DISKUZE K ČLÁNKU Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Bývalý šéf F1 týmu Giancarlo Minardi hodnotí úvod letošní sezóny, zábavnost závodů i piloty Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 23.05.2017 13:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2017 20:26
Že by jistá forma trucu? U Ferrari byla vždy… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2017 05:47
Jako vždy vymyšlená teorie. Kde jsi přišel na to,… »
» Icewoman (Hlasovali 2 lidé) 09.05.2017 21:28
Kimi netrucuje...Je to jen neverbální vyjádření, … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.128.XXX
                                  Hmm. A už konečně některý z mých "pověstných" kotrmelců uvedeš? Už jsi mne z nich obvinil nejmíň 100x a pořád ne a ne nějaký uvést. Jako v tom článku po závodě v Rusku. Nakonec se ukázalo, že jsi si můj "opačný" názor vytvořil ty sám. 12
                                  Pokud jde o Ferrari: Až bude Kimi Vettela rozjíždět v kvalifikacích, přepouštět mu startovní pozici, nebo bude poslouchat, jak má Vettela pustit, když je sám v pořadí, bude to pro mne TR. Stejně jako jsem ji uznal v některých případech u RB. Nějaká sporná strategie, ukázaná jen na jedné straně, pro mne TR není. Pokud bych měl použít tvá měřítka rovného názoru, pak zpackaná strategie v Abu Dhabi 2010, by byla jasná ukázka toho, jak Ferrari protěžuje Massu. Rozhodně obětovalo Ferrari zisk titulu, jen aby protekční Massa neztrácel na Alonsa tolik ne? 11

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.128.XXX
                    -Nespekuluj o tom co jsem psal. Psal jsem, že mu hrozil vyhazov. Ne, že mu ním přímo Marchionne vyhrožoval. Pokud šéf není spokojen s výsledky práce zaměstance, je logické (tedy asi pouze reálně uvažujícím lidem), že vyhazov hrozí. Jen idiot by v této chvíli úmyslně sabotoval svou práci. Tečka.
                    -Kolik měl problémů Kimi v porovnání s Vettelem, že ho porážel v kvalifikacích a že si Vettel stěžoval jsem nikde nepopíral (pokud ano, cituj!!!). Takže netuším, z čeho jsi si zase vycucal, že jsem viděl něco jiného. Takže klasika, vymýšlíš si mé výroky. 02 02 02
                    Ve Španělsku nebyl před výměnami Vettel na vedoucí pozici? Fakt ne? Opravdu ne? Díval ses na co??? Já si něco vymýšlím? Jsi si jistý? To myslíš tím, že se nad blbostí nedá zvítězit?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      To jsou zase vejšplechty. Na konci sezóny se už Ferrari soustředilo na vůz roku 2017. A jak píšu, měli třetí místo jasné, protože právě reálně uvažující lidé věděli, že Mergl má obří náskok a oba jejich piloti si to rozdávají o titul. Čili se počítalo, že skončí na prvních dvou místech. RedBull Ferka též jasně předstihl a naopak oni měli dostatečný náskok na FI. A stran sabotování své práce jsi opět na omylu. Tým sabotoval Kimiho práci. Nebylo to ani poprvé a ani naposledy v F1.
                      Kdo psal, že Vettel nebyl před výměnami na první pozici? Já rozhodně ne. Já ti jenom argumentuji stejně blbým způsobem, jak jsi ty argumentoval loni. Loni jsi mi tvrdil, že Kimiho chtěli dostat před soupeře a tak ho povolali ještě jednou k pitstopu a dali mu nejtvrdší gumy, aby se mohl dostat výše než byl.
                      A tak se ptám, proč Ferrari nepoužilo stejnou strategii v případě Vettela? Co jim bránilo v tom, aby po jeho předjetí Hamiltonem byl povolán k pitstopu navíc (oproti soupeřům) a proč nedostal nejtvrdší sadu. Chtěl bych vidět, jak by si vedl a zda by se posunul vzhůru, dle tvé pošahané teorie z loňska..

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        S první větou jednoznačně souhlas. 01
                        Sabotoval Kimiho práci, ale svou ne? Jako že jejich práce není získávat body a podia? Cože je jejich práce??? Podle tebe asi preferovat pilota co má modřejší oči a do druhého vrážet miliony, a starat se, aby náhodou nedojel na bedně. Hmm. Jo, ta první věta to vystihuje.
                        Kimiho volali k druhému pitstopu v polovině závodu, kdy byl v půlce pole. proč to nesrovnávám s nedělí? Třeba proto, že rozdíl mezi oběma směsmi nebyla ani 1s na kolo a (výhoda novějších gum by byla jen 8 kol( a do konce zbývalo 20 kol? Takže žáček 1. třídy ti vypočítá, že nebyla šance ztrátu pitstopu dohnat. Kdežto Kimi měl mnohem více času a mnohem větší rozdíl v gumách. Bylo to o tom samém jako letos v Číně. Kdyby zajížděl Vettelovy časy, nikdo by strategii řešit nemusel.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Jo, ono s nefunkčním turbem se Vettelovy časy těžko zajíždí. Kimi si v Číně na začátku závodu stěžoval na výkon auta. To auto evidentně nejelo tak, jak mohlo, což pilot pozná. Na konci už musel držet hubu, neb mu bylo vysvětleno, že u Ferrari se kritika do vlastních řad nenosí. Schválně jsem si udělal čas a sledoval první trénink v Bahrajnu. Kimiho auto skolabovalo po dvou kolech. Pokud je technika v háji, tak to nezachrání žádná strategie. A plácat nesmysly o pomalosti pilota je právě ten druh hlouposti proti které je třeba bojovat.
                          Pokud jsem sledoval rozdíl mezi Kimiho a Sebovými časy v trénincích, tak jsem příliš rozdíly neviděl. V závodech už rozdíly byly evidentní. Možná také proto, že Kimiho nechávali vydusit na ojetých gumách a pak mu najednou naordinovali dva pitstopy na nejtvrdších . A ty tomu říkáš, že měl šanci stáhnout ztrátu pitstopu? Tak v tom případě Vettel by měl úplně stejnou šanci v neděli, kdyby zajížděl Kimiho nejrychlejší kolo.
                          Fakt už nevím jakou stupiditou kterými tu hýříš, ti protiargumentovat, abys pochopil, co píšeš za nesmysly. 02

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            S jaký nefunkčním turbem? S tím nefunkčním, které na kilometr dlouhé rovince v klídku ujížděl Vettelovi a držel se obou RB? Jestli se chceš podívat na motor s chybějícím výkonem, tak se podívej na Alonsa, kde ho v Číně předjížděli v plce rovinky i bez DRS. Nemáš jedinou indicii, že na turbu bylo něco špatně. Každé turbo jednou odejde. To znamená, že bylo všechny závody nefunkční? Jo, já píšu nesmysly.
                            Kimi je pomalejší zatím ve všech letošních závodech. Takže když mu vyčítám pomalost, je to nesmysl? No hlavně že to tobě smysl dává. Asi má furt nefunkční turbo a sám to nepostřehl.
                            A pokud jde o Španělsko. Buď tak laskav, vem si kalkulačku, spočítej si rozdíl v rychlosti na jedno kolo mezi novými a starými gumami u loňského závodu a nedělního a v obou případech tím vyděl počet zbývajících kol. Není to úkol složitý. Učí se to v první třídě základní školy, mohl bys to zvládnout. Pokud se ti to povede, máš vyhráno a je tu jistá šance, že ti to docvakne.
                            Tedy asi ne. Tento návod jsem ti dal už po Číně a pořád ti nedošlo, že při této strategii měl Kimi dojet daleko před oběma RB. Přitom jde o malou násobilku. 03 02

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              46.135.85.XXX
                              Nebudu počítat nesmysly. Každý logicky uvažující člověk ví, že jakýsi podivný průměr v rychlosti opotřebovaných anových gum je irelevantní v stanovení funkční a nesmyslné strategie.
                              Až tobě docvakne, že ty gumy jsou každým kolem jinak výkonné, tak se můžeme bavit dál.
                              Aha, tak Kimi Vettelovi ujížděl, Red Bully držel za sebou bez problémů a skoončil za všemi jmenovanými? Už to nehul. Víš vůbec, co píšeš?

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.128.XXX
                                Ono rozdíl v rychlosti opotřebení nových a opotřebovaných gum se mění u obou pilotů.
                                Ale rozumím. Když v Číně mohl Kimi jezdit podobné časy jako Vettel a pouhým násobením vyjde, že měl dojet oba RB několik kol před cílem, měl dooost času je oba předjet (hlavně díky novějším a měkčím gumám) a najet luxusní náskok, tak ti vyjde, že je to nelogické. K tomu nemám co dodat.
                                Pokud jde o ujíždění Vettela, poněkud tradičně jsi vytěsnil, že jsem psal o rovinkách (on totiž výkon vozu se pozná hlavně na nich, v zatáčkách už tolik ne 12). Za ty roky, co se na F1 dívám jsem už stačil vypozorovat, že rychlost na rovinkách není rovná rychlosti na celý okruh. Ale to je jen o postřehu prostého fanboye. 12

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama