DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v Kanadě vytáhne čerstvé pohonné jednotky, proč nepotřebuje žetony?

Mistrovský tým Mercedesu v Kanadě nasadí ve svých vozech pro Lewise Hamiltona a Nica Rosberga nové pohonné jednotky. Pro ně jde o druhý ze čtyř povolených motorů. Během vývoje má tým za cíl zlepšit odolnost svého pohonné ústrojí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v Kanadě vytáhne čerstvé pohonné jednotky, proč nepotřebuje žetony?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 06.06.2015 07:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak Mercedes nasadí v Kanade 2. pohonnú jednotku,... ...a argumentuje tým, že je sice nová, ale s výkonom hore nešli, len so spoľahlivosťou, tak tomu verí azda len Truhlík z Lúky divých Makov, lebo jedno s druhým značne súvisí o čom nakoniec hovorila pred Kanadou aj Honda a je evidentné, že to nie je výrazné zvýšenie výkonu, ale postačujúce, aby si udržali čelo štartovného poľa a jazdci to nemuseli veľmi siliť. 01 Týmto nepomôžu len sebe, ale aj tímom, ktoré odoberajú pohonné jednotky od Mercedesu a určite si ich veľmi chvália. Ano, je lepšie ísť po malých krôčikoch a udržiavať si nielen výkonový náskok, ale aj vysokú spoľahlivosť a ja obdivujem motorárov Mercedesu, že nasadzujú druhý motor, kým napr. Renault už nasadí 5-ty a bude trestaný. 01

    + 20 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Líbí se mi přístup Mercedesu: Z pohledu spolehlivosti zatím letos nemáme moc dobrou sezonu.
    Ano za 6 závodů potřebovali v průměru na jedno auto 1,125 ICE
    Jen tak pro zábavu u Ferrari je to 2, Honda 3 a překvápko Renault 3,75
    Jsem zvědav co přinese nové měření ohybů předního křídla, aby to neskončilo jako s FRICem a čachrama s průtokem paliva, kdy to vlastně Mercedesu ještě zvýšilo náskok na ostatní :/

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Trautenberg

    Trautenberg

    85.13.68.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 12 / − 61

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Žetony F1 už není o pilotech ani o autech, ale o žetonech a ekologii. Je to prostě nudná automobilová soutěž v mezich mírného pokroku, kdy každý drží palce tomu svému oblíbenci, aby mu vydrželo palivo do konce závodu, nechal se unést a moc na to nešlapal a vydržely mu pneumatiky. Kde by asi byla závodní technika, kdyby se uměle neomezovala? Na dráze by byl slyšet řev a vidět rychlost!

    + 13 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      F1 sa vždy jazdila na hrane všetkého. Len dnes sú autá zložitejšie. Nikdy na to jazdci nemohli dupať s ťažkou nohou podľa chuti. To je ilúzia.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Myron

        95.173.207.XXX
        Ale na druhou stranu auta byla neustále vyvíjena a stavěna primárně pro vítězství v rychlosti, nikoli ve spotřebě, šetrnosti k pneumatikám a ostatním věcem, které s rychlostí nemají nic moc společného. Je mi jasné, že v současnosti to není příliš populární názor, ale díky tomu byly závody v 70-tých a 80-tých letech opravdu o rychlosti a jezdeckém umění.

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • wrt

          88.80.244.XXX
          O víťazstvo v rýchlosti ide aj teraz. Každé kilo paliva, nezodrať si gumy majú s rýchlosťou veľa spoločného vtedy aj teraz. Čistá stopa vždy víťazila nad efektnou jazdou šmykom. Mrzí ma len úmyselná nekvalita gúm, to nie je hodné F1.

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Myron

            37.48.38.XXX
            To je sice část pravdy, ale tehdy byla auta stavěna tak, "aby se za cílovou čárou rozpadla". Tzn. vše bylo podřízeno jen a pouze rychlosti v tom kterém závodě, a nikdo si nemyslel, že výsledky vývoje bude v budoucnu přenášet do sériové výroby (snad kromě Ferrari, ale ani tím si nejsem moc jistý). Tím chci říct, že současná auta by mohla být podstatně rychlejší (i když rychlost by byla vykoupena vyšší nespolehlivostí), ale jen za podstatného zjednodušení pravidel technických i sportovních.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • wrt

              88.80.244.XXX
              Hranice boli stanovené vždy. Čím ide o väčšie peniaze, tým musia byť presnejšie pravidlá. Peniaze sú od sponzorov a tí nemajú záujem o veterány, Nenadchnú ich formule oveľa jednoduchšie, ako ich sériová produkcia. Tiež nemám rád, keď sa ľudia pri športe zabíjajú.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Myron

                95.173.207.XXX
                Máš dojem, že by se z vozů staly veterány, pokud FIA zjednoduší pravidla a uvolní vývoj? To asi nemyslíš až tak úplně vážně. Od 70´-80´ technika pokročila o obrovský kus vpřed, takže se nedá moc počítat s tím, že by sponzoři viděli na dráze nějaké retro, natož sériovku.
                Jinak také se mi nelíbí, když piloti umírají, ale to není způsobeno jednoduchými pravidly. Na druhou stranu, F1 byla vždy o extrémním riziku, a piloti s tím počítali.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • wrt

                  88.80.244.XXX
                  "Máš dojem, že by se z vozů staly veterány, pokud FIA zjednoduší pravidla a uvolní vývoj? "
                  Nerozumiem, zjednodušenie pravidiel a uvoľnenie vývoja je veľmi široký pojem.

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama