DISKUZE K ČLÁNKU

Nejsnadnější způsob předjetí? Stížnosti do rádia, uvádí Sainz s odkazem na Alonsa + VIDEO

Podle Carlose Sainze jsou nejsnadnějším způsobem předjetí stížnosti do rádia, jak to podle něj v Mexiku předvedl Fernando Alonso, který byl po úvodní trojici zatáček po start za ním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejsnadnější způsob předjetí? Stížnosti do rádia, uvádí Sainz s odkazem na Alonsa + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 03.11.2016 17:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.11.2016 08:55
Podle mě pravidla v tomto konkrétním případě… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2016 13:40
Není v pravidlech náhodou VÝZNAMNOU (místo… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2016 14:12
Je, a tu významnou část jasně definovala: Aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Hmm, on nebrečí do radia jen Vettel??? To je mi novinka. 12

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Podle mě pravidla v tomto konkrétním případě mluví zcela jasně. Je jedno jak moc je vedle vás, musíte mu na rovince nechat prostor když tam jakoukoli částí je. Argumentovat že ho neviděl protože nemůže mít přehled o všem co se děje kolem něj mi přijde spíše jako přitěžující. Tohle bylo nebezpečné vytlačení v nemalé rychlosti a mohlo to skončit hodně špatně, věřím tomu že kdyby to Alonso nesrovnal tak flastr by měl Sainz ještě mnohem větší, a Alonso by si vyzkoušel další velmi nepěknou nehodu, kde by to nejspíše odnesla i auta za ním.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Není v pravidlech náhodou VÝZNAMNOU (místo jakoukoliv) částí? Jen se mi vybavují Alonsovy souboje s Vettelem v Monze (tuším 2011 a 2012?). Také nějak záhadně přišel trest jen v jednom případě, byť šlo o stejný manévr na stejném místě, jen v opačném gardu. 04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je, a tu významnou část jasně definovala: Aby nebylo žádných pochyb, pokud se o předjetí pokoušející vůz dostane jakoukoliv částí svého předního křídla vedle zadního kola vozu vpředu, bude to považováno za ´významnou část´. Jezdci teď tedy budou mít jasno. Pokud se soupeř za nimi dostane alespoň částí předního křídla vedle jejich zadního kola, musí mu nechat mezi svým vozem a okrajem trati prostor pro případné předjetí.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jo, Alonso podle definice významnou částí byl. O tom není pochyb. trest tedy oprávněný. Na druhou stranu se jeho protestům moc nedivím. Hamilton v Kanadě žádný trest za to samé nedostal. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama