Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1

Petr Hlawiczka, 13. října 2015, 06:20 Google+

Podle technického ředitele Red Bullu Adriana Neweyho jeho týmu zřejmě nezbude nic jiného, než Formuli 1 opustit. Vztah s Renaultem je podle něj definitivně ukončený.

Počet komentářů:  85 komentářů (Poslední 18.10. 15:14) Napište svůj názor
Red Bull cítí, že je z F1 vytlačován, nikdo mu nechce poskytnout motory

Red Bull cítí, že je z F1 vytlačován, nikdo mu nechce poskytnout motory | foto: Infiniti

Sdílejte článek

Red Bull je zatím stále bez motorů poté, co s nimi odmítl spolupracovat Mercedes a nakonec i Ferrari. V Rusku se hovořilo o tom, že by nakonec přeci jen mohl pokračovat s Renaultem, se kterým měli platnou smlouvu na rok 2016, v létě se ale obě strany soukromě dohodly na jejím předčasném ukončení.

Newey ale v pondělí prohlásil, že pro Red Bull je téměř nemožné s francouzským výrobcem pokračovat vzhledem k tomu, jak na tom se svým vztahem jsou.

"Zřejmě budeme z Formule 1 vytlačeni - Mercedes a Ferrari nás ze strachu odmítají zásobovat. Žel náš vztah s Renaultem je v podstatě ukončen - došlo k příliš velkému selhání manželství, takže jsme bez motoru," uvádí Newey.

img-responsive

Podle Neweyho Red Bullu nezbývá nic jiného, než F1 opustit | foto: Red Bull Racing

Podle něj Red Bull potřeboval, aby se Renault stal mnohem silnějším, jenže nepozorují známky toho, že by k tomu mohlo dojít: "Zlepšení je zapotřebí, ale neexistuje jasný směr, jak toho dosáhnout. Red Bull by neměl být stavěn do pozice, v níž by byl pouze do počtu."

Vytisknout

Diskuze: Newey: Ferrari a Mercedes se nás bojí, vytlačují nás z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 85, poslední 18.10.2015 15:14 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 85 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Model závodního monopostu v aerodynamickém tunelu

F1 na rozcestí: Proč McLaren zdržuje výstavbu nového aerodynamického tunelu?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud