DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Toro Rosso se kvůli nespolehlivosti motoru Renault a nedostatku náhradních dílů dostalo o víkendu v Brazílii do křížku se svým francouzským dodavatelem. Jeho šéf Franz Tost se k tomu s odstupem času vrací, k neuspokojivé situaci se vyjadřuje také odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 20.11.2017 18:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 16.11.2017 12:54
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 14:13
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem.… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 16:00
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

89.24.51.XXX
Wow, Honda je v posledních 4 závodech spolehlivější jak Renault... To chce v Sakure otevřít sake! Teď už jenom stáhnout těch cca 50 PS na Renault ;) Mimochodem od Asijské části je RB stejně úspěšný, jako Mercedes. A ne, opravdu za to nemůže jen šasi ;)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Já tvrdím, že si McLaren přechodem na Renault pomůže celkem výrazně. Loni měl Renault spolehlivost nejlepší ze všech výrobců PJ, letos kromě TR a Mexika to taky bylo oproti Honde o mnoho lepší...viz množství nasazenych náhradních dílů. Je jasné, že přes zimu musí na spolehlivosti zapracovat, ale také je jasné, že nyní je Mercedesu Renault nejblíže od začátku hybrid éry. Jen naivní lidé si myslí, že odchod Mclarenu od Hondy byla chyba a že si Renaultem nepomůžou. Mimochodem, Ferrari dnes v Race módu není výkonnější než Renault, ale mají lepší kvalifikační mód.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud jde o spolehlivost, tak v poslední době už nejhorší není. Natož tak suverénně. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.20.XXX
Ještě jsem ani nestihl doplnit příspěvek a už mám mínus 12

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.20.XXX
Jen tvrdím, že si McLaren přechodem na motory Renaultu nepomůže. Nejen co do (i cílené) spolehlivosti, tak zejména servisu a intenzity spolupráce. Mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby příští rok bylo na tom TR lépe jak McLaren.

Nezapomeň, že to jejich údajně super šasi bude muset být upraveno pro potřeby zástavby jiného motoru. Nemyslím, že Renault bude projevovat nějakou přehnanou péči svému zákazníkovi. McLaren je na Renaultu závislý a budou se přizpůsobovat ve Wokingu, ne obráceně.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky, když je někdo suverénně nejhorší a malinko se zlepší. Čím lepší je tím je zlepšení vidět hůř.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem. Hulkových 6 odstoupení, Sainzových 7, Palmerových 5 (za nekompletní sezonu) a další na tom nejsou zrovna brutálně líp.
U Hondy je aspoň v poslední době vidět posun. To se o Renaultu říct rozhodně nedá. 03

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát na papíře. V reálu Alonso v průběhu sezóny osmkrát odstoupil pro technické potíže a pokud dojel, tak většinou mimo bodované pozice. Na to, že tým má jedno z nejlepších šasi v poli, tento pilot s patnácti získanými body určitě není spokojen a výsledky sezóny určitě hovoří o všem jiném než o fungujícím partnerství.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.85.XXX
Ať se McLaren připraví na to, že budou u Renaultu hrát jen druhé housle. Od chvíle, co Mercedes převzal otěže vlastního týmu bylo pro McLaren výhodnější spolupracovat s čistým motorářem a to ještě k tomu exkluzivně. Každá velká změna něco stojí a když se konečně zdálo, že by spojení McLarenu a Hondy mohlo začít fungovat, tak se rozejdou a McLaren jde dle mého názoru akorát z bláta do louže. Již na nynější spolupráci Renaultu s RB/TR lze vysledovat, jak jim asi bude záležet na tom, aby někdo porážel jejich tovární stáj. Ferrari ani Mercedes tyto problémy neřeší, neboť až na slušně závodící FI nemají ve svých zákaznících reálné soupeře. Kdežto Renault ano a také se dle této skutečnosti k tomu takto staví. O peníze jde až v první řadě (+ image, ale to jsou koneckonců také peníze).

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama