DISKUZE K ČLÁNKU

Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 16.12.2017 16:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 13.12.2017 11:21
Řekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 13.12.2017 13:32
S ohledem na to, jaký bude mít v příštím roce… »
» Limbi (Hlasoval 1 člověk) 13.12.2017 11:30
Jasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    2Elseňor.....a není to náhodou tak, že RB s Hondou bude muset jezdit? Respektive jinak,. Renault už od roku 2019 RB motory dodávat nebude.Ať si seženou koho chtějí....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Roco

    Roco

    89.111.73.XXX
    Myslím, že úlevu pocítí až budou provozovat výkonný a spolehlivý motor. Jsem zvědav jestli McL udělal dobře. Tyto tři roky budou jistě u McL pečlivě sledovat 03
    A vlastně nejen u McL to budou sledovat bedlivě 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Koncept nemění, tak by se dalo očekávat něco jako v roce 2016 kdy sice neměly konkurenceschopný výkon a spolehlivost, ale to nejhorší již bylo za nima a jejich práce se stabilizovala tak nějak v normálu. McLaren tehdy skončil 6 se 76 body. Ovšem u TR-Hondy raději nebudu tipovat, přece jen TR není McLaren a Hartley s Gaslym nejsou Alonso s Jensonem. Myslím si že proti Mer, RB, Ferrari, McLarenu, Renaultu, FI budou rádi za každej bod. A s čím přijde HAAS, Sauber a Williams to jest také otázka. Možná trochu překvapí, a možná i přivezou méně bodů než katastrofální McLaren-Honda ve svém prvním roce, uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.77.XXX
      Nejde o body TR, jde jen o to, kam se posunou pristi rok na jare, podzim, kam se posunou v roce 2019, jestli s nimi bude chtit jezdit RB atd. To pak budou body o necem jinem.
      Jelikoz se drive privazeli pomalu na kazdy zavod nove specifikace motoru, tak u dnesnich hybridu se take muzeme dockat zasadnejsich vylepseni pres zimu, natoz do konce pristiho roku.
      Takze bych vysledky, body, juniorky RB moc neresil a spise cekam co bude pristi rok na podzim.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To jak se budou posouvat právě ukáží ty body TR. Ono jestli TR nebude dosahovat na body tak RB se k Hondě moc připojit chtít nebude. A jestli se RBull opravdu šprajcne přičemž Renault už mu motory neposkytne, tak Hondě opět půjde o život. Mohlo by to být hodně nedůstojné představení, víme kam zašel RB když se pokusil zbavit Renaultu, jít ještě do horšího si u nich neumím představit, ale nebudeme strašit.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Řekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na datech. Díky tomu, že dokáží s TR spolupracovat mají jednodušší úlohu než McLaren. Napřímo uvidí přesný rozdíl výkonu motorů a také postup inovací v Honda vs Renault. Na základě toho se pak mohou rozhodnout jakou cestou půjdou. To je luxus, který McLaren neměl a RB díky tomu nemá co ztratit, může jen získat.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No podobně se přece rozhodl i McLaren, jen data od Renaultu měl od nich. McLaren ovšem nakonec na výběr měl, u RBullu pokud jim Renault ten motor již neposkytne tak možná jen uviděj že si pohorší, to bude teprve problém.
            Ale třeba to Honda zvládne, to jen že jak vývoj šel předešlé 3 roky a jak Honda přijímá pomoc zvenčí je přinejmenším znepokojivé.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              Jasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez těch "vyšperkovaných údajů" co automobilka poskytuje. Takhle uvidí okruh odokruhu a nastavení od nastavení jak na tom Honda proti Renaultu je. Akorát nastane problém pokud jak říkáš jim už Renault motory nedá. Aspoň pokud po 3 závodech uvidíme šipkaření Helmuta do zádele Renultu, tak pochopíme proč to dělá :D

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Helmut žádné šipkaření předvádět nebude. On vystupuje jako kdyby mu celý okolní svět měl sloužit a on se jenom rozhodne, který z potenciálních partnerů bude hoden spolupráce s RB.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tedy se chová jako normální zákazník. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    S ohledem na to, jaký bude mít v příštím roce výběr, by asi měl Helmut přibrzdit. Obchodní vztah je totiž vztah partnerský a ne vazalský, jak si to u RB vykládají.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Myslím, že brzdit nemusí. Pokračování s Renaultem nemá pro RB smysl. S nimi na titul do roku 2021 nemají šanci. Pokud nebudou konkurenceschopní, bude jejich investice do F1 prodělečná a tedy to nejspíš odpískají.
                      A nemáš moc pravdu. Já jako dodavatel se chovám ke svým zákazníkům v podřízené roli. Protože potřebuji, aby zákazník byl spokojen a udělal mi dobrou reklamu pro ostatní. Stejně tak se ke mně chovají dodavatelé. A já si i podle toho vybírám, od koho budu potřebné věci odebírat. Renault hřeší na to, že je skoro v monopolní roli. Být to v dřívějších dobách, RB by dávno odešel k někomu schopnému. 03

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • El_Senor

                        El_Senor

                        89.111.77.XXX
                        Je fakt, ze RB je zakaznik a dodavatel by mel naslouchat jeho prani. Zname preci heslo: "Nas zakaznik, nas pan"
                        Je fakt jak rikas, ze Renault muze vydirat RB a delal to, protoze proste RB nemel sanci delat nic jineho nez nadavat. Dokud ale nemel Renault tovarni tym, tak mel RB spise resit vse uvnitr, protoze byly preci jen jeden tym.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Asi se dalo jednat líp, na druhou stranu je otázka, jestli zlepšení Renaultu nemá něco společného s dokopáním ke spolupráci s Ilienem.
                          Možná jo, možná ne. To už se asi nedovíme nikdy. 03

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            194.228.59.XXX
                            Ta rétorika byla trochu za hranou a já jsem za ní Helmuta vždy tvrdě kritizoval. Respektive jsem i chápal to, že automobilka do toho sype mnohonásobek toho, co se jí vrátí a lze pak chápat to, že papaláše to vytáčí do ruda.
                            Ale na druhou stranu je pravda, že ve světle dnešních výkonů tovární stáje oproti Red Bullu musím i já po čase uznat, že Red Bull jim zachraňuje reputaci. Stejně jako mezi lety 2010 a 2012 dělal tuto medvědí službu McLaren Mercedesu. Ale na tomto modelu je také přesně vidět, kde se může Red Bull za pár let ocitnout. Představenstvo automobilky vydá rozkaz k přiškrcení zákazníků a budou na tom jak McLaren v roce 2014. Nehledě na to, že jim mezitím fabrika bude chtít přetáhnout část týmu, aby získali knowhow, jak to s tím jejich motorem vůbec dělat. Páč já na 100x chápu, že aero prostě za rok nedají dokupy, ale že se továrna trápí víc s chlazením a dětskými nemocemi motoru než zákaznický tým ... Přeci jen si také nemohou stěžovat, že mají možnost si od Red Bullu vzít data. 04

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Zajímalo by mne: Když jdeš do supermarketu, je po tobě vyžadován nějaký rovnoprávný přístup a ty v žádném případě nebudeš nic kritzovat, nebo to funguje tak, že pokud se ti tam něco nebude líbit, půjdeš ke konkurenci? Snažíš se ty, aby ses zavděčil supermarketu, nebo se supermarket může přetrhnout, abys ty tam byl spokojen? 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • El_Senor

                        El_Senor

                        89.111.77.XXX
                        Z tohoto duvodu je dobre, ze zustala Honda, je konkurence a je na vyber 03 Ikdyz neni konkurence jako konkurence. Mercedes proste nasadil latku hodne vysoko 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Problém F1 je v tom, že konkurence je slabá. Mercedes a Ferrari budou dodávat je nekonkurenceschopným týmům a Renault se začíná chovat stejně. Jedinou alternativou je Honda, která je nejslabší. Tedy mají týmy na výběr: buď zaostávat za továrnami a dostat jejich motory, nebo se smířit s Hondou.
                          Tedy RB stejně nemá růžovou budoucnost. Jediná záchrana je případné zvednutí Hondy. Jo kde jsou ty časy, kdy bylo 5-10 dodavatelů a z nich pouze Ferrari bylo i týmem.... 05

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        212.96.178.XXX
                        Vážně porovnávas technické a technologické spojení dvou mezinárodních korporací s nákupem v supermarketu?! :D

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Ne, porovnávám chování mezi prodávajícím a zákazníkem.
                          Můžeš mi dát nějaký příklad takového chování dodavatele ke svým zákazníkům, jaký předvádí Renault? Já abych se poučil, jak se dělají obchody u mezinárodních korporací. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

Kimi Räikkönen při tréninku v Itálii

"Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari

Sergio Pérez pevně věří, že by u špičkového týmu mohl získat titul

"Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po špičkovém týmu

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL32 v Mexiku

McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama