DISKUZE K ČLÁNKU Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Jednání mezi Toro Rosso a Hondou o dodávkách motorů pro sezónu 2018 selhala, k jejich spolupráci nedojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 19.08.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 17:26
To si nemyslím, Honda i Renault pro rok 2017… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.08.2017 19:16
Já vím, spletl jsi se 04 »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 17.08.2017 17:39
Taky. S Renaultem problém slabého motoru nevyřeší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Souhlasím s tím, že budou rychlejší ve vývoji, ale z toho marastu to jde rychleji samo. Otázka je, jestli budou schopni vůbec dorazit na úroveň M a F s ohledem na změnu pravidel ohledně motorů od roku 2021. I přesto si myslím, že díky pokroku v oblasti motoru a kvalitě šasi i pilotů by mohli v roce 2019 jet o pódia, vítězství a možná i ten titul.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ty jo, přiznám se že tohle jsem si myslel že klapne. Plyne z toho absolutní existenční závislost Hondy na McLarenu, jenž je ovšem Hondou stahován ke dnu, a ten bude rozhodovat co dál. Honda má opravdu namále, nepochybuji že F1 ji tam chce udržet vším možným, a já bych byl rád aby neopouštěla sport, ale moc nevím co se dá dělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Obávám se že McLarenu nezbývá nic jiného než pokračovat ve spolupráci s Hondou. Mercedes ani Ferrari jim motory nedají a Renault možná za rok bude z té čtveřice zase nejslabší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      To si nemyslím, Honda i Renault pro rok 2017 představili zcela nové koncepce motorů, oba měli problémy, ale Renault je zjevně spolehlivější, výkonnější a je schopen problémy řešit rychleji. Můj odhad na základě toho jak oba motoráři doposud fungují je ten, že příští rok bude Renault už Mercedesu a Ferrari šlapat na paty, a RedBull bude bojovat o vítězství v závodech naprosto pravidelně. Honda strátu na konkurenci určitě trochu stáhne ale neočekávám, že ta ztráta bude menší než sekunda na kolo.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        37.188.164.XXX
        Slapat na paty? A k tomu te vede co? Za posledni leta jsem si to myslel a ono porad nic, tskze pristimu roku neverim a pokud preci jen, bude to na ukor spolehlivosti.
        Renault porad mluvi o nove koncepci, ale nejak jsem nikde nezachxtil, ceho se to melo tykst, kde bxls ta zavratna zmena, ktera jim pusobi ty problemy. Ktere zasadni zmeny se na motoru objevily?
        U Hondy je to jasne, nove MGU- H a z toho plynou letosni problemy. Pro pristi rok v poho vyresene. Honda je v F1 kratce, preci jen se da ocekavat vice zmen, nerikam ze vsechny k lepsimu, ale je tam proste vice neznamych co Honda dokaze ci nedokaze. Takze tady bych Hondu neodepisoval, kor jdyz loni byly na cca podobne urovni. Zajimave by bylo videt nekde nejaky kurz na sazky kfo pujde rychleji nahoru, komu se pristi rok vice veri. Aspon bychom si tady nemuseli nic namlouvat zaujate dle svych favoritu 03
        Pokud to bude sekunda, tak jen diky sasi od RB 03 RB se lepe naucil stavet sasi na nizsi vykon motoru, McL je napul cesty, proto ztraci tak moc 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Málo čteš, ale to fakt není můj problém. Renault v roce 2016 řekl že se součaqsným konceptem došel na hranu a že ho musí zmšnit, zásadně změnil spalovací motor a MGU-H. MGU-H bylo nespolehlivé, takže půl roku řeší problém se spolehlivostí...přesto ale dokázal vyhrát VC, dojíždět na podiu, a pokud jde o ztrátu na kolo zjevně stahuje konkurenci, byť pomalu. McLaren-Honda letos v každém závodě měli na TOP tým větší odstup než loni.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama