DISKUZE K ČLÁNKU Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?
Bývalý šéf F1 týmu Giancarlo Minardi hodnotí úvod letošní sezóny, zábavnost závodů i piloty Ferrari a Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
fujtajblik
15:05 11.05.2017 46.149.119.XXXNo co by dělal? Šetří pneumatiky, aby v závěru mohl dát ty rychlá kola -
uzivatel001639
12:17 09.05.2017 89.111.77.XXXToho jsem si také všiml, že na vítězství "nemá", ale rychlá kola umí zajíždět. Co má tedy za problém?-
odin
20:26 09.05.2017 77.240.103.XXXŽe by jistá forma trucu? U Ferrari byla vždy jednička a dvojka. A Kimi je ten méně perspektivní, čili dvojka. Když začne jezdit lépe, než Vettel, okamžitě mu naordinují podivné strategie a-lá loňský konec sezóny, aby bylo jasné, kdo je ten lepší.
Já to beru jako důkaz, že i dvojka dokáže vzít Vettelovi jeho "libůstku". Vždyť v minulosti, Seb přesto, že byl týmem zklidňován, mnohdy i otevřeně žádán, aby neriskoval, vždy si na konci závodu zajel nejrychlejší kolo. Kimi nemá u Ferrari šanci porážet Vettela v závodech, tak mu bere nejrychlejší kola.
Takové gesto, a-lá Barrichello "podívejte mám na něho..."-
Mike17
23:10 13.05.2017 185.149.128.XXXSamozřejmě. Arivabenne řešil kritiku výkonů týmu a hrozící vlastní vyhazov tím, že dobrovolně připravoval tým o body. A to jen proto, že pro Ferrari bylo lepší 4. místo Vettela a 6. Kimiho, než 4. Kimiho a 5. Vettela. Nějak se nedivím, že ta teorie nikoho v F1 nenapadla. Blbější se těžko hledá.-
odin
05:47 15.05.2017 77.240.103.XXXJako vždy vymyšlená teorie. Kde jsi přišel na to, že Arrivabeneho vyhazovali od Ferrari?
Naopak na konci sezóny bylo úplně jedno, kolik kdo bodů dosáhne, protože Ferrari nemělo šanci na druhé místo a ani čtvrtí už být nemohli. Jen tvůj oblíbenec se trápil a byl značně rozhozený. Každému nadával a výkony neměl. Tak ho tým podržel na úkor Kimiho.-
Mike17
13:43 15.05.2017 185.149.128.XXXTřeba tady je kritika od šéfa:
"Nepodařilo se nám splnit naše cíle, není jediný důvod o tom pochybovat. Nemá smysl si něco namlouvat, náš vůz není tam, kde bychom ho rádi viděli, a nemyslím, že má ještě smysl ho dále vyvíjet. Myslím, že jsme v Austrálii dobře začali, domnívám se, že jsme neuspěli při vývoji vozu během sezóny, ať byly příčiny jakékoliv.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Ale nebyl to také pan Marchionne, který prohlásil, že jste v této sezóně nesplnili cíle? Souhlasil bys s tím a co to znamená?
MA: Samozřejmě, že jsme doufali ve víc - a přijali jsme určitá opatření a já odhaduji, že v posledních závodech bychom měli být na vzestupu. Duch v týmu je dobrý a všichni se dívají stejným směrem. Budeme postupovat závod od závodu. To je vše, co můžeme dělat.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tobě z toho vychází, že byl Marchionne spokojený? V době pro tebe podivných strategií ještě 3. a 4. místo bylo hodně reálné a nebýt Kimiho problémů, bylo by 4. a 5. místo celkem jisté. Že to obětují, jen pro tvůj dojem, že pro Ferrari je nějak důležité mít Vettela před Kimim i přes bodové ztráty je hodně úsměvné.
Výkony Vettela s tím nemají co dělat, ty nikdo nerozporuje.
-
odin
20:27 16.05.2017 77.240.103.XXXKde z těchto úryvků lze vyčíst vyhazov Arriavebeneho???
Proč zase slovíčkaříš? Proč si zase vymýšlíš nesmysly a pak se snažíš obhajovat svoje bláboly?
Napiš mi odkaz, kde Marchionne alespoň uvažuje o výměně MA.
O jakých Kimiho problémech zase mluvíš? Kimi měl jediný problém debilní strategii.
Proč např. Vettel ve Španělsku nejel o jednu zastávku navíc a nedostal nejtvrdší pneumatiky, když potřeboval předjet Hamiltona a vyhrát? Je to úplně stejná a debilní úvaha, jakou jsi ty obhajoval v případě Kimiho zpackaných strategií vloni.-
Mike17
20:42 16.05.2017 185.149.128.XXXA ty máš pocit, že kdyby dál nesplňovali cíle, tak by MA povýšil? Nebo by dál trpělivě roky konstatoval, že nesplnili cíle a nic by nedělal? To by nebyl nesmysl?
Kimi problémy, kromě strategií, neměl? Proč 4x nedojel? Nechtělo se mu dojet? Pořád tu píšeš o blábolech, nesmyslech a debilních úvahách a ani se neobtěžuješ se podívat na tabulku.
Pokud jde o Španělsko, vysvětlení je pořád stejné. Zastávku navíc použiješ jedině tehdy, když chceš někoho předjíždět. Naordinovat na trati, kde se hodně blbě předjíždí, zastávku navíc VEDOUCÍMU jezdci (poněkud rozdíl proti Kimiho pozici), to se dá opravdu směle označit za debilní úvahu. Minimálně jsem nic takového nikdy neviděl.-
odin
21:14 16.05.2017 77.240.103.XXXNespekuluj o mých pocitech a dej odkaz, kde Marchionne uvažuje o vyhazovu Arriabeneho.
Loni měl Kimi přibližně stejně problémů jako Seb. Proto také rozdíl mezi nimi byl minimální. Někdy na tom byl lépe Seb a jindy Kimi, co se týče celkového pořadí.
Na konci sezóny Kimi Seba docela porážel v kvalifikacích a i starty měl dobré, tak že si ještě polepšil. Rozdílná a nesmyslná strategie týmu Ferrari ho srážela za Vettela, kterému se nedařilo a byl popudlivý. Nadával všem a na všechno. Pokud ty jsi viděl něco jiného, tak se nemáme o čem bavit.
Španělsko a Vettel ve vedoucí pozici? Proč tedy nevyhrál? Celý závod neodjel ve vedoucí pozici. to si zase vymýšlíš. Já jsem si právě myslel, že Ferrari mělo, podle tvojí teorie, povolat Vettela do boxů a dát mu nejtvrdší gumy, aby ještě Hamiltona předjel.
Proč to neudělali letos v případě Vettela a udělali loni v případě Kimiho?
Já jiné vysvětlení, než pomoc frustrovanému Vettelovi, když už o nic nešlo, nemám.-
-
Mike17
14:04 17.05.2017 185.149.128.XXXSprávně, je to marný, je to marný, je to marný. Vy dva vidíte něco, co nevidí nikdo z F1, ani sám Kimi. A všichni jsou blbci a musíte proti nim bojovat.
Hlavně, že to vidíte konzistentně. Strategie v Číně byl podraz na Kimiho, naprosto stejná strategie Vettela v Bahrajnu je výborná. Poplácejte se ještě po ramenách, jak logicky vám to myslí. Vám jediným na světě.-
odin
18:52 17.05.2017 77.240.103.XXXNe, ne Miku. Všichni blbci nejsou. Ale jeden se tu tak projevuje.
Lidem, kterým to myslí logicky, je jasné, že strategie závisí na okolnostech. Ale to tobě vysvětlit, je marné, je marné, je marné.
Představ si, že pokud tým povolá pilota k pitstopu ve druhém kole závodu při safety caru a ostatní týmy to neudělají, tak je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních, se tento pilot ocitne na prvním místě.
Pokud totéž učiní tým v závodním režimu, je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních si tento pilot ještě pohorší, respektive bude bojovat na chvostu startovního pole. Samozřejmě záleží na kvalitě auta onoho pilota, jak hluboko bude vzadu.
Až toto pochopíš, můžeme debatovat dál. Protože pochopíš, že i dvě naprosto stejné strategie vedou k rozdílným výsledkům.-
Mike17
21:01 17.05.2017 185.149.128.XXXJá to chápu. Proto se nedivím, že pilotovi co vede nenaordinují pitstop navíc.
Pokud jde o srovnání Vettela v Rusku a Kimiho v Číně, pak v obou případech nechali pilota dřív, aby měl později výhodu čerstvějších gum. Žádný SC v tom roli nehrál
-
-
Icewoman
20:33 17.05.2017 178.255.168.XXX"V případě Ferrari to občas vypadá, že veškerá intelektuální a výpočetní kapacita padla na vítězství či úspěch Sebastiana Vettela " - to je citace z jednoho nejmenovaného webu, v podobném duchu, že Ferrari dokáže strategicky ošefovat pouze jedno auto, se vyjádřil i Mika Salo, Kimi po Bahrajnu řekl, že se budou muset podívat na strategii... Vypadá to, že nejsme s Odinem zdaleka sami, komu se strategie auta č. 7 nepozdávají...-
-
-
Mike17
09:55 18.05.2017 185.149.128.XXXNo letos asi pojede. V této fázi, Kimiho "formě" a při počtu bodů bych na TR vsadil. Ale doteď se nestalo nic, co by ukazovalo na TR ve prospěch Vettela. U Mercedesu se to tvrdit nedá, takže pokud chce Ferko bojovat o titul, bude s tím muset něco udělat.
Ale ani loni jsem si nevšiml, že by Kimi Vettela musel pouštět nebo by jinak preferovali Seba. Nějaké 2 sporné strategie není TR. Zvlášť když nevede k podpoře "preferovaného", ale jen ke ztrátě možného podia a bodů. Idioti u Ferrari asi nedělají.-
odin
06:46 19.05.2017 77.240.103.XXXVíš co je zajímavé? Že přestupem tvého miláčka k Ferrari se úplně změnil tvůj pohled na tento tým.Opět předvádíš jeden ze svých pověstných kotrmelců o kterých jsem tu psal před časem. Když tam jezdil Alonso tak jsi na nich nenechal nit suchou a viděl za vším podvod TR a podobně. A stačí aby k nim přešel Vettel, okamžitě se ti změní názory.
Holt fanboy jak má být
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek