DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat

Závodní ředitel Eric Boullier potvrzuje, že přechod na jiného dodavatele pohonných jednotek není jednoduchou záležitostí. Na dohnání Red Bullu, který má s Renaultem desetileté zkušenosti, bude nějaký čas potřebovat - jeho výkonnost ale bude mnohem lepší než s Hondou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 19.10.2017 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 17.10.2017 12:44
Ano, nejspíš proto, že šasi RB je o třídu lepší… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 17.10.2017 15:28
Já už jsem to psal u několika článků, že mám… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.10.2017 12:07
Je fakt že tovární Renault zná svůj Renault od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Marek

Marek

90.178.137.XXX
Mno možná takové prohlášení lepší, než styl Arai. A všichni víme jak to dopadlo a jaké zklamání z toho bylo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ale jdi ty, očividně Alonsa nemáš rád tak píšeš ***. Honda konečně nebude měnit koncept, tak snad spolehlivost konečně dostanou pod kontrolu a trochu se zmobilizují, ale nebojím se srovnání s TR, takže jak píšeš, uvidíme to hned příští sezonu 03
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Já to psal jen jako doplněk k Tvému příspěvku, pod který se jinak bez výhrad podepisuji. 04
Brojler celou sezónu trochu zasévá semínko jiného pohledu na věc, kdy vedle slova šasí dává porovnání z vybraných zatáček, kde se projevuje vliv aero na úrovni Red Bullu, Mercedesu a Ferrari. Až si pak občas říkám, jestli ta Honda má vůbec na GP2, když sráží takové božské šasí tam, kde je. Jenže ta trakce, ta proklatá trakce. To je stejně významná vizitka týmu jako to aero a nechtěl jsem, aby se pěkně rozjetá diskuze nestočila k Brojlerovskému vytahování trika. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

37.188.160.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to s tím souvisí. Samozřejmě kvalitu šasi nedělá jen aerodynamický přítlak či odpor, ale i mechanická trakce. Ten komplet má RB jednoznačně špičkový. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Bez Alonsa ke katastrofě budou ještě mnohem blíž, a to jak sportovně, tak marketinkově. Naopak bych řekl že teď ho potřebují více než jindy, ten tým musí být vidět, musí být o něj zájem, a musí mít výsledky, proto je teď pro ně Alonso nepostradatelným. Ovšem pokud by auto sotva stačilo na Q3, tak to pak s Alonsem bude opravdu dokonáno, ale kvůli tomu věřím Hondu neodkopli 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nejenom šasí, Miku. 04 Po stránce aera si McLaren podle mě docela věří, tam by se mohli dotáhnout asi dříve než později. Jenže je tam to, co umí RB špičkově a to je mechanická trakce v pomalých zatáčkách. Tam za nimi výrazně pokulhává i Mercedes a stále i Ferrari, i když trochu méně než Mercedes. 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Face

Face

37.188.252.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, souhlas. Ale v tom má RB náskok jen rok, nikoliv 10 let. Protože to šasi je komplet nové, proti loňsku.
A krok Mclarenu také moc nechápu. Na druhou stranu moc na výběr není. Díky dnešní situaci mají jen 2 možnosti a ani jedna nevede k možnému titulu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Moje očekávání od McLaren-Renault pro příští rok je TOP 05 povinnost, TOP 04 normálnost, TOP 03 vynikající, neb to znamená že porážej RB nebo Ferrari nebo Mercedes, a to znamená že tam jsou 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Je fér říci, že Brojler vs. Red Bull je na tom hůř pouze o 6 let znalostí motorů Renault. Akorát mám obavy, že ty 4 roky, které zkušenostmi sdílel jsou jeho noční můrou dodnes. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Brojler především má letitou zkušenost, jak řídit zákaznickou stáj s motorem Renault a dostávat od Red Bullu brutální obklad. 12 Očividně ho to sledování Vettela, jak se stejným motorem frknul 4 tituly po sobě trochu poznamenalo a má obává se deja vu. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Nejde jenom o šasi, ale třeba i o chlazení a z toho vyplývající důsledky na aerodynamiku, zrovna tok rozložení hmotností bude jiné než u Hondy, naučit se využívat rekuperace, atd. Těch věcí k poznávání se najde určitě víc.
Proto moc nechápu, resp. vůbec nechápu, proč se McLaren hrnul k REN, když minimálně jeden rok ze dvou, které zbývají do změny pravidel, se budou seznamovat s novým motorem.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, nejspíš proto, že šasi RB je o třídu lepší než tovární. A nejspíš proto Boullier snižuje očekávání. Aby se neukázalo, že jsou na tom možná stejně jako tovární Renault. 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak šasi dělali pro tuto sezonu všichni komplet nové. Nejsem zrovna odborník, ale nemyslím si, že bude mít na vývoj šasi velký vliv to, jestli máš v určitých otáčkách o 20k víc nebo míň. Jestli na to něco vliv mít bude, bude to rozměr a zabudování motoru. Tam má RB rok náskok, ale větší vliv bude mít to, že jsou prostě s šasi někde jinde.
Jinak souhlas, na rok 2019 se těším víc jak na ten příští. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Klidne se muze stat, ze se sasi nebo Renaultu motor nepovede a budes mit pravdu 03
Clovek nikdy nevi co se stane, ale tak snad doufejme, zaklad vypada docela dobre 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Tak vyjde tezko soudit, ale spatny nejsou. Takze prepdokladam, ze kdyz vse pujde jako letos, tak by se meli pohybovat 3-4. misto. Je otazka, co konkurence, ale nejaky propadak od McL nepredpokladam. Ja cekam od prvnich zavodu od McL boj o 4. pricku. Kdyz se zadari, jako ze by po tech prohlasenich z minulych let melo, tak i mozna boj o 3. misto po navratu do Evropy12 Vice si neodvazuji predpovidat 03 Tak snad, nezbyva jen doufat, tak jako doposud 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Doufám že to vyjde, v opačném případě by McLaren čekali velké potíže, až s katastrofickými scénáři 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Marek

Marek

90.178.137.XXX
To nás zase čeká jalový rok. 10

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama