DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko
Toro Rosso se kvůli nespolehlivosti motoru Renault a nedostatku náhradních dílů dostalo o víkendu v Brazílii do křížku se svým francouzským dodavatelem. Jeho šéf Franz Tost se k tomu s odstupem času vrací, k neuspokojivé situaci se vyjadřuje také odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
18:08 17.11.2017 89.24.51.XXX
Wow, Honda je v posledních 4 závodech spolehlivější jak Renault... To chce v Sakure otevřít sake! Teď už jenom stáhnout těch cca 50 PS na Renault ;) Mimochodem od Asijské části je RB stejně úspěšný, jako Mercedes. A ne, opravdu za to nemůže jen šasi ;)
Adi
18:05 17.11.2017 89.24.51.XXX
Já tvrdím, že si McLaren přechodem na Renault pomůže celkem výrazně. Loni měl Renault spolehlivost nejlepší ze všech výrobců PJ, letos kromě TR a Mexika to taky bylo oproti Honde o mnoho lepší...viz množství nasazenych náhradních dílů. Je jasné, že přes zimu musí na spolehlivosti zapracovat, ale také je jasné, že nyní je Mercedesu Renault nejblíže od začátku hybrid éry. Jen naivní lidé si myslí, že odchod Mclarenu od Hondy byla chyba a že si Renaultem nepomůžou. Mimochodem, Ferrari dnes v Race módu není výkonnější než Renault, ale mají lepší kvalifikační mód.
Easy
16:30 16.11.2017 46.135.20.XXX
Jen tvrdím, že si McLaren přechodem na motory Renaultu nepomůže. Nejen co do (i cílené) spolehlivosti, tak zejména servisu a intenzity spolupráce. Mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby příští rok bylo na tom TR lépe jak McLaren.
Nezapomeň, že to jejich údajně super šasi bude muset být upraveno pro potřeby zástavby jiného motoru. Nemyslím, že Renault bude projevovat nějakou přehnanou péči svému zákazníkovi. McLaren je na Renaultu závislý a budou se přizpůsobovat ve Wokingu, ne obráceně.
Nezapomeň, že to jejich údajně super šasi bude muset být upraveno pro potřeby zástavby jiného motoru. Nemyslím, že Renault bude projevovat nějakou přehnanou péči svému zákazníkovi. McLaren je na Renaultu závislý a budou se přizpůsobovat ve Wokingu, ne obráceně.
Jindrich K.
16:00 16.11.2017 89.103.114.XXX
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky, když je někdo suverénně nejhorší a malinko se zlepší. Čím lepší je tím je zlepšení vidět hůř.
Mike17
14:13 16.11.2017 185.149.130.XXX
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem. Hulkových 6 odstoupení, Sainzových 7, Palmerových 5 (za nekompletní sezonu) a další na tom nejsou zrovna brutálně líp.
U Hondy je aspoň v poslední době vidět posun. To se o Renaultu říct rozhodně nedá.
U Hondy je aspoň v poslední době vidět posun. To se o Renaultu říct rozhodně nedá.
Pepan
12:54 16.11.2017 89.24.157.XXX
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát na papíře. V reálu Alonso v průběhu sezóny osmkrát odstoupil pro technické potíže a pokud dojel, tak většinou mimo bodované pozice. Na to, že tým má jedno z nejlepších šasi v poli, tento pilot s patnácti získanými body určitě není spokojen a výsledky sezóny určitě hovoří o všem jiném než o fungujícím partnerství.
Easy
10:30 16.11.2017 46.135.85.XXX
Ať se McLaren připraví na to, že budou u Renaultu hrát jen druhé housle. Od chvíle, co Mercedes převzal otěže vlastního týmu bylo pro McLaren výhodnější spolupracovat s čistým motorářem a to ještě k tomu exkluzivně. Každá velká změna něco stojí a když se konečně zdálo, že by spojení McLarenu a Hondy mohlo začít fungovat, tak se rozejdou a McLaren jde dle mého názoru akorát z bláta do louže. Již na nynější spolupráci Renaultu s RB/TR lze vysledovat, jak jim asi bude záležet na tom, aby někdo porážel jejich tovární stáj. Ferrari ani Mercedes tyto problémy neřeší, neboť až na slušně závodící FI nemají ve svých zákaznících reálné soupeře. Kdežto Renault ano a také se dle této skutečnosti k tomu takto staví. O peníze jde až v první řadě (+ image, ale to jsou koneckonců také peníze).
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek