DISKUZE K ČLÁNKU Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren?
Honda se snaží napravit pošramocenou pověst a co nejdříve nasadit další verzi své pohonné jednotky. McLaren se dočká hned po letní přestávce ve Spa. Bude to ale stačit na to, aby chtěl partnerství s japonským výrobcem zachovat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pikaso
14:05 08.08.2017 77.104.216.XXX
Které piloty máš na mysli ??? Myslíš právě Landona, kterej na optimálně pogumované trati (tedy mechanicky lepší trati) s US pneu zajel čas o dvě desítky rychlejší ???? Navíc nevíme co konkrétně McL a H testovali. Třeba už tam měl LN 4. generaci motoru na test, byť jenom o 15 koní lepší, ale nechci shazovat jeho kvality, tak se jenom ptám. Kdo další a proč je lepší než FA a StV ????
uzivatel002742
21:27 05.08.2017 109.69.214.XXX
A co je na tomto konceptu tak špatného?: Já měl za to že ten loňský byl slepá větev a teď mají koncept "ala Mercedes" tzn potencial by byl....
Mac_
14:33 04.08.2017 89.24.109.XXX
Navíc, i kdyby se dotáhli na úroveň Renaultu v krátkodobém horizontu, tak spolehlivost se myslím hledá hůře než výkon. A v tom má před sebou ještě Honda dlouhou cestu. Spíš jsem zvědav, jak spolehlivost (Meds), nebo spíše nespolehlivost (Fer) motorů promluví do letošního boje o titul.
Petr
12:52 04.08.2017 109.81.245.XXX
Dost jsem se o to zajímal a inženýři z různých stran se v tom shodují - takovou ztrátu Honda není schopna do příštího roku stáhnout (já bych ji to ale jinak samozřejmě moc přál). Ne za současných podmínek, se snahou držet se současného konceptu a už vůbec ne v situaci, kdy se ostatní posouvají stále dál.
Výkon Renaultu je sice dlouhodobě výkonově bronzový, jak píšeš, ale v závodním režimu tolik neztrácí (do 30 koní), takže pro McLaren jde momentálně o tu nejlepší volbu. Jsou pro to i jiné důvody, ale nesmím zatím víc prozrazovat.
Výkon Renaultu je sice dlouhodobě výkonově bronzový, jak píšeš, ale v závodním režimu tolik neztrácí (do 30 koní), takže pro McLaren jde momentálně o tu nejlepší volbu. Jsou pro to i jiné důvody, ale nesmím zatím víc prozrazovat.
uzivatel001639
12:11 04.08.2017 89.111.73.XXX
Verim ze Honda problemy s MGU-H pres zimu vyresi a pak ta spolehlivost bude stejna. Takze bych pristi rok nijak moc velky rozdil mezi obema vyrobci nevidel. Zajimalo by me kolik specifikaci vydal Renault a kolik Honda. Kolik meli prinest jejich nove specifikace navyseni vykonu. Zacinam si myslet, ze Honda zrychlila vyvoj a ze i jeji vykon jde nahoru rychleji, takze na jare by na tom mohli oba vyrobci byt stejne. U Hondy rikaji ze maji dost veci rozdelanych, takze po zimni prestavce to muze byt dost zajimave.
Renault jezdil buhvi do kdy s MGU-K lonskeho roku, takze ten vyvoj neni zadny zazrak. Honda mela s MGU-H podobny neodladeny problem, ale horsi o to, ze tam lonsky nepasoval, proto musela ladit za provozu, coz je skoda.
Nevidim duvod, aby pristi rok nebyly oba tyto vyrobci na podobne urovni a proto prechod na Renault je jen o chlup lepsi volba, ale jen prozatim
Renault jezdil buhvi do kdy s MGU-K lonskeho roku, takze ten vyvoj neni zadny zazrak. Honda mela s MGU-H podobny neodladeny problem, ale horsi o to, ze tam lonsky nepasoval, proto musela ladit za provozu, coz je skoda.
Nevidim duvod, aby pristi rok nebyly oba tyto vyrobci na podobne urovni a proto prechod na Renault je jen o chlup lepsi volba, ale jen prozatim
uzivatel001639
12:03 04.08.2017 89.111.73.XXX
A hlavne pokud ji tam posle, kde je jistota, ze si na jare McL s Renaultem nejak vyrazne polepsi? Je to hodne tezke rozhodovani, kor kdyz priti rok nemusi byt rozdil nejak vyrazny. Je to podobny risk jako kdyz presel McL na Hondu, no mozna o chlup mensi
uzivatel001639
12:01 04.08.2017 89.111.77.XXX
Nemyslim si ze jde o kseft nebo penize. Tady jde o budoucnost tymu a jeho umisteni. Ano Honda je dole, ale jeji vyvoj je kratky a zmeny na letsonim motoru hodne velike, aby jsme mohli neco posuzovat. Renault je dlouhodobe vykonove bronzovy, jeho nekolikalety vyvoj za poslednich placnu 10 let neni spicka. Takze tady RB, spise TR muze videt sanci v blizke budoucnosti cca 1,2,3 roky, kor kdyz pristi rok muze byt Honda na podobne urovni jako Renault. Pro TR by se nic nezmenilo
SergioPÉREZ
07:31 04.08.2017 78.108.155.XXX
odhodlán a připraven sice může být, ale když pošle Hondu k šípkům, tak může zůstat bez motoru úplně na ocet. Nevím, kde všichni berete tu jistotu, že v této šachové partii je Mclaren na tahu! Třeba se realitě občas kouknut do očí, FERRARI motor nedá, MERCEDES motor nedá a RENAULT čtyřem týmům taky nedá. Být Mclarenem, tak bych si ještě rozmyslel tu Hondu posílat k šípkům.
Limbi
07:27 04.08.2017 147.228.209.XXX
Honda sice platí, ale dle mého je tam nějaká výkonostní podmínka ve smlouvě, kdy může McLaren po 3 letech odejít, pokud nebude Honda konkurenceschopná. Tohle jsem četl na jiném servru "Smlouva o vzájemné spolupráci McLarenu a Hondy je podepsána až do roku 2024. Obsahuje ale klauzule umožňující dřívější odstoupení od kontraktu. První taková možnost by měla údajně přijít už v závěru této sezony" 13. 03 2017
SergioPÉREZ
07:19 04.08.2017 78.108.155.XXX
Jak může Mclaren přejít k renaultům. Nechce se mi věřit, že Renault by byl schopen vč. sebe dodávat tak náročné pohonné jednotky čtyřem Týmům současně?
Už 3 roky drží Mclaren vč. Alonsa v F1 "černého petra", ale svým prohlašením se tváří, že uhrají celou hru s hlášenou sedmou na konec,..experti
P.S. Co si před 3 léty nadrobili, si asi budou muset spapat. Jediné co by jím druzí mohli závidět je jezdecký klenot Norris a služby Alonsa, kterého zase astronomickou částkou podmáznou a vše i s Hondou zase bude při starém. Toro Rosso nemá zapotřebí něco testovat, stačí, když se bude pokoukávat po formě Mclarenu, a hned jím musí být vše jasné. A že by Mateschitz trpěl nedostatkem peněz a musel by tak být závislý na finanční injekci od Hondy se mi taky nezdá, Buď v tom bude velká politika automobilek, která se postará o "prohození" motorů Mclarenu a Toro Rosso, a nebo ještě něco jiného. Změna pravidel je od r. 2021 a uvažovat nad kšefty s motory pro RB, TR je ještě hodně brzo.
Už 3 roky drží Mclaren vč. Alonsa v F1 "černého petra", ale svým prohlašením se tváří, že uhrají celou hru s hlášenou sedmou na konec,..experti
P.S. Co si před 3 léty nadrobili, si asi budou muset spapat. Jediné co by jím druzí mohli závidět je jezdecký klenot Norris a služby Alonsa, kterého zase astronomickou částkou podmáznou a vše i s Hondou zase bude při starém. Toro Rosso nemá zapotřebí něco testovat, stačí, když se bude pokoukávat po formě Mclarenu, a hned jím musí být vše jasné. A že by Mateschitz trpěl nedostatkem peněz a musel by tak být závislý na finanční injekci od Hondy se mi taky nezdá, Buď v tom bude velká politika automobilek, která se postará o "prohození" motorů Mclarenu a Toro Rosso, a nebo ještě něco jiného. Změna pravidel je od r. 2021 a uvažovat nad kšefty s motory pro RB, TR je ještě hodně brzo.
uzivatel002202
07:10 04.08.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
20:35 03.08.2017 10.151.145.XXX
Jezdci z motory Renault obvykle používají třetí motor, jezdci McLarenu šestý či sedmý PU Hondy. A ve výkonu je rozdíl cca. 60-80 koní... Honda výkonnostně nahoru půjde, ale Renault také.
Ferda
18:07 03.08.2017 46.47.176.XXX
Sponzoři z Meku prchali ještě před Hondou a i kdyby jim pod kapotou šuměl zpátky motor od Mercedesu, tak po blamážích, které začaly už za doby M. Whitmarshe bude trvat hodně dlouho, než si na nějaký pochybný Mekáč vzpomene sponzor na úrovni.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek