DISKUZE K ČLÁNKU Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Bývalý šéf F1 týmu Giancarlo Minardi hodnotí úvod letošní sezóny, zábavnost závodů i piloty Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 23.05.2017 13:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2017 20:26
Že by jistá forma trucu? U Ferrari byla vždy… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2017 05:47
Jako vždy vymyšlená teorie. Kde jsi přišel na to,… »
» Icewoman (Hlasovali 2 lidé) 09.05.2017 21:28
Kimi netrucuje...Je to jen neverbální vyjádření, … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fujtajblik

    fujtajblik

    46.149.119.XXX
    No co by dělal? Šetří pneumatiky, aby v závěru mohl dát ty rychlá kola 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Toho jsem si také všiml, že na vítězství "nemá", ale rychlá kola umí zajíždět. Co má tedy za problém?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Že by jistá forma trucu? U Ferrari byla vždy jednička a dvojka. A Kimi je ten méně perspektivní, čili dvojka. Když začne jezdit lépe, než Vettel, okamžitě mu naordinují podivné strategie a-lá loňský konec sezóny, aby bylo jasné, kdo je ten lepší.
      Já to beru jako důkaz, že i dvojka dokáže vzít Vettelovi jeho "libůstku". Vždyť v minulosti, Seb přesto, že byl týmem zklidňován, mnohdy i otevřeně žádán, aby neriskoval, vždy si na konci závodu zajel nejrychlejší kolo. Kimi nemá u Ferrari šanci porážet Vettela v závodech, tak mu bere nejrychlejší kola.
      Takové gesto, a-lá Barrichello "podívejte mám na něho..."

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Icewoman

        Icewoman

        178.255.168.XXX
        Kimi netrucuje...Je to jen neverbální vyjádření, "co by mohl, kdyby mohl" 04

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Samozřejmě. Arivabenne řešil kritiku výkonů týmu a hrozící vlastní vyhazov tím, že dobrovolně připravoval tým o body. A to jen proto, že pro Ferrari bylo lepší 4. místo Vettela a 6. Kimiho, než 4. Kimiho a 5. Vettela. Nějak se nedivím, že ta teorie nikoho v F1 nenapadla. Blbější se těžko hledá. 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Jako vždy vymyšlená teorie. Kde jsi přišel na to, že Arrivabeneho vyhazovali od Ferrari?
          Naopak na konci sezóny bylo úplně jedno, kolik kdo bodů dosáhne, protože Ferrari nemělo šanci na druhé místo a ani čtvrtí už být nemohli. Jen tvůj oblíbenec se trápil a byl značně rozhozený. Každému nadával a výkony neměl. Tak ho tým podržel na úkor Kimiho.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Třeba tady je kritika od šéfa:

            "Nepodařilo se nám splnit naše cíle, není jediný důvod o tom pochybovat. Nemá smysl si něco namlouvat, náš vůz není tam, kde bychom ho rádi viděli, a nemyslím, že má ještě smysl ho dále vyvíjet. Myslím, že jsme v Austrálii dobře začali, domnívám se, že jsme neuspěli při vývoji vozu během sezóny, ať byly příčiny jakékoliv.

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            Ale nebyl to také pan Marchionne, který prohlásil, že jste v této sezóně nesplnili cíle? Souhlasil bys s tím a co to znamená?
            MA: Samozřejmě, že jsme doufali ve víc - a přijali jsme určitá opatření a já odhaduji, že v posledních závodech bychom měli být na vzestupu. Duch v týmu je dobrý a všichni se dívají stejným směrem. Budeme postupovat závod od závodu. To je vše, co můžeme dělat.

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            Tobě z toho vychází, že byl Marchionne spokojený? V době pro tebe podivných strategií ještě 3. a 4. místo bylo hodně reálné a nebýt Kimiho problémů, bylo by 4. a 5. místo celkem jisté. Že to obětují, jen pro tvůj dojem, že pro Ferrari je nějak důležité mít Vettela před Kimim i přes bodové ztráty je hodně úsměvné.
            Výkony Vettela s tím nemají co dělat, ty nikdo nerozporuje.
            03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Kde z těchto úryvků lze vyčíst vyhazov Arriavebeneho???
              Proč zase slovíčkaříš? Proč si zase vymýšlíš nesmysly a pak se snažíš obhajovat svoje bláboly?

              Napiš mi odkaz, kde Marchionne alespoň uvažuje o výměně MA.

              O jakých Kimiho problémech zase mluvíš? Kimi měl jediný problém debilní strategii.
              Proč např. Vettel ve Španělsku nejel o jednu zastávku navíc a nedostal nejtvrdší pneumatiky, když potřeboval předjet Hamiltona a vyhrát? Je to úplně stejná a debilní úvaha, jakou jsi ty obhajoval v případě Kimiho zpackaných strategií vloni. 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.128.XXX
                A ty máš pocit, že kdyby dál nesplňovali cíle, tak by MA povýšil? Nebo by dál trpělivě roky konstatoval, že nesplnili cíle a nic by nedělal? To by nebyl nesmysl?
                Kimi problémy, kromě strategií, neměl? Proč 4x nedojel? Nechtělo se mu dojet? Pořád tu píšeš o blábolech, nesmyslech a debilních úvahách a ani se neobtěžuješ se podívat na tabulku. 02
                Pokud jde o Španělsko, vysvětlení je pořád stejné. Zastávku navíc použiješ jedině tehdy, když chceš někoho předjíždět. Naordinovat na trati, kde se hodně blbě předjíždí, zastávku navíc VEDOUCÍMU jezdci (poněkud rozdíl proti Kimiho pozici), to se dá opravdu směle označit za debilní úvahu. Minimálně jsem nic takového nikdy neviděl. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Nespekuluj o mých pocitech a dej odkaz, kde Marchionne uvažuje o vyhazovu Arriabeneho.

                  Loni měl Kimi přibližně stejně problémů jako Seb. Proto také rozdíl mezi nimi byl minimální. Někdy na tom byl lépe Seb a jindy Kimi, co se týče celkového pořadí.
                  Na konci sezóny Kimi Seba docela porážel v kvalifikacích a i starty měl dobré, tak že si ještě polepšil. Rozdílná a nesmyslná strategie týmu Ferrari ho srážela za Vettela, kterému se nedařilo a byl popudlivý. Nadával všem a na všechno. Pokud ty jsi viděl něco jiného, tak se nemáme o čem bavit. 02

                  Španělsko a Vettel ve vedoucí pozici? Proč tedy nevyhrál? Celý závod neodjel ve vedoucí pozici. to si zase vymýšlíš. Já jsem si právě myslel, že Ferrari mělo, podle tvojí teorie, povolat Vettela do boxů a dát mu nejtvrdší gumy, aby ještě Hamiltona předjel.
                  Proč to neudělali letos v případě Vettela a udělali loni v případě Kimiho?
                  Já jiné vysvětlení, než pomoc frustrovanému Vettelovi, když už o nic nešlo, nemám.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Icewoman

                    Icewoman

                    178.255.168.XXX
                    Odine, přece víš, že je to marný, je to marný, je to marný...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Icewoman, já tě miluju 18 18 18 01 01 01.
                      Spíše bych řekl, že nad blbostí se nedá zvítězit, ale nesmíme s ní přestat bojovat. 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Správně, je to marný, je to marný, je to marný. Vy dva vidíte něco, co nevidí nikdo z F1, ani sám Kimi. A všichni jsou blbci a musíte proti nim bojovat. 01
                      Hlavně, že to vidíte konzistentně. Strategie v Číně byl podraz na Kimiho, naprosto stejná strategie Vettela v Bahrajnu je výborná. Poplácejte se ještě po ramenách, jak logicky vám to myslí. Vám jediným na světě. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ne, ne Miku. Všichni blbci nejsou. Ale jeden se tu tak projevuje.
                        Lidem, kterým to myslí logicky, je jasné, že strategie závisí na okolnostech. Ale to tobě vysvětlit, je marné, je marné, je marné.
                        Představ si, že pokud tým povolá pilota k pitstopu ve druhém kole závodu při safety caru a ostatní týmy to neudělají, tak je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních, se tento pilot ocitne na prvním místě.
                        Pokud totéž učiní tým v závodním režimu, je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních si tento pilot ještě pohorší, respektive bude bojovat na chvostu startovního pole. Samozřejmě záleží na kvalitě auta onoho pilota, jak hluboko bude vzadu.
                        Až toto pochopíš, můžeme debatovat dál. Protože pochopíš, že i dvě naprosto stejné strategie vedou k rozdílným výsledkům. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Já to chápu. Proto se nedivím, že pilotovi co vede nenaordinují pitstop navíc.
                          Pokud jde o srovnání Vettela v Rusku a Kimiho v Číně, pak v obou případech nechali pilota dřív, aby měl později výhodu čerstvějších gum. Žádný SC v tom roli nehrál 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Icewoman

                        Icewoman

                        178.255.168.XXX
                        "V případě Ferrari to občas vypadá, že veškerá intelektuální a výpočetní kapacita padla na vítězství či úspěch Sebastiana Vettela " - to je citace z jednoho nejmenovaného webu, v podobném duchu, že Ferrari dokáže strategicky ošefovat pouze jedno auto, se vyjádřil i Mika Salo, Kimi po Bahrajnu řekl, že se budou muset podívat na strategii... Vypadá to, že nejsme s Odinem zdaleka sami, komu se strategie auta č. 7 nepozdávají...

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Já nepochybuji, že se někdo může podivit nad nepovedenou strategií. To ještě neznamená, že obvinil Ferrari z protekce Vettela. Nečetl jsem aspoň nic takového od nějaké osobnosti z F1. O tom mluvím. Stretegie se občas nepovede i u Vettela. ;)

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Icewoman

                            Icewoman

                            178.255.168.XXX
                            Strategie u Ferrari se občas nepovedou. Ale nechceš mi snad tvrdit, že Ferrari nejede na Vettela ...

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.128.XXX
                              No letos asi pojede. V této fázi, Kimiho "formě" a při počtu bodů bych na TR vsadil. Ale doteď se nestalo nic, co by ukazovalo na TR ve prospěch Vettela. U Mercedesu se to tvrdit nedá, takže pokud chce Ferko bojovat o titul, bude s tím muset něco udělat. 03
                              Ale ani loni jsem si nevšiml, že by Kimi Vettela musel pouštět nebo by jinak preferovali Seba. Nějaké 2 sporné strategie není TR. Zvlášť když nevede k podpoře "preferovaného", ale jen ke ztrátě možného podia a bodů. Idioti u Ferrari asi nedělají.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Víš co je zajímavé? Že přestupem tvého miláčka k Ferrari se úplně změnil tvůj pohled na tento tým.Opět předvádíš jeden ze svých pověstných kotrmelců o kterých jsem tu psal před časem. Když tam jezdil Alonso tak jsi na nich nenechal nit suchou a viděl za vším podvod TR a podobně. A stačí aby k nim přešel Vettel, okamžitě se ti změní názory. 11 18
                                Holt fanboy jak má být

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama