DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat
Závodní ředitel Eric Boullier potvrzuje, že přechod na jiného dodavatele pohonných jednotek není jednoduchou záležitostí. Na dohnání Red Bullu, který má s Renaultem desetileté zkušenosti, bude nějaký čas potřebovat - jeho výkonnost ale bude mnohem lepší než s Hondou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
13:40 17.10.2017 85.70.164.XXX
Ale jdi ty, očividně Alonsa nemáš rád tak píšeš ***. Honda konečně nebude měnit koncept, tak snad spolehlivost konečně dostanou pod kontrolu a trochu se zmobilizují, ale nebojím se srovnání s TR, takže jak píšeš, uvidíme to hned příští sezonu
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
jon
13:40 17.10.2017 194.228.59.XXX
Já to psal jen jako doplněk k Tvému příspěvku, pod který se jinak bez výhrad podepisuji.
Brojler celou sezónu trochu zasévá semínko jiného pohledu na věc, kdy vedle slova šasí dává porovnání z vybraných zatáček, kde se projevuje vliv aero na úrovni Red Bullu, Mercedesu a Ferrari. Až si pak občas říkám, jestli ta Honda má vůbec na GP2, když sráží takové božské šasí tam, kde je. Jenže ta trakce, ta proklatá trakce. To je stejně významná vizitka týmu jako to aero a nechtěl jsem, aby se pěkně rozjetá diskuze nestočila k Brojlerovskému vytahování trika.
Brojler celou sezónu trochu zasévá semínko jiného pohledu na věc, kdy vedle slova šasí dává porovnání z vybraných zatáček, kde se projevuje vliv aero na úrovni Red Bullu, Mercedesu a Ferrari. Až si pak občas říkám, jestli ta Honda má vůbec na GP2, když sráží takové božské šasí tam, kde je. Jenže ta trakce, ta proklatá trakce. To je stejně významná vizitka týmu jako to aero a nechtěl jsem, aby se pěkně rozjetá diskuze nestočila k Brojlerovskému vytahování trika.
Face
13:33 17.10.2017 37.188.160.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
13:08 17.10.2017 85.70.164.XXX
Bez Alonsa ke katastrofě budou ještě mnohem blíž, a to jak sportovně, tak marketinkově. Naopak bych řekl že teď ho potřebují více než jindy, ten tým musí být vidět, musí být o něj zájem, a musí mít výsledky, proto je teď pro ně Alonso nepostradatelným. Ovšem pokud by auto sotva stačilo na Q3, tak to pak s Alonsem bude opravdu dokonáno, ale kvůli tomu věřím Hondu neodkopli
jon
13:04 17.10.2017 194.228.59.XXX
Nejenom šasí, Miku. Po stránce aera si McLaren podle mě docela věří, tam by se mohli dotáhnout asi dříve než později. Jenže je tam to, co umí RB špičkově a to je mechanická trakce v pomalých zatáčkách. Tam za nimi výrazně pokulhává i Mercedes a stále i Ferrari, i když trochu méně než Mercedes.
Face
12:57 17.10.2017 37.188.252.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
12:54 17.10.2017 185.149.130.XXX
Jo, souhlas. Ale v tom má RB náskok jen rok, nikoliv 10 let. Protože to šasi je komplet nové, proti loňsku.
A krok Mclarenu také moc nechápu. Na druhou stranu moc na výběr není. Díky dnešní situaci mají jen 2 možnosti a ani jedna nevede k možnému titulu.
A krok Mclarenu také moc nechápu. Na druhou stranu moc na výběr není. Díky dnešní situaci mají jen 2 možnosti a ani jedna nevede k možnému titulu.
jon
12:49 17.10.2017 194.228.59.XXX
Brojler především má letitou zkušenost, jak řídit zákaznickou stáj s motorem Renault a dostávat od Red Bullu brutální obklad. Očividně ho to sledování Vettela, jak se stejným motorem frknul 4 tituly po sobě trochu poznamenalo a má obává se deja vu.
Mr.B
12:48 17.10.2017 188.92.14.XXX
Nejde jenom o šasi, ale třeba i o chlazení a z toho vyplývající důsledky na aerodynamiku, zrovna tok rozložení hmotností bude jiné než u Hondy, naučit se využívat rekuperace, atd. Těch věcí k poznávání se najde určitě víc.
Proto moc nechápu, resp. vůbec nechápu, proč se McLaren hrnul k REN, když minimálně jeden rok ze dvou, které zbývají do změny pravidel, se budou seznamovat s novým motorem.
Proto moc nechápu, resp. vůbec nechápu, proč se McLaren hrnul k REN, když minimálně jeden rok ze dvou, které zbývají do změny pravidel, se budou seznamovat s novým motorem.
Mike17
12:43 17.10.2017 185.149.130.XXX
Tak šasi dělali pro tuto sezonu všichni komplet nové. Nejsem zrovna odborník, ale nemyslím si, že bude mít na vývoj šasi velký vliv to, jestli máš v určitých otáčkách o 20k víc nebo míň. Jestli na to něco vliv mít bude, bude to rozměr a zabudování motoru. Tam má RB rok náskok, ale větší vliv bude mít to, že jsou prostě s šasi někde jinde.
Jinak souhlas, na rok 2019 se těším víc jak na ten příští.
Jinak souhlas, na rok 2019 se těším víc jak na ten příští.
uzivatel001639
12:36 17.10.2017 89.111.77.XXX
Klidne se muze stat, ze se sasi nebo Renaultu motor nepovede a budes mit pravdu
Clovek nikdy nevi co se stane, ale tak snad doufejme, zaklad vypada docela dobre
Clovek nikdy nevi co se stane, ale tak snad doufejme, zaklad vypada docela dobre
uzivatel001639
12:34 17.10.2017 89.111.73.XXX
Tak vyjde tezko soudit, ale spatny nejsou. Takze prepdokladam, ze kdyz vse pujde jako letos, tak by se meli pohybovat 3-4. misto. Je otazka, co konkurence, ale nejaky propadak od McL nepredpokladam. Ja cekam od prvnich zavodu od McL boj o 4. pricku. Kdyz se zadari, jako ze by po tech prohlasenich z minulych let melo, tak i mozna boj o 3. misto po navratu do Evropy Vice si neodvazuji predpovidat Tak snad, nezbyva jen doufat, tak jako doposud
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek