DISKUZE K ČLÁNKU Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Po uzavření dohody mezi Alfou Romeo a Sauberem to vypadá, že Ferrari bude i nadále tahat za nitky, aby si vytvořilo i druhou juniorku, tu by mohl zastávat Haas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.12.2017 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 12:56
Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 16:11
Unifikací myslím to, když všichni ve startovním… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2017 19:19
Pokud by se to Marchionnemu povedlo, udělal by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    To je keců, kvůli tomu jak pojmenují motor Ferrari. Dokonce bych to považoval i mírně řečeno za podvod. Vydávat něco za něco, co to není ale je to něco, co už se jmenuje jinak:-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    88.102.102.XXX
    Je možné, že chce Ferrari tlačit na majitele silou 3 týmů najednou. Ono se lépe vyhrožuje FIA i majitelům, že např. skončí celé Ferrari a k tomu další 2 dodavatelé motorů a komponentů pro další 2 stáje. To by mohlo v r. 2021 mrzet...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    napřed chtěj zdrhnout a teď by chtěli mít 3 týmy... 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      F1 je v prvé řadě byznys a každý dobrý podnikatel má vždycky připraveno víc variant jak pokračovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        jj to je mi jasný, že je F1 hlavně byznys, jen mi neni jasný, proč by se chtěl někdo zbavit podílu ve firmě, o který je přesvědčenej, že jde do prdele, a jako druhou variantu měl připraveno svůj podíl ztrojnásobit :-) kor když Marchionne vykřikoval jaká by to byla pro Ferrari úleva odejít z F1. A že by v tom bylo jen posílení rozhodovacích hlasů, to si nemyslim, Ferrari má právo veta a na odběratele svejch motorů určitě umí zatlačit i teď, když chce něco prosadit. Takže myslim že jde pouze o zviditelnění dalších koncernovejch značek v tý prdelní F1 (myšleno podle něj 11), a případně o rozhodování o sestavách (nebo v každym týmu aspoň o jednom místě, jak už ukázali se Sauberem)

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele F1. Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat. Ale pokud bude zhruba zachován současný trend, kdy si týmy skoro všechno vyvíjejí samy, v takové F1 vidí Ferrari smysl. Ale takhle se nechová jenom Ferrari. Katastrofické scénáře mají připraveny všichni rozumní manažeři firem, protože i řízený pád stojí méně peněz než neřízený. Akorát na rozdíl do Ferrari nejsou tak pod drobnohledem médií a tudíž se o těch scénářích neví.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.176.XXX
            "Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat."

            Což je zrovna u něj mimořádně zvláštní, protože spoluprací s Haasem dotáhli unifikaci dál, než v té chvíli všichni ostatní považovali za možný. Takže poopravím: Ferrari je proti takové unifikaci, která by mu nevyhovovala. Taková, ze které mají nějakej profit, je pro ně v zásadě OK...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Unifikací myslím to, když všichni ve startovním poli mají stejné šasi, stejné převodovky a stejné motory. Něco jako kdysi u nás byla formule Škoda. Na tom, že Haas využívá některé komponnénty od Ferrari, nevidím nic špatného, kdyby ale celé startovní pole bylo upgrade Ferrari, to by mi vadilo moc. A proti tomu by bylo určitě i Ferrari, protože by tím přišlo o punc vyjimečnosti.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Lahva

                Lahva

                91.118.58.XXX
                Proto se snaží tam nacpat svoje luxusní značky. Kdyby docházelo k nadměrný unifikaci, můžou dál zůstávat pouze jako motorář a drandit jim po okruhu budou Alfa A Maserati. Zůstanou ve hře pro případný návrat a nadále jim nosič exkluzivity F1 bude propagovat automobilky, který to potřebují víc než Ferrari. Teoreticky se nějaká ta variace unifikovaných dílů může tvořit v Maranellu a budou si tak vydržovat dva týmy někde vepředu. Kdoví, jakou cestou se vydáváme.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Nezdá se mi to vůbec, hlavně kvůli prachům a u známých značek, který si jméno nemusejí budovat - dávno ho už totiž mají.

    A určitě na to Haas nepřistoupí, protože by to pro američany bylo dost ponižující, což by oni nikdy nepřekousli.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ekonomika je k tomu dotlačí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Všechno má svůj vývoj. Přeci jen jim Ferrari dělá hodně velké pomyšlení, pokud jde o podporu, takže mě nepřekvapuje, že se ozývají se svými zájmy. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si myslím že tam k nějakému kompromisu dojde. Haas zjistí že F1 je jiné kafe než Indy a že bude muset s někým částečně fůzovat, pokud nechce vymetat konec startovního pole.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          91.118.58.XXX
          Navíc by šlo třeba jako v případě Sauberu o název motoru. Takže zase takovej rozdíl Mezi HAAS F1 Ferrari a HAAS F1 Maserati není.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud by se to Marchionnemu povedlo, udělal by pro formuli jedna víc než strejda Bernie s Todtem dohromady.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama