DISKUZE K ČLÁNKU

Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Jednání mezi Toro Rosso a Hondou o dodávkách motorů pro sezónu 2018 selhala, k jejich spolupráci nedojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 19.08.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ahojte (Hlasovali 4 lidé) 17.08.2017 17:46
Důležité je vidět realitu a ta je že McL není… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 17:26
To si nemyslím, Honda i Renault pro rok 2017… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 19:16
Já vím, spletl jsi se 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Honda aby přežila, potřebuje čas! Proto příští sezonu přežije s Mclarenem ne jako z rovnoceným partnerem, ale jako už s rukojemným, protože mu Mclaren nemůže nikam utéct, a za ten rok by Honda měla navázat spolupráci s Haasem, kterého FERRARI už hodilo přes palubu. Věřím, že spojení HAAS-HONDA, by fungovalo a navíc Honda by v budoucnu mohla odkoupit Haas a přetavit se tak v úspěšný TOP-tým. Spojení Mclaren-Honda fungovat nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    No doufal jsem, že to klapne H bude mít dva týmy McL a TR a bude vývoj o hodně plynulejší a rychlejší. Bohužel je evidentní, že ani Japonci nejsou ochotni dodávat motory dvěma týmům a nemít z toho vůbec nic a je to logické. Ničit si značku tím, že si musím místo v F1 platit by asi nechtěl nikdo z nás. Opět na to bude McL sám a o to pomalejší to bude. Je to velká škoda.
    No v patrnosti je nutné mít i pravidlo o dodávkách pohonných jednotek, na který možná u McL spoléhají. Kdyby totiž ukončili spolupráci s H musel by jeden ze současných dodavatelů dodávat i McL. Nevím jak přesně je to tam napsané, ale vzhledem k tomu, že každý motorář má továrnu a dva zákazníky, byl by to asi nějaký los a klidně by se mohlo stát, že McL pojede příští rok s M.. Tedy jestli jsem to pravidlo dobře pochopil. To, že by skončili, protože nemají motor podle mě nejde to je právě ošetřeno tímto pravidlem.
    Já osobně jsem, ale pro tu variantu, kterou jsem již psal u jiného článku a ta je McL H FA a StV. Myslím, že zahodit to úsilí by bylo škoda a H prostě ten potenciál podle mě má. Asi ne už příští rok, ale 2019 bych to viděl reálně s bojem o pódia, vítězství a možná i titul.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zajímal by mě názor Petra. Padá tím možnost McLarenu odejít od Hondy?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ahojte

    Ahojte

    185.14.233.XXX
    Důležité je vidět realitu a ta je že McL není Alonso! Tzn McL se musí rozhodovat racionálně a z celého mixu jim zbývá jediná volba - Honda! Mercedes, Ferrari jim motor nedá. Renault má své 4 týmy a o víc nemá zájem ani kapacitu. Takže pokud nechce McL v f1 skončit, tak má jedinou volbu. Jak si to vyhodnotí Alonso je jen a jen jeho boj.

    Alonso si může rok odfrknout v Indy, nabrat síly, omrknout jak se to v McL a celkově sestavách v f1 během příštího roku vyvine a pak bude řešit situaci s jinou perspektivou. Docela by mi to dávalo smysl.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Renault nemá 4 týmy.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      FA sice není McL, ale každý včetně F a M bude usilovat o pilota jeho kvalit a určitě bude přihlížet i na jeho názor. Myslím, že kecy jak FA u M a u F nechtějí jsou pouze mediální nafouklé bubliny. Myslím, že třeba u F to bude spíše o tom co chce SV a u M nemají prostě důvodu něco měnit. LH i VB jsou kvalitní a zatím není třeba něco měnit. Úspěšná sestava se totiž mění jenom v českých poměrech.
      No a třeba se budeme divit. LH je bohém a kde je psáno, že s tím v případě zisku letošního titulu příští rok neflákne stejně jako letos NR ???? Pak se možná budeme všichni divit až uvidíme FA v M. No ale to je jenom moje čirá spekulace, ale zase není tak nemožná.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Twl. vyznat se v těch zkratkách? 05 jako song od Ivana Mládka z PLR do ČSR,. 12 12 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          94.199.44.XXX
          No vím, že je to někdy docela náročný, ale kdybych to vše psal jmény byl bych ještě delší. A protože mé myšlenky nelze psát úplně stroze, pokouším se tak alespoň trochu pokrátit svá "dílka" zde.
          Největší peklo mi způsobil Stoffel VANDOORNE. Logicky zkratka stejná jako u Sebastian VETTEL, tedy SV. Seba tam byl dříve, takže v tomto případě jsem jí definitivně přisoudil jemu a Stoffel u mě má StV 11 11 13 11 11 Vidíš a zase je to na půl stránky. 14

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    213.220.208.XXX
    Kdyby tady bylo hlasování "S jakým motorem bude jezdit McLaren v sezóně 2018", tak bych hlasoval pro Hondu. Ať už je to dobrý nápad nebo ne.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica nedostal příležitost si otestovat Williams z roku 2014

Kubica se testu se starým Williamsem nedočkal, otevírají se dveře pro di Restu?

Pierre Gasly

Překvapení na ruský účet potvrzeno: Gasly v Malajsii a v Japonsku nastoupí místo Kvjata

Pohonná jednotka Hondy

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Andy Palmer a Christian Horner

Valkyrie, James Bond a F1: to jsou pilíře pro Aston Martin, hlásá Andy Palmer

Přední křídlo vozu Force India VJM10 v Singapuru

Force India nastoupí v Malajsii s vylepšením aerodynamiky i s novým motorem

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (5:00 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (8:00 - 9:00)
    • Kvalifikace (11:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama