DISKUZE K ČLÁNKU Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:44 16.12.2017 185.149.130.XXX
Já ti nevím. Z operátorů mám Vodafone a když jsem tam přišel, že jsem s něčím nespokojen, tak na mne nikdo nevyletěl, co si dovoluju je kritizovat. Sedli jsme si s jejich zaměstnacem a on mi pomohl problém vyřešit k mé spokojenosti. Nedostal jsem podřadnou službu za nejvyšší cenu. Dostal jsem službu srovnatelnou s ostatními za přiměřenou cenu. A kupodivu mi nikdo nepřestal ke konci roku dodávat služby, nebo zajišťovat servis. Dřív jsem to bral jako samozřejmost, po letosšní sezoně F1 si toho nesmírně vážím, jako nadstandartní služby.
Škodovku nemám, ale slyšel jsem, že náhradní díly Škoda dál vyrábí a zákazníkům dokonce prodává. Chápu, je to šok, ale asi ne každý se chová jako Renault.
Škodovku nemám, ale slyšel jsem, že náhradní díly Škoda dál vyrábí a zákazníkům dokonce prodává. Chápu, je to šok, ale asi ne každý se chová jako Renault.
jon
00:37 14.12.2017 194.228.59.XXX
Ta rétorika byla trochu za hranou a já jsem za ní Helmuta vždy tvrdě kritizoval. Respektive jsem i chápal to, že automobilka do toho sype mnohonásobek toho, co se jí vrátí a lze pak chápat to, že papaláše to vytáčí do ruda.
Ale na druhou stranu je pravda, že ve světle dnešních výkonů tovární stáje oproti Red Bullu musím i já po čase uznat, že Red Bull jim zachraňuje reputaci. Stejně jako mezi lety 2010 a 2012 dělal tuto medvědí službu McLaren Mercedesu. Ale na tomto modelu je také přesně vidět, kde se může Red Bull za pár let ocitnout. Představenstvo automobilky vydá rozkaz k přiškrcení zákazníků a budou na tom jak McLaren v roce 2014. Nehledě na to, že jim mezitím fabrika bude chtít přetáhnout část týmu, aby získali knowhow, jak to s tím jejich motorem vůbec dělat. Páč já na 100x chápu, že aero prostě za rok nedají dokupy, ale že se továrna trápí víc s chlazením a dětskými nemocemi motoru než zákaznický tým ... Přeci jen si také nemohou stěžovat, že mají možnost si od Red Bullu vzít data.
Ale na druhou stranu je pravda, že ve světle dnešních výkonů tovární stáje oproti Red Bullu musím i já po čase uznat, že Red Bull jim zachraňuje reputaci. Stejně jako mezi lety 2010 a 2012 dělal tuto medvědí službu McLaren Mercedesu. Ale na tomto modelu je také přesně vidět, kde se může Red Bull za pár let ocitnout. Představenstvo automobilky vydá rozkaz k přiškrcení zákazníků a budou na tom jak McLaren v roce 2014. Nehledě na to, že jim mezitím fabrika bude chtít přetáhnout část týmu, aby získali knowhow, jak to s tím jejich motorem vůbec dělat. Páč já na 100x chápu, že aero prostě za rok nedají dokupy, ale že se továrna trápí víc s chlazením a dětskými nemocemi motoru než zákaznický tým ... Přeci jen si také nemohou stěžovat, že mají možnost si od Red Bullu vzít data.
Adi
18:05 13.12.2017 212.96.178.XXX
Trochu moc optimistický názor. Myslím, že v Renaultu mají 100% jasno, že v r. 2019 nebudou dodávat PJ ani jednomu týmu RB group. Takže luxusní pozicí bych to nenazyval. Naopak, jestli nebude mít RB skvělé šasi hned od začátku sezóny (což je dle zkušeností z minulých let pravděpodobné), je klidně možné, že je Renault odstavi kvůli možné špionáži od novinek a mohou mít problémy ke konci sezóny podobně jak to měl Mclaren když odcházel od Mercedesu.
Mike17
14:46 13.12.2017 185.149.130.XXX
Už teď byl Mclaren lepší než STR. Tým Renault by se měl zlepšit. FI, Williams a Haas mají dobré motory a není předpoklad zhoršení. STR prostě bude rád za bodík, ať už mají Renault nebo Hondu.
Pro RB je prostě podstatné srovnání motorů a hlavně podpora vývoje Hondy. Na nějaké body STR s.re pes.
Pro RB je prostě podstatné srovnání motorů a hlavně podpora vývoje Hondy. Na nějaké body STR s.re pes.
Mike17
14:42 13.12.2017 185.149.130.XXX
Problém F1 je v tom, že konkurence je slabá. Mercedes a Ferrari budou dodávat je nekonkurenceschopným týmům a Renault se začíná chovat stejně. Jedinou alternativou je Honda, která je nejslabší. Tedy mají týmy na výběr: buď zaostávat za továrnami a dostat jejich motory, nebo se smířit s Hondou.
Tedy RB stejně nemá růžovou budoucnost. Jediná záchrana je případné zvednutí Hondy. Jo kde jsou ty časy, kdy bylo 5-10 dodavatelů a z nich pouze Ferrari bylo i týmem....
Tedy RB stejně nemá růžovou budoucnost. Jediná záchrana je případné zvednutí Hondy. Jo kde jsou ty časy, kdy bylo 5-10 dodavatelů a z nich pouze Ferrari bylo i týmem....
uzivatel001639
14:18 13.12.2017 89.111.77.XXX
Z tohoto duvodu je dobre, ze zustala Honda, je konkurence a je na vyber Ikdyz neni konkurence jako konkurence. Mercedes proste nasadil latku hodne vysoko
uzivatel001639
14:16 13.12.2017 89.111.77.XXX
Je fakt, ze RB je zakaznik a dodavatel by mel naslouchat jeho prani. Zname preci heslo: "Nas zakaznik, nas pan"
Je fakt jak rikas, ze Renault muze vydirat RB a delal to, protoze proste RB nemel sanci delat nic jineho nez nadavat. Dokud ale nemel Renault tovarni tym, tak mel RB spise resit vse uvnitr, protoze byly preci jen jeden tym.
Je fakt jak rikas, ze Renault muze vydirat RB a delal to, protoze proste RB nemel sanci delat nic jineho nez nadavat. Dokud ale nemel Renault tovarni tym, tak mel RB spise resit vse uvnitr, protoze byly preci jen jeden tym.
uzivatel001639
14:11 13.12.2017 89.111.73.XXXPujde proste jen o indicie jak na tom motor opravdu je. Pokud se McL vyhoupne nahoru, jako ze by mel, tak by boj o bodiky mel byt hodne tezky. Meli by byt nahore 4 tymy a zbyvaji 2 bodovane pozice, takze bodiky budou hodne tezke i pro tymy ze stredu pole.
Mike17
13:55 13.12.2017 185.149.130.XXX
Zajímalo by mne: Když jdeš do supermarketu, je po tobě vyžadován nějaký rovnoprávný přístup a ty v žádném případě nebudeš nic kritzovat, nebo to funguje tak, že pokud se ti tam něco nebude líbit, půjdeš ke konkurenci? Snažíš se ty, aby ses zavděčil supermarketu, nebo se supermarket může přetrhnout, abys ty tam byl spokojen?
Mike17
13:51 13.12.2017 185.149.130.XXX
Myslím, že brzdit nemusí. Pokračování s Renaultem nemá pro RB smysl. S nimi na titul do roku 2021 nemají šanci. Pokud nebudou konkurenceschopní, bude jejich investice do F1 prodělečná a tedy to nejspíš odpískají.
A nemáš moc pravdu. Já jako dodavatel se chovám ke svým zákazníkům v podřízené roli. Protože potřebuji, aby zákazník byl spokojen a udělal mi dobrou reklamu pro ostatní. Stejně tak se ke mně chovají dodavatelé. A já si i podle toho vybírám, od koho budu potřebné věci odebírat. Renault hřeší na to, že je skoro v monopolní roli. Být to v dřívějších dobách, RB by dávno odešel k někomu schopnému.
A nemáš moc pravdu. Já jako dodavatel se chovám ke svým zákazníkům v podřízené roli. Protože potřebuji, aby zákazník byl spokojen a udělal mi dobrou reklamu pro ostatní. Stejně tak se ke mně chovají dodavatelé. A já si i podle toho vybírám, od koho budu potřebné věci odebírat. Renault hřeší na to, že je skoro v monopolní roli. Být to v dřívějších dobách, RB by dávno odešel k někomu schopnému.
Mike17
13:32 13.12.2017 185.149.130.XXX
No ta nepoví všechno. Honda byla nejméně výkonná, přesto Mclaren nebyl na rovinkách nejpomalejší.
Pokud jde o STR, na konci sezony nezískali jediný bod a byli nejhorším týmem, tedy horší to být nemůže a jejich 0b v začátku příští sezony tedy neukáže zhola nic.
Pokud jde o STR, na konci sezony nezískali jediný bod a byli nejhorším týmem, tedy horší to být nemůže a jejich 0b v začátku příští sezony tedy neukáže zhola nic.
uzivatel002995
12:45 13.12.2017 89.111.73.XXX
Myslím, že úlevu pocítí až budou provozovat výkonný a spolehlivý motor. Jsem zvědav jestli McL udělal dobře. Tyto tři roky budou jistě u McL pečlivě sledovat
A vlastně nejen u McL to budou sledovat bedlivě
A vlastně nejen u McL to budou sledovat bedlivě
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek