DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1

Podle technického ředitele Red Bullu Adriana Neweyho jeho týmu zřejmě nezbude nic jiného, než Formuli 1 opustit. Vztah s Renaultem je podle něj definitivně ukončený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 85, poslední 18.10.2015 15:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 19 lidí) 13.10.2015 08:48
Tak uz i Adrian? Zrovna jeho jsem mel za feroveho… »
» uzivatel001718 (Hlasovalo 18 lidí) 13.10.2015 07:40
Chcete vyhravat? Tak si postavte vlastni motor a… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 12 lidí) 13.10.2015 08:27
To je mi filosofie - vypověděli smlouvu aniž by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jak je vysoká ta částka je celkem jedno. Pokud vím, tak Ferrari ani Mercedes RB nenabídlo aktuální specifikace za vyšší cenu. Takže nejspíš o návratnost investic nejde.
                  A nazdárky ze sebe prvořadě udělal Renault sám. Tím, že udělal jednotky nejslabší, také ještě nejnespolehlivější a nakonec se ani neobtěžuje s vylepšováním. To, že si RB stěžuje na tyto fakty už je detail.
                  Vrátí se jim jedině Lotus a to ještě jedině když si ho sám koupí. Jinak návrat nehrozí.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Rostislav M.

                    Rostislav M.

                    31.192.64.XXX
                    Já věřím, že RedBull setrvá v F1 a nakonec se s někým domluví. Tedy tvůj oblíbený tým zůstane. To není třeba mít strach.
                    Co dělá Renault proto aby byl jeho motor lepší myslím moc dobře nevíš ani ty, ani já. Jsem přesvědčen, že na tom usilovně pracují a ano, nedaří se jim. Tak už to ale někdy chodí.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Já strach nemám, protože RB nijak nefandím. Jen bych rád, aby v F1 zůstal a dělal konkurenci Mercedesu s Ferrari. Už proto, že těch netovárních týmů ubývá.
                      Pokud něco Renault dělá, mělo by to být vidět. Jestli už na RB kašlou a vyvíjejí si něco pro svůj tým, je možné. Otázka jak je to profesionální. Každopádně budu moc rád, pokud se zvednou a přeruší tu nudu, která tu 2 roky panuje.
                      Hlavně bych si moc přál, kdyby F1 byla víc vyrovnaná a nevypadalo to tak, že povede 1 tým půl kola před druhým týmem a za dalšího půl kola se porve zbytek o pár bodů. K tomu by bylo dobře, kdyby i slabší týmy dostávali kvalitní motory. 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.135.3.XXX
                    Renault ma ted slabsi obdobi, ale oni to preklenou a zase se to srovna. Cely problem je podle me v tom, ze to podelali z prvni a ten motor byl pro koncern hodne nakladny, i kdyz stal treba pulku, co konkurencni motory. A pak se kouslo predstavenstvo a nevideli smysl to dohnat behem sezony. Do toho ta prohlaseni RB a tim se mozna kousli uplne. Protoze ten vyvoj sotva stiha vyvoj Mercedesu, rozdil je porad stejny. Ale letos je urcite muselo nakopnout Ferrari, protoze ukazalo, ze to jde. A potom Honda, ktera i pres moznost okoukavani par veci od Mercedesu to doje..li uplne. :-)

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jestli se zvednou, já budu jen rád. A pokud to vyjde, můžou dodávat motory i jiným týmům. Jen mám strach, že to nebude jako do roku 2013, kdy motoráři dodávali všem prakticky stejné motory a všechny se lišily pouze málo. Pak to bylo mnohem více vyrovnané. Bojím se bojím, že ta doba skončila a uvidíme jen pár fabrických týmů a zbytek o kolo zpět. 05

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama