DISKUZE K ČLÁNKU

Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren?

Honda se snaží napravit pošramocenou pověst a co nejdříve nasadit další verzi své pohonné jednotky. McLaren se dočká hned po letní přestávce ve Spa. Bude to ale stačit na to, aby chtěl partnerství s japonským výrobcem zachovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 08.08.2017 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 03.08.2017 20:35
Jezdci z motory Renault obvykle používají třetí… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2017 12:52
Dost jsem se o to zajímal a inženýři z různých… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2017 19:25
Nebudu předbíhat, počkám si co Honda předvede v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Frank

    Frank

    89.24.215.XXX
    Motor z Hondy nebrat. Měli hodně času a zatím nula od nuly pojde. Svoje křápy, ať si dávají do sekaček.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr D.

    Petr D.

    109.69.214.XXX
    A co je na tomto konceptu tak špatného?: Já měl za to že ten loňský byl slepá větev a teď mají koncept "ala Mercedes" tzn potencial by byl....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Jak může Mclaren přejít k renaultům. Nechce se mi věřit, že Renault by byl schopen vč. sebe dodávat tak náročné pohonné jednotky čtyřem Týmům současně?
    Už 3 roky drží Mclaren vč. Alonsa v F1 "černého petra", ale svým prohlašením se tváří, že uhrají celou hru s hlášenou sedmou na konec,..experti 11
    P.S. Co si před 3 léty nadrobili, si asi budou muset spapat. Jediné co by jím druzí mohli závidět je jezdecký klenot Norris a služby Alonsa, kterého zase astronomickou částkou podmáznou a vše i s Hondou zase bude při starém. Toro Rosso nemá zapotřebí něco testovat, stačí, když se bude pokoukávat po formě Mclarenu, a hned jím musí být vše jasné. A že by Mateschitz trpěl nedostatkem peněz a musel by tak být závislý na finanční injekci od Hondy se mi taky nezdá, Buď v tom bude velká politika automobilek, která se postará o "prohození" motorů Mclarenu a Toro Rosso, a nebo ještě něco jiného. Změna pravidel je od r. 2021 a uvažovat nad kšefty s motory pro RB, TR je ještě hodně brzo.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.77.XXX
      Nemyslim si ze jde o kseft nebo penize. Tady jde o budoucnost tymu a jeho umisteni. Ano Honda je dole, ale jeji vyvoj je kratky a zmeny na letsonim motoru hodne velike, aby jsme mohli neco posuzovat. Renault je dlouhodobe vykonove bronzovy, jeho nekolikalety vyvoj za poslednich placnu 10 let neni spicka. Takze tady RB, spise TR muze videt sanci v blizke budoucnosti cca 1,2,3 roky, kor kdyz pristi rok muze byt Honda na podobne urovni jako Renault. Pro TR by se nic nezmenilo 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Dost jsem se o to zajímal a inženýři z různých stran se v tom shodují - takovou ztrátu Honda není schopna do příštího roku stáhnout (já bych ji to ale jinak samozřejmě moc přál). Ne za současných podmínek, se snahou držet se současného konceptu a už vůbec ne v situaci, kdy se ostatní posouvají stále dál.

        Výkon Renaultu je sice dlouhodobě výkonově bronzový, jak píšeš, ale v závodním režimu tolik neztrácí (do 30 koní), takže pro McLaren jde momentálně o tu nejlepší volbu. Jsou pro to i jiné důvody, ale nesmím zatím víc prozrazovat.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          89.24.109.XXX
          Navíc, i kdyby se dotáhli na úroveň Renaultu v krátkodobém horizontu, tak spolehlivost se myslím hledá hůře než výkon. A v tom má před sebou ještě Honda dlouhou cestu. Spíš jsem zvědav, jak spolehlivost (Meds), nebo spíše nespolehlivost (Fer) motorů promluví do letošního boje o titul.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          89.24.109.XXX
          Petře, někde jsem zachytil šumy o spolupráci Illiena a Hondy, je na tom něco pravdy?

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ahojte

    Ahojte

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Které piloty máš na mysli ??? Myslíš právě Landona, kterej na optimálně pogumované trati (tedy mechanicky lepší trati) s US pneu zajel čas o dvě desítky rychlejší ???? Navíc nevíme co konkrétně McL a H testovali. Třeba už tam měl LN 4. generaci motoru na test, byť jenom o 15 koní lepší, ale nechci shazovat jeho kvality, tak se jenom ptám. Kdo další a proč je lepší než FA a StV ????

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nebudu předbíhat, počkám si co Honda předvede v Monze, ale nějak mi dost věcí napovídá že McLaren je velmi odhodlán a připraven poslat Hondu k šípku.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.155.XXX
      odhodlán a připraven sice může být, ale když pošle Hondu k šípkům, tak může zůstat bez motoru úplně na ocet. Nevím, kde všichni berete tu jistotu, že v této šachové partii je Mclaren na tahu! Třeba se realitě občas kouknut do očí, FERRARI motor nedá, MERCEDES motor nedá a RENAULT čtyřem týmům taky nedá. Být Mclarenem, tak bych si ještě rozmyslel tu Hondu posílat k šípkům.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.73.XXX
        A hlavne pokud ji tam posle, kde je jistota, ze si na jare McL s Renaultem nejak vyrazne polepsi? Je to hodne tezke rozhodovani, kor kdyz priti rok nemusi byt rozdil nejak vyrazny. Je to podobny risk jako kdyz presel McL na Hondu, no mozna o chlup mensi 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Rencek není řešení. Se spolehlivostí je na tom možná i hůře jak honda. Nemá cenu se k němu tolika tlačit, u hondy se pomalu zlepšují se spolehlivostí tak i výkonem.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nenech se z jednoho bezproblémového závodu v sezóně, kde výkon motorů není až tak důležitý příliš uchvátit.
      Příjdou rychlé tratě a Prdgres zase bude v dupě.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Jezdci z motory Renault obvykle používají třetí motor, jezdci McLarenu šestý či sedmý PU Hondy. A ve výkonu je rozdíl cca. 60-80 koní... Honda výkonnostně nahoru půjde, ale Renault také.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.73.XXX
        Verim ze Honda problemy s MGU-H pres zimu vyresi a pak ta spolehlivost bude stejna. Takze bych pristi rok nijak moc velky rozdil mezi obema vyrobci nevidel. Zajimalo by me kolik specifikaci vydal Renault a kolik Honda. Kolik meli prinest jejich nove specifikace navyseni vykonu. Zacinam si myslet, ze Honda zrychlila vyvoj a ze i jeji vykon jde nahoru rychleji, takze na jare by na tom mohli oba vyrobci byt stejne. U Hondy rikaji ze maji dost veci rozdelanych, takze po zimni prestavce to muze byt dost zajimave.
        Renault jezdil buhvi do kdy s MGU-K lonskeho roku, takze ten vyvoj neni zadny zazrak. Honda mela s MGU-H podobny neodladeny problem, ale horsi o to, ze tam lonsky nepasoval, proto musela ladit za provozu, coz je skoda.
        Nevidim duvod, aby pristi rok nebyly oba tyto vyrobci na podobne urovni a proto prechod na Renault je jen o chlup lepsi volba, ale jen prozatim 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Honda a dohnat ztrátu na ostatní výrobce motorů do začátku příští sezóny?
    To ani náhodou. Snížit ano, ale se současnou specifikací na výrobce motorů kteří oproti Hondě neměli žádnou díru nedosáhnou nikdy.
    A úprk Prdgresu od Hondy je taky velkou utopií.
    Sice samé dřysty, že přejdou jinde, ale když člověk vezme rozum do hrsti a začne počítat, tak si uvědomí kolik Honda do těchto motorů zaivestovala a mimo jiné McLarenještě dotuje částou nejakých 100 mega ročně.
    Deď už je to nějakých skromných 300 mega a věřte nevěřte, neexistuje způsob jak by se mohl Mekáč za porušení smlouvy s Hondou beztrestně vykroutit.
    Osud Mekáče by porušením této smlouvy byl těžce ohrožen.
    Sponzory nemá, zisky z F1 v podstatě nula a místo štědrého přísunu peněz by ještě musel platit a to nejspíše i s úroky.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      sice je dotuje, ale vetsina sponzoru utekla a novi prijdou tezko, kdyz polovinu zavodu ani nedojedou a v dalsich polovine jsou mimo body. Nakonec ta dotace muze vyjit mnohem draz, nez jak ti to na prvni pohled vypada 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama