DISKUZE K ČLÁNKU Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?
Jednání mezi Toro Rosso a Hondou o dodávkách motorů pro sezónu 2018 selhala, k jejich spolupráci nedojde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ke spolupráci Hondy s týmem Toro Rosso nedojde, co je důvodem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pikaso
09:58 19.08.2017 94.199.44.XXX
No vím, že je to někdy docela náročný, ale kdybych to vše psal jmény byl bych ještě delší. A protože mé myšlenky nelze psát úplně stroze, pokouším se tak alespoň trochu pokrátit svá "dílka" zde.
Největší peklo mi způsobil Stoffel VANDOORNE. Logicky zkratka stejná jako u Sebastian VETTEL, tedy SV. Seba tam byl dříve, takže v tomto případě jsem jí definitivně přisoudil jemu a Stoffel u mě má StV Vidíš a zase je to na půl stránky.
Největší peklo mi způsobil Stoffel VANDOORNE. Logicky zkratka stejná jako u Sebastian VETTEL, tedy SV. Seba tam byl dříve, takže v tomto případě jsem jí definitivně přisoudil jemu a Stoffel u mě má StV Vidíš a zase je to na půl stránky.
SergioPÉREZ
01:32 19.08.2017 78.108.155.XXX
Honda aby přežila, potřebuje čas! Proto příští sezonu přežije s Mclarenem ne jako z rovnoceným partnerem, ale jako už s rukojemným, protože mu Mclaren nemůže nikam utéct, a za ten rok by Honda měla navázat spolupráci s Haasem, kterého FERRARI už hodilo přes palubu. Věřím, že spojení HAAS-HONDA, by fungovalo a navíc Honda by v budoucnu mohla odkoupit Haas a přetavit se tak v úspěšný TOP-tým. Spojení Mclaren-Honda fungovat nebude.
SergioPÉREZ
01:17 19.08.2017 78.108.155.XXX
Twl. vyznat se v těch zkratkách? jako song od Ivana Mládka z PLR do ČSR,.
Pikaso
10:18 18.08.2017 77.104.216.XXX
Souhlasím s tím, že budou rychlejší ve vývoji, ale z toho marastu to jde rychleji samo. Otázka je, jestli budou schopni vůbec dorazit na úroveň M a F s ohledem na změnu pravidel ohledně motorů od roku 2021. I přesto si myslím, že díky pokroku v oblasti motoru a kvalitě šasi i pilotů by mohli v roce 2019 jet o pódia, vítězství a možná i ten titul.
Pikaso
10:04 18.08.2017 77.104.216.XXX
FA sice není McL, ale každý včetně F a M bude usilovat o pilota jeho kvalit a určitě bude přihlížet i na jeho názor. Myslím, že kecy jak FA u M a u F nechtějí jsou pouze mediální nafouklé bubliny. Myslím, že třeba u F to bude spíše o tom co chce SV a u M nemají prostě důvodu něco měnit. LH i VB jsou kvalitní a zatím není třeba něco měnit. Úspěšná sestava se totiž mění jenom v českých poměrech.
No a třeba se budeme divit. LH je bohém a kde je psáno, že s tím v případě zisku letošního titulu příští rok neflákne stejně jako letos NR ???? Pak se možná budeme všichni divit až uvidíme FA v M. No ale to je jenom moje čirá spekulace, ale zase není tak nemožná.
No a třeba se budeme divit. LH je bohém a kde je psáno, že s tím v případě zisku letošního titulu příští rok neflákne stejně jako letos NR ???? Pak se možná budeme všichni divit až uvidíme FA v M. No ale to je jenom moje čirá spekulace, ale zase není tak nemožná.
Pikaso
09:55 18.08.2017 77.104.216.XXX
No doufal jsem, že to klapne H bude mít dva týmy McL a TR a bude vývoj o hodně plynulejší a rychlejší. Bohužel je evidentní, že ani Japonci nejsou ochotni dodávat motory dvěma týmům a nemít z toho vůbec nic a je to logické. Ničit si značku tím, že si musím místo v F1 platit by asi nechtěl nikdo z nás. Opět na to bude McL sám a o to pomalejší to bude. Je to velká škoda.
No v patrnosti je nutné mít i pravidlo o dodávkách pohonných jednotek, na který možná u McL spoléhají. Kdyby totiž ukončili spolupráci s H musel by jeden ze současných dodavatelů dodávat i McL. Nevím jak přesně je to tam napsané, ale vzhledem k tomu, že každý motorář má továrnu a dva zákazníky, byl by to asi nějaký los a klidně by se mohlo stát, že McL pojede příští rok s M.. Tedy jestli jsem to pravidlo dobře pochopil. To, že by skončili, protože nemají motor podle mě nejde to je právě ošetřeno tímto pravidlem.
Já osobně jsem, ale pro tu variantu, kterou jsem již psal u jiného článku a ta je McL H FA a StV. Myslím, že zahodit to úsilí by bylo škoda a H prostě ten potenciál podle mě má. Asi ne už příští rok, ale 2019 bych to viděl reálně s bojem o pódia, vítězství a možná i titul.
No v patrnosti je nutné mít i pravidlo o dodávkách pohonných jednotek, na který možná u McL spoléhají. Kdyby totiž ukončili spolupráci s H musel by jeden ze současných dodavatelů dodávat i McL. Nevím jak přesně je to tam napsané, ale vzhledem k tomu, že každý motorář má továrnu a dva zákazníky, byl by to asi nějaký los a klidně by se mohlo stát, že McL pojede příští rok s M.. Tedy jestli jsem to pravidlo dobře pochopil. To, že by skončili, protože nemají motor podle mě nejde to je právě ošetřeno tímto pravidlem.
Já osobně jsem, ale pro tu variantu, kterou jsem již psal u jiného článku a ta je McL H FA a StV. Myslím, že zahodit to úsilí by bylo škoda a H prostě ten potenciál podle mě má. Asi ne už příští rok, ale 2019 bych to viděl reálně s bojem o pódia, vítězství a možná i titul.
airwar1939
23:51 17.08.2017 176.74.128.XXX
Málo čteš, ale to fakt není můj problém. Renault v roce 2016 řekl že se součaqsným konceptem došel na hranu a že ho musí zmšnit, zásadně změnil spalovací motor a MGU-H. MGU-H bylo nespolehlivé, takže půl roku řeší problém se spolehlivostí...přesto ale dokázal vyhrát VC, dojíždět na podiu, a pokud jde o ztrátu na kolo zjevně stahuje konkurenci, byť pomalu. McLaren-Honda letos v každém závodě měli na TOP tým větší odstup než loni.
uzivatel001639
20:39 17.08.2017 37.188.164.XXX
Slapat na paty? A k tomu te vede co? Za posledni leta jsem si to myslel a ono porad nic, tskze pristimu roku neverim a pokud preci jen, bude to na ukor spolehlivosti.
Renault porad mluvi o nove koncepci, ale nejak jsem nikde nezachxtil, ceho se to melo tykst, kde bxls ta zavratna zmena, ktera jim pusobi ty problemy. Ktere zasadni zmeny se na motoru objevily?
U Hondy je to jasne, nove MGU- H a z toho plynou letosni problemy. Pro pristi rok v poho vyresene. Honda je v F1 kratce, preci jen se da ocekavat vice zmen, nerikam ze vsechny k lepsimu, ale je tam proste vice neznamych co Honda dokaze ci nedokaze. Takze tady bych Hondu neodepisoval, kor jdyz loni byly na cca podobne urovni. Zajimave by bylo videt nekde nejaky kurz na sazky kfo pujde rychleji nahoru, komu se pristi rok vice veri. Aspon bychom si tady nemuseli nic namlouvat zaujate dle svych favoritu
Pokud to bude sekunda, tak jen diky sasi od RB RB se lepe naucil stavet sasi na nizsi vykon motoru, McL je napul cesty, proto ztraci tak moc
Renault porad mluvi o nove koncepci, ale nejak jsem nikde nezachxtil, ceho se to melo tykst, kde bxls ta zavratna zmena, ktera jim pusobi ty problemy. Ktere zasadni zmeny se na motoru objevily?
U Hondy je to jasne, nove MGU- H a z toho plynou letosni problemy. Pro pristi rok v poho vyresene. Honda je v F1 kratce, preci jen se da ocekavat vice zmen, nerikam ze vsechny k lepsimu, ale je tam proste vice neznamych co Honda dokaze ci nedokaze. Takze tady bych Hondu neodepisoval, kor jdyz loni byly na cca podobne urovni. Zajimave by bylo videt nekde nejaky kurz na sazky kfo pujde rychleji nahoru, komu se pristi rok vice veri. Aspon bychom si tady nemuseli nic namlouvat zaujate dle svych favoritu
Pokud to bude sekunda, tak jen diky sasi od RB RB se lepe naucil stavet sasi na nizsi vykon motoru, McL je napul cesty, proto ztraci tak moc
uzivatel001639
20:27 17.08.2017 37.188.164.XXX
Jsem rad ze mas ten pocit, ja uz jsem bez pocitu, skoda
uzivatel002202
19:30 17.08.2017 185.14.233.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
uzivatel002202
19:05 17.08.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel002202
17:46 17.08.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek