DISKUZE K ČLÁNKU Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy

Piloti mají za sebou první závod, proto mohou po Austrálii hodnotit dopad nových pravidel na předjíždění a jízdu těsně za sebou v zatáčkách. Podle očekávání je letos situaci podstatně horší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 28.03.2017 09:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2017 11:01
Když se podíváte jak vypadají auta nyní a jak… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 27.03.2017 11:12
Hmm. Druhý auto má v zatáčkách větší potíže… »
» Michal Š. (Hlasovali 3 lidé) 27.03.2017 11:51
O předjíždění starost opravdu nemám, jsou okruhy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
To máš jistě pravdu. Ale aby nějaký manévr vůbec mohli zkusit, musí se dostat aspoň vedle soupeře. Což bude asi ten největší problém. Nikoho nepřejedeš tak, že do zatáčky přijedeš za ním a během zatáčky ho začneš předjíždět. To pak narážíš na ten problém se ztrátou přítlaku díky vozu před tebou. Tedy pokud dotyčný nemá poruchu nebo se nejede na vodě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

92.62.237.XXX
piloti si hlavně musí zvyknout, že když zkusí nějaký manévr, který se nepovede, tak si nezlikvydují totálně pneu a jejich závod bude v loji...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

92.62.237.XXX
já si osobně myslím, že piloti jsou už tak zvyklí na to, že mají k dispozici DRS a že když zatlačí, tak se jim z pneu stane bláto, že mají strach se o něco vůbec pokusit. Až si skutečně zvyknou na chování monopostů v závodním režimu, tak se dočkáme i odvážnějších manévrů a bude to předjetí, které bude vybojované, nebude to objetí soupeře, který se nemá možnost bránit. V albert parku se vždycky předjíždělo ztěžka a letošek to jenom potvrdil

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Dobrá, zapmněl jsem ještě na chybu Alonsa v posledním sektoru, která jim ho umožnila předjet - jinak by si škrtli až poté, co zmizel v boxech. Jinak jak dlouhá by podle tebe ta rovinka měla být? 03

A abys to nepochopil špatně, podle mě předjíždění není nemožné - v příštím závodě to bude zase o něco lepší. Ale já jsem se nenudil ani tentokrát, hodně mě bavil i tento závod v Melbourne (nejen díky tomu, že vyhrál někdo jiný než Hamilton).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Třeba. Nemusí to být tak striktní, použít musí stejně jen 2. Třeba US,S,M. Nebo SS,M,H. Možná by stálo za to, mít 2 povinné zastávky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Tak tři povinné zastávky ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

178.165.128.XXX
Jakože Ultra-Softy, Softy a Hard? Že přeskočí vždy jednu směs?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
To je dobře. Ale včera nestačily Hulkovi na Ocona ani o 15 kol novější a o 2 stupně měkčí gumy. Tak mám strach, že ani to moc nepomůže. Uvidíme, co vymyslí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Já neříkám, že neuvidíme předjíždění vůbec (I včera nějaké bylo). Jen ho uvidíme na špici pouze na několika málo tratích. A sem tam se předjede někdo hodně pomalý. Jo, počkáme, uvidíme.
Jen jsem se snažil vysvětlit, že DRS není jednoznačně zlo. Tedy aspoň v současné době není jiné efektivní řešení a nebýt něj, tak se včera nepředjel ani porouchaný Alonso, dokud by úplně nezastavil. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

178.165.128.XXX
Přesně, větší podlahu a ubrat na křídlech. Pneu se mi líbí, třeba Pirelli ještě poladí ty směsi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No myslím si (nebo pro mne je to zcela zřejmé), že DRS bude mít menší vliv. Zatáčky vyjíždí s větším odstupem, takže mají víc co dohánět.
Takže proti loňsku: Když loni někdo někoho pouze objel na rovince, dnes bude rád, když ho dostane na brzdy. Když někdo loni někoho dostal na konci až na brzdy, případně to dokončil v zatáčce, letos ho prostě nepředjede, protože do zatáčky vjede kus za ním.
Tady zlepšení nečekám a už vůbec ne zvýšení počtu objetí (pokud neprodlouží zóny). Jak bylo vidět včera, objetí se můžeme dočkat jedině u předjíždění nejpomalejšího vozu pole a ještě bude muset být poškozené, aby to klaplo. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002008

uzivatel002008

109.81.208.XXX
Závody jsou od toho, aby se závodilo a né aby se jezdilo do kola.Ten kdo nekouká jen na F1 a sleduje motorky nebo jiné okruhové závody F2,WTCC,INDY a jiné ,tak jasně ví, že tam jsou situace kde vztávají vlasy z adrenalinu. F1 sleduji už přez 20 let a musím říci ,že je to nudné až na pár okruhů. A stejně se vždy podívám jestli se něco nezměnilo k lepšímu a pořád doufám.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
No, shodneme se, že být rovinka v Melbourne delší, tak Ocon ani Hulk by neměli problém Alonsa udolat podstatně dříve. Myslím, že i souboj Kvyat vs Perez na konci (kde se bavíme dle dosavadních ukazatelů o dvou porovnatelných balících) by taky např v Číně mohl vypadat jinak. Musím znovu zopakovat, asi nikdo nečekal, že tyto monoposty budou trhat rekordy v předjíždění. Dal bych pilotům šanci ukázat, co dovedou alespoň ještě dva, tři závody, poté bych případně přistoupil k berličkám v podobě delších DRS zón, případně extrémnější volby pneumatik. Zatím jsem optimista a věřím, že úprava pravidel tímto směrem nebude nutná.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.138.XXX
Protože
1.proti loňsku nuda skokově vzrostla (a bojím se, že trend je daný) teprve včera
2.kdybych se nedíval, tak bych nemohl konstatovat, že to byla nuda. Podle tvé logiky bys nikdy nemohl narazit na negativní hodnocení čehokoliv. To je divný, ne?
3.protože setrvačnost dlouholetého sledování je velká a po jednom závodě to nezabalím. Ani po jedné sezóně
4.protože jsem si kvůli F1 zaplatil příslušný programový balíček, tak to přece nenechám propadnout, že 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Jestli se nebude předjíždět vůbec, o tom se mlžeme pobavit po GP Číny a Bahrainu. Do té doby jsou to spíše naše spekulace. Shodneme se, že předjíždění bude méně a bude náročnější, ne že nebude žádné 03 Já věřím, že naopak přibude faktor srdcových předjetí ala Ricci a přibude jezdeckých chyb.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
To sis vzal špatný příklad. Pominu to, že srovnáváš s nejpomalejším vozem na roštu, důležité je to, že Alonso měl poškozené auto (začalo to předním levým brzdovým kanálkem hned v úvodu, což během závodu vedlo k poškození podlahy a nakonec k odstoupení), navíc musel se svou Hondou mnohem více šetřit palivo než Ocon poháněný Mercedesem. Tento příklad tedy spíše dokládá opačnou věc - předjíždí se mnohem hůře. A propo, kolik kilometrových rovinek v kalendáři máme?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
FIA to už zvažuje, počká ještě na Čínu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Souhlasím, nejvíce by pomohlo zúžit přední křídlo a zakázat na něm aero prvky. Jinak vše nechat. Kždopádně jsem zatím optimista a věřím, že uvidíme zajímavější závody než v letech Schumiho dominance... třeba rok 2008. To byla paráda :) Pak samozřejmě roky 2005 a 2006 ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

77.240.177.XXX
Teď to zas bude totální uspávačka jako před několika lety. Po prvních boxech bude jasno. Druhé boxy nebudou, protože pneu vydrží víc. A navíc tím, že pojedou na jednu zastávku budou muset šetřit gumy, takže pojedou opět opatrně. Jak včera, když nejezdili nic moc rychle a ke konci např. Kimi zajel nejrychlejší kolo a pak zase nic moc rychlost.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Celkem souhlasím (hlavně s těmi předními). Jen to nejde udělat letos a těžko i příští rok. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama