DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v Kanadě vytáhne čerstvé pohonné jednotky, proč nepotřebuje žetony?

Mistrovský tým Mercedesu v Kanadě nasadí ve svých vozech pro Lewise Hamiltona a Nica Rosberga nové pohonné jednotky. Pro ně jde o druhý ze čtyř povolených motorů. Během vývoje má tým za cíl zlepšit odolnost svého pohonné ústrojí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v Kanadě vytáhne čerstvé pohonné jednotky, proč nepotřebuje žetony?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 06.06.2015 07:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

wrt

88.80.244.XXX
"Máš dojem, že by se z vozů staly veterány, pokud FIA zjednoduší pravidla a uvolní vývoj? "
Nerozumiem, zjednodušenie pravidiel a uvoľnenie vývoja je veľmi široký pojem.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Myron

95.173.207.XXX
Máš dojem, že by se z vozů staly veterány, pokud FIA zjednoduší pravidla a uvolní vývoj? To asi nemyslíš až tak úplně vážně. Od 70´-80´ technika pokročila o obrovský kus vpřed, takže se nedá moc počítat s tím, že by sponzoři viděli na dráze nějaké retro, natož sériovku.
Jinak také se mi nelíbí, když piloti umírají, ale to není způsobeno jednoduchými pravidly. Na druhou stranu, F1 byla vždy o extrémním riziku, a piloti s tím počítali.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
Hranice boli stanovené vždy. Čím ide o väčšie peniaze, tým musia byť presnejšie pravidlá. Peniaze sú od sponzorov a tí nemajú záujem o veterány, Nenadchnú ich formule oveľa jednoduchšie, ako ich sériová produkcia. Tiež nemám rád, keď sa ľudia pri športe zabíjajú.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Myron

37.48.38.XXX
To je sice část pravdy, ale tehdy byla auta stavěna tak, "aby se za cílovou čárou rozpadla". Tzn. vše bylo podřízeno jen a pouze rychlosti v tom kterém závodě, a nikdo si nemyslel, že výsledky vývoje bude v budoucnu přenášet do sériové výroby (snad kromě Ferrari, ale ani tím si nejsem moc jistý). Tím chci říct, že současná auta by mohla být podstatně rychlejší (i když rychlost by byla vykoupena vyšší nespolehlivostí), ale jen za podstatného zjednodušení pravidel technických i sportovních.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
O víťazstvo v rýchlosti ide aj teraz. Každé kilo paliva, nezodrať si gumy majú s rýchlosťou veľa spoločného vtedy aj teraz. Čistá stopa vždy víťazila nad efektnou jazdou šmykom. Mrzí ma len úmyselná nekvalita gúm, to nie je hodné F1.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Myron

95.173.207.XXX
Ale na druhou stranu auta byla neustále vyvíjena a stavěna primárně pro vítězství v rychlosti, nikoli ve spotřebě, šetrnosti k pneumatikám a ostatním věcem, které s rychlostí nemají nic moc společného. Je mi jasné, že v současnosti to není příliš populární názor, ale díky tomu byly závody v 70-tých a 80-tých letech opravdu o rychlosti a jezdeckém umění.

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
F1 sa vždy jazdila na hrane všetkého. Len dnes sú autá zložitejšie. Nikdy na to jazdci nemohli dupať s ťažkou nohou podľa chuti. To je ilúzia.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak Mercedes nasadí v Kanade 2. pohonnú jednotku,... ...a argumentuje tým, že je sice nová, ale s výkonom hore nešli, len so spoľahlivosťou, tak tomu verí azda len Truhlík z Lúky divých Makov, lebo jedno s druhým značne súvisí o čom nakoniec hovorila pred Kanadou aj Honda a je evidentné, že to nie je výrazné zvýšenie výkonu, ale postačujúce, aby si udržali čelo štartovného poľa a jazdci to nemuseli veľmi siliť. 01 Týmto nepomôžu len sebe, ale aj tímom, ktoré odoberajú pohonné jednotky od Mercedesu a určite si ich veľmi chvália. Ano, je lepšie ísť po malých krôčikoch a udržiavať si nielen výkonový náskok, ale aj vysokú spoľahlivosť a ja obdivujem motorárov Mercedesu, že nasadzujú druhý motor, kým napr. Renault už nasadí 5-ty a bude trestaný. 01

+ 20 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Líbí se mi přístup Mercedesu: Z pohledu spolehlivosti zatím letos nemáme moc dobrou sezonu.
Ano za 6 závodů potřebovali v průměru na jedno auto 1,125 ICE
Jen tak pro zábavu u Ferrari je to 2, Honda 3 a překvápko Renault 3,75
Jsem zvědav co přinese nové měření ohybů předního křídla, aby to neskončilo jako s FRICem a čachrama s průtokem paliva, kdy to vlastně Mercedesu ještě zvýšilo náskok na ostatní :/

+ 11 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Trautenberg

Trautenberg

85.13.68.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 12 / − 61

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Žetony F1 už není o pilotech ani o autech, ale o žetonech a ekologii. Je to prostě nudná automobilová soutěž v mezich mírného pokroku, kdy každý drží palce tomu svému oblíbenci, aby mu vydrželo palivo do konce závodu, nechal se unést a moc na to nešlapal a vydržely mu pneumatiky. Kde by asi byla závodní technika, kdyby se uměle neomezovala? Na dráze by byl slyšet řev a vidět rychlost!

+ 13 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama