DISKUZE K ČLÁNKU

Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Po uzavření dohody mezi Alfou Romeo a Sauberem to vypadá, že Ferrari bude i nadále tahat za nitky, aby si vytvořilo i druhou juniorku, tu by mohl zastávat Haas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.12.2017 07:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 12:56
Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 16:11
Unifikací myslím to, když všichni ve startovním… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 08.12.2017 10:18
F1 je v prvé řadě byznys a každý dobrý podnikatel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    88.102.102.XXX
    Je možné, že chce Ferrari tlačit na majitele silou 3 týmů najednou. Ono se lépe vyhrožuje FIA i majitelům, že např. skončí celé Ferrari a k tomu další 2 dodavatelé motorů a komponentů pro další 2 stáje. To by mohlo v r. 2021 mrzet...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    napřed chtěj zdrhnout a teď by chtěli mít 3 týmy... 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      F1 je v prvé řadě byznys a každý dobrý podnikatel má vždycky připraveno víc variant jak pokračovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • johnny83

        johnny83

        193.86.226.XXX
        jj to je mi jasný, že je F1 hlavně byznys, jen mi neni jasný, proč by se chtěl někdo zbavit podílu ve firmě, o který je přesvědčenej, že jde do prdele, a jako druhou variantu měl připraveno svůj podíl ztrojnásobit :-) kor když Marchionne vykřikoval jaká by to byla pro Ferrari úleva odejít z F1. A že by v tom bylo jen posílení rozhodovacích hlasů, to si nemyslim, Ferrari má právo veta a na odběratele svejch motorů určitě umí zatlačit i teď, když chce něco prosadit. Takže myslim že jde pouze o zviditelnění dalších koncernovejch značek v tý prdelní F1 (myšleno podle něj 11), a případně o rozhodování o sestavách (nebo v každym týmu aspoň o jednom místě, jak už ukázali se Sauberem)

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele F1. Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat. Ale pokud bude zhruba zachován současný trend, kdy si týmy skoro všechno vyvíjejí samy, v takové F1 vidí Ferrari smysl. Ale takhle se nechová jenom Ferrari. Katastrofické scénáře mají připraveny všichni rozumní manažeři firem, protože i řízený pád stojí méně peněz než neřízený. Akorát na rozdíl do Ferrari nejsou tak pod drobnohledem médií a tudíž se o těch scénářích neví.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.176.XXX
            "Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat."

            Což je zrovna u něj mimořádně zvláštní, protože spoluprací s Haasem dotáhli unifikaci dál, než v té chvíli všichni ostatní považovali za možný. Takže poopravím: Ferrari je proti takové unifikaci, která by mu nevyhovovala. Taková, ze které mají nějakej profit, je pro ně v zásadě OK...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Unifikací myslím to, když všichni ve startovním poli mají stejné šasi, stejné převodovky a stejné motory. Něco jako kdysi u nás byla formule Škoda. Na tom, že Haas využívá některé komponnénty od Ferrari, nevidím nic špatného, kdyby ale celé startovní pole bylo upgrade Ferrari, to by mi vadilo moc. A proti tomu by bylo určitě i Ferrari, protože by tím přišlo o punc vyjimečnosti.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Lahva

                Lahva

                91.118.58.XXX
                Proto se snaží tam nacpat svoje luxusní značky. Kdyby docházelo k nadměrný unifikaci, můžou dál zůstávat pouze jako motorář a drandit jim po okruhu budou Alfa A Maserati. Zůstanou ve hře pro případný návrat a nadále jim nosič exkluzivity F1 bude propagovat automobilky, který to potřebují víc než Ferrari. Teoreticky se nějaká ta variace unifikovaných dílů může tvořit v Maranellu a budou si tak vydržovat dva týmy někde vepředu. Kdoví, jakou cestou se vydáváme.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Nezdá se mi to vůbec, hlavně kvůli prachům a u známých značek, který si jméno nemusejí budovat - dávno ho už totiž mají.

    A určitě na to Haas nepřistoupí, protože by to pro američany bylo dost ponižující, což by oni nikdy nepřekousli.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ekonomika je k tomu dotlačí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Všechno má svůj vývoj. Přeci jen jim Ferrari dělá hodně velké pomyšlení, pokud jde o podporu, takže mě nepřekvapuje, že se ozývají se svými zájmy. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si myslím že tam k nějakému kompromisu dojde. Haas zjistí že F1 je jiné kafe než Indy a že bude muset s někým částečně fůzovat, pokud nechce vymetat konec startovního pole.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          91.118.58.XXX
          Navíc by šlo třeba jako v případě Sauberu o název motoru. Takže zase takovej rozdíl Mezi HAAS F1 Ferrari a HAAS F1 Maserati není.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud by se to Marchionnemu povedlo, udělal by pro formuli jedna víc než strejda Bernie s Todtem dohromady.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Podaří se Lewisovi Hamiltonovi (vlevo) do konce své kariéry v počtu titulů překonat Michaela Schumachera?

Hamilton naznačuje, že bude závodit minimálně do roku 2021. Překoná Schumachera?

Lance Stroll s Williamsem FW40 v Abú Zabí

"Force India nás ve vývoji předčila," uznává zklamaně Williams. Doplácel i na nováčka

Lewis Hamilton se raduje z vítězství po závodě v Silverstone

Návštěvnost letošních velkých cen v číslech: růst o 8 %, v Kanadě 360 000 diváků

Robert Kubica při testech s Williamsem v Abú Zabí

Vývojový pilot Renaultu se pochlubil, že jedná s Williamsem. Pro stáj je to ale novinka

Sebastian Vettel na pódiu po závodě v Abú Zabí

Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Romain Grosjean během kvalifikace v Mexiku

Pro Haas je prioritou aerodynamika. Letos ukončil vývoj dřív, hodlá kopírovat soupeře

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama