DISKUZE K ČLÁNKU Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Po uzavření dohody mezi Alfou Romeo a Sauberem to vypadá, že Ferrari bude i nadále tahat za nitky, aby si vytvořilo i druhou juniorku, tu by mohl zastávat Haas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.12.2017 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 12:56
Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.12.2017 16:11
Unifikací myslím to, když všichni ve startovním… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2017 19:19
Pokud by se to Marchionnemu povedlo, udělal by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
To je keců, kvůli tomu jak pojmenují motor Ferrari. Dokonce bych to považoval i mírně řečeno za podvod. Vydávat něco za něco, co to není ale je to něco, co už se jmenuje jinak:-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
FantomasMan

FantomasMan

87.197.124.XXX
Plný súhlas s tvojim názorom. Tu nejde o nič menej ako vplyv v F1.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
vojtano

vojtano

88.102.102.XXX
Je možné, že chce Ferrari tlačit na majitele silou 3 týmů najednou. Ono se lépe vyhrožuje FIA i majitelům, že např. skončí celé Ferrari a k tomu další 2 dodavatelé motorů a komponentů pro další 2 stáje. To by mohlo v r. 2021 mrzet...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

91.118.58.XXX
Navíc by šlo třeba jako v případě Sauberu o název motoru. Takže zase takovej rozdíl Mezi HAAS F1 Ferrari a HAAS F1 Maserati není.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

91.118.58.XXX
Proto se snaží tam nacpat svoje luxusní značky. Kdyby docházelo k nadměrný unifikaci, můžou dál zůstávat pouze jako motorář a drandit jim po okruhu budou Alfa A Maserati. Zůstanou ve hře pro případný návrat a nadále jim nosič exkluzivity F1 bude propagovat automobilky, který to potřebují víc než Ferrari. Teoreticky se nějaká ta variace unifikovaných dílů může tvořit v Maranellu a budou si tak vydržovat dva týmy někde vepředu. Kdoví, jakou cestou se vydáváme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Unifikací myslím to, když všichni ve startovním poli mají stejné šasi, stejné převodovky a stejné motory. Něco jako kdysi u nás byla formule Škoda. Na tom, že Haas využívá některé komponnénty od Ferrari, nevidím nic špatného, kdyby ale celé startovní pole bylo upgrade Ferrari, to by mi vadilo moc. A proti tomu by bylo určitě i Ferrari, protože by tím přišlo o punc vyjimečnosti.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.176.XXX
"Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat."

Což je zrovna u něj mimořádně zvláštní, protože spoluprací s Haasem dotáhli unifikaci dál, než v té chvíli všichni ostatní považovali za možný. Takže poopravím: Ferrari je proti takové unifikaci, která by mu nevyhovovala. Taková, ze které mají nějakej profit, je pro ně v zásadě OK...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Oni neví, kam budou směřovat další kroky majitele F1. Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat. Ale pokud bude zhruba zachován současný trend, kdy si týmy skoro všechno vyvíjejí samy, v takové F1 vidí Ferrari smysl. Ale takhle se nechová jenom Ferrari. Katastrofické scénáře mají připraveny všichni rozumní manažeři firem, protože i řízený pád stojí méně peněz než neřízený. Akorát na rozdíl do Ferrari nejsou tak pod drobnohledem médií a tudíž se o těch scénářích neví.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já si myslím že tam k nějakému kompromisu dojde. Haas zjistí že F1 je jiné kafe než Indy a že bude muset s někým částečně fůzovat, pokud nechce vymetat konec startovního pole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
johnny83

johnny83

193.86.226.XXX
jj to je mi jasný, že je F1 hlavně byznys, jen mi neni jasný, proč by se chtěl někdo zbavit podílu ve firmě, o který je přesvědčenej, že jde do prdele, a jako druhou variantu měl připraveno svůj podíl ztrojnásobit :-) kor když Marchionne vykřikoval jaká by to byla pro Ferrari úleva odejít z F1. A že by v tom bylo jen posílení rozhodovacích hlasů, to si nemyslim, Ferrari má právo veta a na odběratele svejch motorů určitě umí zatlačit i teď, když chce něco prosadit. Takže myslim že jde pouze o zviditelnění dalších koncernovejch značek v tý prdelní F1 (myšleno podle něj 11), a případně o rozhodování o sestavách (nebo v každym týmu aspoň o jednom místě, jak už ukázali se Sauberem)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
F1 je v prvé řadě byznys a každý dobrý podnikatel má vždycky připraveno víc variant jak pokračovat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
johnny83

johnny83

193.86.226.XXX
napřed chtěj zdrhnout a teď by chtěli mít 3 týmy... 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Všechno má svůj vývoj. Přeci jen jim Ferrari dělá hodně velké pomyšlení, pokud jde o podporu, takže mě nepřekvapuje, že se ozývají se svými zájmy. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ekonomika je k tomu dotlačí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Nezdá se mi to vůbec, hlavně kvůli prachům a u známých značek, který si jméno nemusejí budovat - dávno ho už totiž mají.

A určitě na to Haas nepřistoupí, protože by to pro američany bylo dost ponižující, což by oni nikdy nepřekousli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Pokud by se to Marchionnemu povedlo, udělal by pro formuli jedna víc než strejda Bernie s Todtem dohromady.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama