DISKUZE K ČLÁNKU Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Bývalý šéf F1 týmu Giancarlo Minardi hodnotí úvod letošní sezóny, zábavnost závodů i piloty Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 23.05.2017 13:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2017 20:26
Že by jistá forma trucu? U Ferrari byla vždy… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2017 05:47
Jako vždy vymyšlená teorie. Kde jsi přišel na to,… »
» Icewoman (Hlasovali 2 lidé) 09.05.2017 21:28
Kimi netrucuje...Je to jen neverbální vyjádření, … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ono rozdíl v rychlosti opotřebení nových a opotřebovaných gum se mění u obou pilotů.
Ale rozumím. Když v Číně mohl Kimi jezdit podobné časy jako Vettel a pouhým násobením vyjde, že měl dojet oba RB několik kol před cílem, měl dooost času je oba předjet (hlavně díky novějším a měkčím gumám) a najet luxusní náskok, tak ti vyjde, že je to nelogické. K tomu nemám co dodat.
Pokud jde o ujíždění Vettela, poněkud tradičně jsi vytěsnil, že jsem psal o rovinkách (on totiž výkon vozu se pozná hlavně na nich, v zatáčkách už tolik ne 12). Za ty roky, co se na F1 dívám jsem už stačil vypozorovat, že rychlost na rovinkách není rovná rychlosti na celý okruh. Ale to je jen o postřehu prostého fanboye. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Hmm. A už konečně některý z mých "pověstných" kotrmelců uvedeš? Už jsi mne z nich obvinil nejmíň 100x a pořád ne a ne nějaký uvést. Jako v tom článku po závodě v Rusku. Nakonec se ukázalo, že jsi si můj "opačný" názor vytvořil ty sám. 12
Pokud jde o Ferrari: Až bude Kimi Vettela rozjíždět v kvalifikacích, přepouštět mu startovní pozici, nebo bude poslouchat, jak má Vettela pustit, když je sám v pořadí, bude to pro mne TR. Stejně jako jsem ji uznal v některých případech u RB. Nějaká sporná strategie, ukázaná jen na jedné straně, pro mne TR není. Pokud bych měl použít tvá měřítka rovného názoru, pak zpackaná strategie v Abu Dhabi 2010, by byla jasná ukázka toho, jak Ferrari protěžuje Massu. Rozhodně obětovalo Ferrari zisk titulu, jen aby protekční Massa neztrácel na Alonsa tolik ne? 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.85.XXX
Nebudu počítat nesmysly. Každý logicky uvažující člověk ví, že jakýsi podivný průměr v rychlosti opotřebovaných anových gum je irelevantní v stanovení funkční a nesmyslné strategie.
Až tobě docvakne, že ty gumy jsou každým kolem jinak výkonné, tak se můžeme bavit dál.
Aha, tak Kimi Vettelovi ujížděl, Red Bully držel za sebou bez problémů a skoončil za všemi jmenovanými? Už to nehul. Víš vůbec, co píšeš?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Víš co je zajímavé? Že přestupem tvého miláčka k Ferrari se úplně změnil tvůj pohled na tento tým.Opět předvádíš jeden ze svých pověstných kotrmelců o kterých jsem tu psal před časem. Když tam jezdil Alonso tak jsi na nich nenechal nit suchou a viděl za vším podvod TR a podobně. A stačí aby k nim přešel Vettel, okamžitě se ti změní názory. 11 18
Holt fanboy jak má být

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
S jaký nefunkčním turbem? S tím nefunkčním, které na kilometr dlouhé rovince v klídku ujížděl Vettelovi a držel se obou RB? Jestli se chceš podívat na motor s chybějícím výkonem, tak se podívej na Alonsa, kde ho v Číně předjížděli v plce rovinky i bez DRS. Nemáš jedinou indicii, že na turbu bylo něco špatně. Každé turbo jednou odejde. To znamená, že bylo všechny závody nefunkční? Jo, já píšu nesmysly.
Kimi je pomalejší zatím ve všech letošních závodech. Takže když mu vyčítám pomalost, je to nesmysl? No hlavně že to tobě smysl dává. Asi má furt nefunkční turbo a sám to nepostřehl.
A pokud jde o Španělsko. Buď tak laskav, vem si kalkulačku, spočítej si rozdíl v rychlosti na jedno kolo mezi novými a starými gumami u loňského závodu a nedělního a v obou případech tím vyděl počet zbývajících kol. Není to úkol složitý. Učí se to v první třídě základní školy, mohl bys to zvládnout. Pokud se ti to povede, máš vyhráno a je tu jistá šance, že ti to docvakne.
Tedy asi ne. Tento návod jsem ti dal už po Číně a pořád ti nedošlo, že při této strategii měl Kimi dojet daleko před oběma RB. Přitom jde o malou násobilku. 03 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No letos asi pojede. V této fázi, Kimiho "formě" a při počtu bodů bych na TR vsadil. Ale doteď se nestalo nic, co by ukazovalo na TR ve prospěch Vettela. U Mercedesu se to tvrdit nedá, takže pokud chce Ferko bojovat o titul, bude s tím muset něco udělat. 03
Ale ani loni jsem si nevšiml, že by Kimi Vettela musel pouštět nebo by jinak preferovali Seba. Nějaké 2 sporné strategie není TR. Zvlášť když nevede k podpoře "preferovaného", ale jen ke ztrátě možného podia a bodů. Idioti u Ferrari asi nedělají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jo, ono s nefunkčním turbem se Vettelovy časy těžko zajíždí. Kimi si v Číně na začátku závodu stěžoval na výkon auta. To auto evidentně nejelo tak, jak mohlo, což pilot pozná. Na konci už musel držet hubu, neb mu bylo vysvětleno, že u Ferrari se kritika do vlastních řad nenosí. Schválně jsem si udělal čas a sledoval první trénink v Bahrajnu. Kimiho auto skolabovalo po dvou kolech. Pokud je technika v háji, tak to nezachrání žádná strategie. A plácat nesmysly o pomalosti pilota je právě ten druh hlouposti proti které je třeba bojovat.
Pokud jsem sledoval rozdíl mezi Kimiho a Sebovými časy v trénincích, tak jsem příliš rozdíly neviděl. V závodech už rozdíly byly evidentní. Možná také proto, že Kimiho nechávali vydusit na ojetých gumách a pak mu najednou naordinovali dva pitstopy na nejtvrdších . A ty tomu říkáš, že měl šanci stáhnout ztrátu pitstopu? Tak v tom případě Vettel by měl úplně stejnou šanci v neděli, kdyby zajížděl Kimiho nejrychlejší kolo.
Fakt už nevím jakou stupiditou kterými tu hýříš, ti protiargumentovat, abys pochopil, co píšeš za nesmysly. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Strategie u Ferrari se občas nepovedou. Ale nechceš mi snad tvrdit, že Ferrari nejede na Vettela ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
S první větou jednoznačně souhlas. 01
Sabotoval Kimiho práci, ale svou ne? Jako že jejich práce není získávat body a podia? Cože je jejich práce??? Podle tebe asi preferovat pilota co má modřejší oči a do druhého vrážet miliony, a starat se, aby náhodou nedojel na bedně. Hmm. Jo, ta první věta to vystihuje.
Kimiho volali k druhému pitstopu v polovině závodu, kdy byl v půlce pole. proč to nesrovnávám s nedělí? Třeba proto, že rozdíl mezi oběma směsmi nebyla ani 1s na kolo a (výhoda novějších gum by byla jen 8 kol( a do konce zbývalo 20 kol? Takže žáček 1. třídy ti vypočítá, že nebyla šance ztrátu pitstopu dohnat. Kdežto Kimi měl mnohem více času a mnohem větší rozdíl v gumách. Bylo to o tom samém jako letos v Číně. Kdyby zajížděl Vettelovy časy, nikdo by strategii řešit nemusel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Já nepochybuji, že se někdo může podivit nad nepovedenou strategií. To ještě neznamená, že obvinil Ferrari z protekce Vettela. Nečetl jsem aspoň nic takového od nějaké osobnosti z F1. O tom mluvím. Stretegie se občas nepovede i u Vettela. ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Já to chápu. Proto se nedivím, že pilotovi co vede nenaordinují pitstop navíc.
Pokud jde o srovnání Vettela v Rusku a Kimiho v Číně, pak v obou případech nechali pilota dřív, aby měl později výhodu čerstvějších gum. Žádný SC v tom roli nehrál 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
"V případě Ferrari to občas vypadá, že veškerá intelektuální a výpočetní kapacita padla na vítězství či úspěch Sebastiana Vettela " - to je citace z jednoho nejmenovaného webu, v podobném duchu, že Ferrari dokáže strategicky ošefovat pouze jedno auto, se vyjádřil i Mika Salo, Kimi po Bahrajnu řekl, že se budou muset podívat na strategii... Vypadá to, že nejsme s Odinem zdaleka sami, komu se strategie auta č. 7 nepozdávají...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ne, ne Miku. Všichni blbci nejsou. Ale jeden se tu tak projevuje.
Lidem, kterým to myslí logicky, je jasné, že strategie závisí na okolnostech. Ale to tobě vysvětlit, je marné, je marné, je marné.
Představ si, že pokud tým povolá pilota k pitstopu ve druhém kole závodu při safety caru a ostatní týmy to neudělají, tak je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních, se tento pilot ocitne na prvním místě.
Pokud totéž učiní tým v závodním režimu, je velmi pravděpodobné, že v době pitstopů ostatních si tento pilot ještě pohorší, respektive bude bojovat na chvostu startovního pole. Samozřejmě záleží na kvalitě auta onoho pilota, jak hluboko bude vzadu.
Až toto pochopíš, můžeme debatovat dál. Protože pochopíš, že i dvě naprosto stejné strategie vedou k rozdílným výsledkům. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To jsou zase vejšplechty. Na konci sezóny se už Ferrari soustředilo na vůz roku 2017. A jak píšu, měli třetí místo jasné, protože právě reálně uvažující lidé věděli, že Mergl má obří náskok a oba jejich piloti si to rozdávají o titul. Čili se počítalo, že skončí na prvních dvou místech. RedBull Ferka též jasně předstihl a naopak oni měli dostatečný náskok na FI. A stran sabotování své práce jsi opět na omylu. Tým sabotoval Kimiho práci. Nebylo to ani poprvé a ani naposledy v F1.
Kdo psal, že Vettel nebyl před výměnami na první pozici? Já rozhodně ne. Já ti jenom argumentuji stejně blbým způsobem, jak jsi ty argumentoval loni. Loni jsi mi tvrdil, že Kimiho chtěli dostat před soupeře a tak ho povolali ještě jednou k pitstopu a dali mu nejtvrdší gumy, aby se mohl dostat výše než byl.
A tak se ptám, proč Ferrari nepoužilo stejnou strategii v případě Vettela? Co jim bránilo v tom, aby po jeho předjetí Hamiltonem byl povolán k pitstopu navíc (oproti soupeřům) a proč nedostal nejtvrdší sadu. Chtěl bych vidět, jak by si vedl a zda by se posunul vzhůru, dle tvé pošahané teorie z loňska..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Správně, je to marný, je to marný, je to marný. Vy dva vidíte něco, co nevidí nikdo z F1, ani sám Kimi. A všichni jsou blbci a musíte proti nim bojovat. 01
Hlavně, že to vidíte konzistentně. Strategie v Číně byl podraz na Kimiho, naprosto stejná strategie Vettela v Bahrajnu je výborná. Poplácejte se ještě po ramenách, jak logicky vám to myslí. Vám jediným na světě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
-Nespekuluj o tom co jsem psal. Psal jsem, že mu hrozil vyhazov. Ne, že mu ním přímo Marchionne vyhrožoval. Pokud šéf není spokojen s výsledky práce zaměstance, je logické (tedy asi pouze reálně uvažujícím lidem), že vyhazov hrozí. Jen idiot by v této chvíli úmyslně sabotoval svou práci. Tečka.
-Kolik měl problémů Kimi v porovnání s Vettelem, že ho porážel v kvalifikacích a že si Vettel stěžoval jsem nikde nepopíral (pokud ano, cituj!!!). Takže netuším, z čeho jsi si zase vycucal, že jsem viděl něco jiného. Takže klasika, vymýšlíš si mé výroky. 02 02 02
Ve Španělsku nebyl před výměnami Vettel na vedoucí pozici? Fakt ne? Opravdu ne? Díval ses na co??? Já si něco vymýšlím? Jsi si jistý? To myslíš tím, že se nad blbostí nedá zvítězit?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Icewoman, já tě miluju 18 18 18 01 01 01.
Spíše bych řekl, že nad blbostí se nedá zvítězit, ale nesmíme s ní přestat bojovat. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Odine, přece víš, že je to marný, je to marný, je to marný...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nespekuluj o mých pocitech a dej odkaz, kde Marchionne uvažuje o vyhazovu Arriabeneho.

Loni měl Kimi přibližně stejně problémů jako Seb. Proto také rozdíl mezi nimi byl minimální. Někdy na tom byl lépe Seb a jindy Kimi, co se týče celkového pořadí.
Na konci sezóny Kimi Seba docela porážel v kvalifikacích a i starty měl dobré, tak že si ještě polepšil. Rozdílná a nesmyslná strategie týmu Ferrari ho srážela za Vettela, kterému se nedařilo a byl popudlivý. Nadával všem a na všechno. Pokud ty jsi viděl něco jiného, tak se nemáme o čem bavit. 02

Španělsko a Vettel ve vedoucí pozici? Proč tedy nevyhrál? Celý závod neodjel ve vedoucí pozici. to si zase vymýšlíš. Já jsem si právě myslel, že Ferrari mělo, podle tvojí teorie, povolat Vettela do boxů a dát mu nejtvrdší gumy, aby ještě Hamiltona předjel.
Proč to neudělali letos v případě Vettela a udělali loni v případě Kimiho?
Já jiné vysvětlení, než pomoc frustrovanému Vettelovi, když už o nic nešlo, nemám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
A ty máš pocit, že kdyby dál nesplňovali cíle, tak by MA povýšil? Nebo by dál trpělivě roky konstatoval, že nesplnili cíle a nic by nedělal? To by nebyl nesmysl?
Kimi problémy, kromě strategií, neměl? Proč 4x nedojel? Nechtělo se mu dojet? Pořád tu píšeš o blábolech, nesmyslech a debilních úvahách a ani se neobtěžuješ se podívat na tabulku. 02
Pokud jde o Španělsko, vysvětlení je pořád stejné. Zastávku navíc použiješ jedině tehdy, když chceš někoho předjíždět. Naordinovat na trati, kde se hodně blbě předjíždí, zastávku navíc VEDOUCÍMU jezdci (poněkud rozdíl proti Kimiho pozici), to se dá opravdu směle označit za debilní úvahu. Minimálně jsem nic takového nikdy neviděl. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama