DISKUZE K ČLÁNKU Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 16.12.2017 16:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 13.12.2017 11:21
Řekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 13.12.2017 13:32
S ohledem na to, jaký bude mít v příštím roce… »
» Limbi (Hlasoval 1 člověk) 13.12.2017 11:30
Jasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já ti nevím. Z operátorů mám Vodafone a když jsem tam přišel, že jsem s něčím nespokojen, tak na mne nikdo nevyletěl, co si dovoluju je kritizovat. Sedli jsme si s jejich zaměstnacem a on mi pomohl problém vyřešit k mé spokojenosti. Nedostal jsem podřadnou službu za nejvyšší cenu. Dostal jsem službu srovnatelnou s ostatními za přiměřenou cenu. A kupodivu mi nikdo nepřestal ke konci roku dodávat služby, nebo zajišťovat servis. Dřív jsem to bral jako samozřejmost, po letosšní sezoně F1 si toho nesmírně vážím, jako nadstandartní služby. 12
Škodovku nemám, ale slyšel jsem, že náhradní díly Škoda dál vyrábí a zákazníkům dokonce prodává. Chápu, je to šok, ale asi ne každý se chová jako Renault. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tmobile, Vodafone, O2, Škodovka.... 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
2Elseňor.....a není to náhodou tak, že RB s Hondou bude muset jezdit? Respektive jinak,. Renault už od roku 2019 RB motory dodávat nebude.Ať si seženou koho chtějí....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ta rétorika byla trochu za hranou a já jsem za ní Helmuta vždy tvrdě kritizoval. Respektive jsem i chápal to, že automobilka do toho sype mnohonásobek toho, co se jí vrátí a lze pak chápat to, že papaláše to vytáčí do ruda.
Ale na druhou stranu je pravda, že ve světle dnešních výkonů tovární stáje oproti Red Bullu musím i já po čase uznat, že Red Bull jim zachraňuje reputaci. Stejně jako mezi lety 2010 a 2012 dělal tuto medvědí službu McLaren Mercedesu. Ale na tomto modelu je také přesně vidět, kde se může Red Bull za pár let ocitnout. Představenstvo automobilky vydá rozkaz k přiškrcení zákazníků a budou na tom jak McLaren v roce 2014. Nehledě na to, že jim mezitím fabrika bude chtít přetáhnout část týmu, aby získali knowhow, jak to s tím jejich motorem vůbec dělat. Páč já na 100x chápu, že aero prostě za rok nedají dokupy, ale že se továrna trápí víc s chlazením a dětskými nemocemi motoru než zákaznický tým ... Přeci jen si také nemohou stěžovat, že mají možnost si od Red Bullu vzít data. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne, porovnávám chování mezi prodávajícím a zákazníkem.
Můžeš mi dát nějaký příklad takového chování dodavatele ke svým zákazníkům, jaký předvádí Renault? Já abych se poučil, jak se dělají obchody u mezinárodních korporací. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Vážně porovnávas technické a technologické spojení dvou mezinárodních korporací s nákupem v supermarketu?! :D

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Trochu moc optimistický názor. Myslím, že v Renaultu mají 100% jasno, že v r. 2019 nebudou dodávat PJ ani jednomu týmu RB group. Takže luxusní pozicí bych to nenazyval. Naopak, jestli nebude mít RB skvělé šasi hned od začátku sezóny (což je dle zkušeností z minulých let pravděpodobné), je klidně možné, že je Renault odstavi kvůli možné špionáži od novinek a mohou mít problémy ke konci sezóny podobně jak to měl Mclaren když odcházel od Mercedesu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Už teď byl Mclaren lepší než STR. Tým Renault by se měl zlepšit. FI, Williams a Haas mají dobré motory a není předpoklad zhoršení. STR prostě bude rád za bodík, ať už mají Renault nebo Hondu.
Pro RB je prostě podstatné srovnání motorů a hlavně podpora vývoje Hondy. Na nějaké body STR s.re pes. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Problém F1 je v tom, že konkurence je slabá. Mercedes a Ferrari budou dodávat je nekonkurenceschopným týmům a Renault se začíná chovat stejně. Jedinou alternativou je Honda, která je nejslabší. Tedy mají týmy na výběr: buď zaostávat za továrnami a dostat jejich motory, nebo se smířit s Hondou.
Tedy RB stejně nemá růžovou budoucnost. Jediná záchrana je případné zvednutí Hondy. Jo kde jsou ty časy, kdy bylo 5-10 dodavatelů a z nich pouze Ferrari bylo i týmem.... 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi se dalo jednat líp, na druhou stranu je otázka, jestli zlepšení Renaultu nemá něco společného s dokopáním ke spolupráci s Ilienem.
Možná jo, možná ne. To už se asi nedovíme nikdy. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Z tohoto duvodu je dobre, ze zustala Honda, je konkurence a je na vyber 03 Ikdyz neni konkurence jako konkurence. Mercedes proste nasadil latku hodne vysoko 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Je fakt, ze RB je zakaznik a dodavatel by mel naslouchat jeho prani. Zname preci heslo: "Nas zakaznik, nas pan"
Je fakt jak rikas, ze Renault muze vydirat RB a delal to, protoze proste RB nemel sanci delat nic jineho nez nadavat. Dokud ale nemel Renault tovarni tym, tak mel RB spise resit vse uvnitr, protoze byly preci jen jeden tym.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
01
Pujde proste jen o indicie jak na tom motor opravdu je. Pokud se McL vyhoupne nahoru, jako ze by mel, tak by boj o bodiky mel byt hodne tezky. Meli by byt nahore 4 tymy a zbyvaji 2 bodovane pozice, takze bodiky budou hodne tezke i pro tymy ze stredu pole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímalo by mne: Když jdeš do supermarketu, je po tobě vyžadován nějaký rovnoprávný přístup a ty v žádném případě nebudeš nic kritzovat, nebo to funguje tak, že pokud se ti tam něco nebude líbit, půjdeš ke konkurenci? Snažíš se ty, aby ses zavděčil supermarketu, nebo se supermarket může přetrhnout, abys ty tam byl spokojen? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím, že brzdit nemusí. Pokračování s Renaultem nemá pro RB smysl. S nimi na titul do roku 2021 nemají šanci. Pokud nebudou konkurenceschopní, bude jejich investice do F1 prodělečná a tedy to nejspíš odpískají.
A nemáš moc pravdu. Já jako dodavatel se chovám ke svým zákazníkům v podřízené roli. Protože potřebuji, aby zákazník byl spokojen a udělal mi dobrou reklamu pro ostatní. Stejně tak se ke mně chovají dodavatelé. A já si i podle toho vybírám, od koho budu potřebné věci odebírat. Renault hřeší na to, že je skoro v monopolní roli. Být to v dřívějších dobách, RB by dávno odešel k někomu schopnému. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
S ohledem na to, jaký bude mít v příštím roce výběr, by asi měl Helmut přibrzdit. Obchodní vztah je totiž vztah partnerský a ne vazalský, jak si to u RB vykládají.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No ta nepoví všechno. Honda byla nejméně výkonná, přesto Mclaren nebyl na rovinkách nejpomalejší. 03
Pokud jde o STR, na konci sezony nezískali jediný bod a byli nejhorším týmem, tedy horší to být nemůže a jejich 0b v začátku příští sezony tedy neukáže zhola nic. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tedy se chová jako normální zákazník. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Myslím, že úlevu pocítí až budou provozovat výkonný a spolehlivý motor. Jsem zvědav jestli McL udělal dobře. Tyto tři roky budou jistě u McL pečlivě sledovat 03
A vlastně nejen u McL to budou sledovat bedlivě 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Zrovna na tu rychlost na rovinkách jsem hodně zvědavej.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama