DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Podle technického ředitele Red Bullu Adriana Neweyho jeho týmu zřejmě nezbude nic jiného, než Formuli 1 opustit. Vztah s Renaultem je podle něj definitivně ukončený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001718
(Hlasovalo 18 lidí)
13.10.2015 07:40
Chcete vyhravat? Tak si postavte vlastni motor a… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 12 lidí)
13.10.2015 08:27
To je mi filosofie - vypověděli smlouvu aniž by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Iscarian
21:44 16.10.2015 89.177.195.XXXTroufám si tvrdit, že většině diskutujících zde, je celkem jasné, že se Red Bull do této situace dostal vlastní vinou. Pokuď vím, tak zrušení smlouvy inicioval Red Bull. Být v pozici továrního týmu Renaultu na začátku sezóny i když se Renaultu nedaří je stále lepší než situace nyní, kdy ani neví jaké motory a zda vůbec budou mít příští rok a to je docela mazec. Jinak se blížíme ke konci sezóny, tituly jsou již prakticky rozdané, takže ano, dovolil jsem se bavit i "profesionálním" jednáním Red Bullu...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000792
09:16 14.10.2015 195.212.29.XXXNie, nemas pravdu. Kazdy dodavatel ma kapacity, za 1. a za 2. vyroba motora F1 nie je seriova vyroba na pase a jeden kus nie je vyrobeny za den. Pri vyssom pocte odberatelov ako je kapacita ti s kazdym predanym kusom naklady neklesaju ale vzrastaju, pretoze musis z niecoho zaplatit rozsirenie. Ferrari evidentne kapacity na tolko timov nema. A ani neviem preco niekto tvrdi, ze to nie je pravda. Ferrari nikdy nedodavalo motory takemu poctu timov ako by teraz udajne malo, tak preco by na to malo mat kapacity?
-
-
-
-
-
uzivatel000792
09:13 14.10.2015 195.212.29.XXX1) To je hlupy postup. Prechodne obdobie im nic nehovori? Preco si myslia, ze budu vzdy kazdy rok bojovat o celo a vyhravat? Kazdy tim si prezil hluche obdobia. Ferrari, Williams, McLaren s Mercedesom a teraz s Hondou aj Renault a plno inych. Aj prechodne obdobia.. Williams s Cosworthom a Juddom, McLaren s Fordom, Peugeotom atd. To patri k zivotu.-
Mike17
10:56 14.10.2015 93.99.87.XXXRB nebojuje už 2 sezonu o čelo a výhled je takový, že dalších několik let ani nebude. Nejde tedy o to, bojovat KAŽDÝ ROK o čelo!!!
Můžeš mi uvést to období, kdy měl Mclaren 2 špatné sezony a výhled na další 2-3 sezony o ničem? A prosím nechoď do 70-tých let, to je jiná doba.
Williams je příklad špičkového týmu, který se stal trvale průměrným. A tím být RB určitě nechce. To raději skončí.
Celé Ferrari je na F1 závislé. A proto FIAT neváhá do něj vrazit pár miliard, ikdyž se mu nedaří. RB, Mclaren ani Williams takovou podporu nemají. Takže trochu nesrovnatelné, nehledě na to, že i Ferrari mívalo zaječí úmysly.
-
-
-
-
Rostislav M.
08:27 13.10.2015 31.192.64.XXXTo je mi filosofie - vypověděli smlouvu aniž by měli náhradu a teď "pláčou", že jim nikdo nechce dodávat motory. Možná by se měli v RB zamyslet, zda neudělali chybu s Renaultem. Přece jen mohli výrobce více podpořit a ne na něj jen "plut" špínu. Ve světle toho, že Renault jim pomohl ke čtyřem titulům v řadě....tak ten přístup mohl být přece jen jiný...-
huhukoktejl
08:35 13.10.2015 193.228.234.XXXNejsem nějak moc fanda Red Bullu, ale na druhou stranu, když platíš nejdražší motor, který je ale nejhorší v poli a po první sezoně je to ještě horší, člověk se jim nemůže divit...-
uzivatel001639
09:01 13.10.2015 89.111.77.XXXTak kolik za nej chteli platit bylo na nich. Po prvni sezone kdyz se nesovedcil a bylů drahy tak mohli potaji uz na zactku sezony sehnat neco jineho podepsat smlouvu a jet dal. Oni ne, dali tomu jeste 3/4 roku a ono porad nic a zacli si vyskakovat a nic v zaloze. K cemu tam maj toho chytraka poradce Marka? Jsou to diletanti. Jen doufam, ze Renault koupi Lotus a bude pokracovta. Byla by velka ztrata ztratit konstruktersky tym, rozhodne nekolikrat vetsi nez RB. -
Rostislav M.
10:57 13.10.2015 31.192.64.XXXZa motor platili dle smlouvy, kterou si nasmlouvali s Renaultem sami. To není omluva pro RedBull. Mercedes má myslím zákazníků tak akorát a Ferrari jim nabídlo zákaznický program - ale ne - RedBull musí mít něco "spešl". Samozřejmě, že s tím Ferrari souhlasit nemusí - tedy také žádná omluva pro RedBull.
RedBull rozehrál hru u které neměl jisté, že z ní vyjde se vztyčenou hlavou. Nyní už je i lidem v RB jasné, že jim teče do bot a tak se šíří spousta těchto článků, prohlášení.
RB je ve velmi špatné pozici a bohužel má jen jedinou možnost a zrovna tu oni nechtějí - tedy je chyba u Mercedesu,u Ferrari či Renaultu? Vůbec ne, chyba je u RedBullu.-
Mike17
11:46 13.10.2015 93.99.87.XXX1.Ve smlouvě s renaultem určitě nebylo, že za ty prachy dodají motor o 60k slabší než konkurence. Jinak by asi za něj RB tolik nedal. A proto je kritika asi na místě. Nebo mají Renault chválit?
2.Nechtějí nic "spešl". Chtějí stejné motory, jako mají ostatní. To je tuším opak významu slova "spešl".-
-
-
Rostislav M.
14:36 13.10.2015 31.192.64.XXXOvšem nevíme zda zákaznické týmy Mercedesu nebudou jezdit na začátku sezóny se specifikací z roku 2015. Nu...dá se pochybovat, že pokud Mercedes či Ferrari přes zimu udělají vylepšení, tak jej ihned nebudou dávat zákazníkům, ale tuto výhodu si podrží. Zároveň vylepšení vyzkouší v ostrém provozu.
Nedokážu si dost dobře představit, že bych někomu prodal něco vylepšené - dal to všem a zjistil, že se v určitých podmínkách něco rozsype...to by byla dost ostuda. Ono se toho v současné době přece jen moc nenatestuje....-
Mike17
15:07 13.10.2015 93.99.87.XXXJá netuším, co přesně Ferrari Red Bullu nabídlo. Pokud mají mít specifikace 2015 jen pro prvních pár závodů 2016, pak by se asi RB tolik nebránil. Sami se vyjádřili, že drobná ztráta v řádu jednotek koní jim nevadí.
Ale mít specifikaci 2015 pro celou sezonu 2016 znamená mít na začátku menší ztrátu, na konci obrovskou. Pak ztrácí smysl se snažit vítězit.
-
-
jon
15:57 13.10.2015 194.228.11.XXXCo je pravda letos, může být příští rok úplně jinak. Příští rok už nebude skok takový, navíc Petronas nebo Shell mohou říct, že to zázračné nové palivo budou dodávat jen továrním stájím a bez něj ty motory zas tak dobře nefungují (údajně). Takže ono se taky může jednat o to, že ne všechny dílky skládačky mají zájem na spolupráci s RB. A potom by stejně zase šla veškerá špína na účet továrny, že jim nedávají tohle a tamto a že oni za to platí obrovské peníze (rozuměj jako každý jiný zákazník), ale mají pouze stejné podmínky jako ostatní zákazníci. Jenže oni na rozdíl od ostatních mají super aero divizi, takže chtějí vyhrávat a tím pádem mají nárok na něco víc.-
Mike17
16:07 13.10.2015 93.99.87.XXXAno. Jde o to, jak moc rozdílné ty motory budou. Pokud se budou lišit v několika koních, nebude s tím mít problém ani RB. Pokud to bude 60k, jako v případě Renaultu, nemá pro ně účast v F1 smysl. A časem nebude mít ani pro ostatní, kteří nebudou mít za cíl pouze počítat kola ztráty. A pak se z F1 stane jen soutěž několika málo automobilek.
Nevím, jestli je to pro tebe zrovna přitažlivá představa. -
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek