chtit jezdit jeste v roce 2020 nekde okolo 5., 6. mista. To by pak klidne mohla byt sezona 2020 jejich posledni a mohl by zustat jen jako motorar. Verim, ze i Mercedes uz o tom dost premysli. Dle meho zustane jen pokud ta F1 bude prinaset penize, az pridjou penezni stropy, tak verim ze Mercedes odejde. Takze klidne by mohli obe tovarny po roce 2020 odejit, je to ale jeste daleko.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.132.XXX
        No, já bych jim to i přál. Teda Renault je mi lhostejný*, ale Hulko se Sainzem jsou mi sympatičtí. Problém vidím v tom, že si na ty stupně brousí zuby skoro půlka startovního pole a tým Renault (když odhlédnu od motorářské sekce) z těch žhavých kandidátů nejmenší rozpočet. Teda pokud ho na 2018 výrazně nenavýší.

        *)
        Pořád se nemůžu oprostit od toho, že se sice díváme na jakože tovární Renault, ale kdybych byl řadovým zaměstnancem Renaultu někde v Boulogne-Billancourt, tak s tímhle týmem bych se ztotožnit nedokázal. Zajímalo by mne, kolik chlapů tam ještě pár let zpátky ve stejném zaměstnání nosilo bundy s logem Lotus. O tom, že kdysi dřív to byl Benetton a Toleman už ani nemluvím, tak starých pamětníků tam bude jenom pár.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El_Senor

          El_Senor

          178.255.168.XXX
          Ale tak to je stejne treba i s Mercedesem. Co ma ten tym spolecneho s fabrikou a i to motorarske centrum i s lidmi je koupene. Je to Mercedes, protoze to Mercedes zaplatil. Zivot jde dal 03
          Ja zase musim rici, ze mi je ten tym sympaticky, delat si sam sasi je dost umeni, takze to budou mit dost tezke, aby splnili to co Abiteboul tvrdi, letos podia, 2020 titul. Uvidime pristi rok jak jim to pujde a dle toho se necha soudit co bude ve 2020. Bud aero umis, nebo ne a da se docela dobre predpovedet jestli se utok na titul po sezone 2018 az 2020 bude konat 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.181.XXX
            On je mi taky co do míry sympatií lhostejný i Mercedes. Když je něco tovární tým Honda a o pár let později je to samé tovární tým Mercedes a de fakto se to -alespoň ze začátku- liší jenom tím, že peníze na provoz přitékají z jiného konta a šéf týmu dostává sprdung od jiné správní rady, tak je to prostě divný. Všechna čest Toyotě, jakkoliv neúspěšné, protože ta svůj tovární tým měla.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    5. misto je uspech, jen tak dal. Pristi rok by melo byt minimalne 5. misto povinosti, preci jen se jedna o tovarni tym a jedna se uz o tym zkuseny. Abitebou prohlasoval, ze by pristi rok mely byt obcas podia, takze by 5. misto nemelo byt problem. Uz aby zacla sezona 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica

Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkina?

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama