DISKUZE K ČLÁNKU Nejsnadnější způsob předjetí? Stížnosti do rádia, uvádí Sainz s odkazem na Alonsa + VIDEO

Podle Carlose Sainze jsou nejsnadnějším způsobem předjetí stížnosti do rádia, jak to podle něj v Mexiku předvedl Fernando Alonso, který byl po úvodní trojici zatáček po start za ním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejsnadnější způsob předjetí? Stížnosti do rádia, uvádí Sainz s odkazem na Alonsa + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 03.11.2016 17:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.11.2016 08:55
Podle mě pravidla v tomto konkrétním případě… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2016 13:40
Není v pravidlech náhodou VÝZNAMNOU (místo… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2016 14:12
Je, a tu významnou část jasně definovala: Aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Hmm, on nebrečí do radia jen Vettel??? To je mi novinka. 12

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Podle mě pravidla v tomto konkrétním případě mluví zcela jasně. Je jedno jak moc je vedle vás, musíte mu na rovince nechat prostor když tam jakoukoli částí je. Argumentovat že ho neviděl protože nemůže mít přehled o všem co se děje kolem něj mi přijde spíše jako přitěžující. Tohle bylo nebezpečné vytlačení v nemalé rychlosti a mohlo to skončit hodně špatně, věřím tomu že kdyby to Alonso nesrovnal tak flastr by měl Sainz ještě mnohem větší, a Alonso by si vyzkoušel další velmi nepěknou nehodu, kde by to nejspíše odnesla i auta za ním.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Není v pravidlech náhodou VÝZNAMNOU (místo jakoukoliv) částí? Jen se mi vybavují Alonsovy souboje s Vettelem v Monze (tuším 2011 a 2012?). Také nějak záhadně přišel trest jen v jednom případě, byť šlo o stejný manévr na stejném místě, jen v opačném gardu. 04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je, a tu významnou část jasně definovala: Aby nebylo žádných pochyb, pokud se o předjetí pokoušející vůz dostane jakoukoliv částí svého předního křídla vedle zadního kola vozu vpředu, bude to považováno za ´významnou část´. Jezdci teď tedy budou mít jasno. Pokud se soupeř za nimi dostane alespoň částí předního křídla vedle jejich zadního kola, musí mu nechat mezi svým vozem a okrajem trati prostor pro případné předjetí.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jo, Alonso podle definice významnou částí byl. O tom není pochyb. trest tedy oprávněný. Na druhou stranu se jeho protestům moc nedivím. Hamilton v Kanadě žádný trest za to samé nedostal. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama