DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Formule 1 musí jít podle nevýkonného ředitele Mercedesu, Nikiho Laudy, za svým cílem: navýšit do roku 2017 výkon motorů minimálně na 1000 koní. V současné době jsou monoposty až příliš snadno ovladatelné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 22.01.2015 23:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 10 lidí) 22.01.2015 13:34
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 9 lidí) 22.01.2015 12:45
Pár kol dal, viz níže... Zase bych ho… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 8 lidí) 22.01.2015 13:05
Nemyslím si, že to bude úplně tak jednoduchý.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

89.29.32.XXX
lauda vubec nikoho neshazuje. On pouze srovnava auta a urcite ma 1000x lepsi kvalifikaci pro to o tom vyslovit nazor nez ty anonyme. 03

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jirkas777

83.136.206.XXX
Lauda není blbec, natož posera, který se bojí nést kůži na trh, když mu o něco jde. Pěkně vás nachytal šťouralové.

+ 2 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pidro

88.100.206.XXX
Ach jo...

+ 0 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.100.206.XXX
Pamatuju,jak to Llauda jednou zkoušel v Jaguaru, ale žádná sláva to nebyla.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Není důležité, jestli to byl jeden ze sta nebo osm z deseti, jasně. Logika zůstala doma. Není divu, když se neumíš ani podepsat. 11

+ 7 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
je ti chyba odpustena

+ 0 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
ad 1.odst.:
Tady jsi prokázal tak špatné porozumění významu psaného textu, že na to prostě nedokážu odpovědět. Moje chyba... 19

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
mercedes ma taky naskok ze by mohli obetovat jeden den testov nech sa bezusko ukaze ci sa vyrovna teenegerom 18

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
takze to ze 60tych rokoch novacik vyprasil buduceho majstra sveta dokazuje ze dnesne formule zvladne kazdy 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12

ako dokazes predvidat nahle znicenie zavesenia? po takej poruche je auto prakticky neovladatelne takze vela moznosti uz potom nieje

+ 0 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
nieje dolezite kolko ktorych bolo ale ze boli :)
vies si predstavit ze by minulu sezonu nejaky 19rocny novacik ktory naskoci uprostred sezony vyprasi vo svojej prvej Q lujza?
ja si to predstavit nedokazem, no a vidis v minulosti kedy mali byt auta neovladatelne monstra sa take nieco stalo 18

si spomen ako dopadol fisichela ked v polke sezony preskocil do ferrari a to bol uznavany jazdec nie top ale svoju kvalitu mal a aj tak nebol schopny zvladnut ine auto

+ 0 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
https://www.youtube.com/watch?v=lTDoNjZA-Xg

Tohle je ono :-).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Vojta

80.188.48.XXX
Třeba se chtěl po letech zase jen projet v současný F1, minule mu to vyšlo:)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Tak je to jiný video, existovalo ještě jedno, kde Jacuqes i vyprávěl...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
K tomu věku: koukal jsem se na průměrný věk a nebylo to tak extrémní. Verstappen je teda úlet, ale ten zbytek... zjednodušeně za každou dekádu zpátky si přidej rok průměrnýho věku ve startovním poli. Procházel jsem to shodou okolností právě někam do období Laudova debutu a +- to odpovídá. Průměrnej věk byl možná o 5 let vyšší.

+ 6 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Ano, ten řídil Ferrari z roku 1979 tuším, ale tohle říkal Schumi, četl jsem to tuším kdysi dávno (rok 2000 nebo 2001) v nějakým F1 Racingu...

Tak jsem to našel a fakt je to auto z roku 1979. Taky moc pěkný video a hezký povídání od Jacquese!

https://www.youtube.com/watch?v=yUPS0oQKtMI

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
No ale to je zrovna to, o čem Lauda mluví.

Dnešní mladí můžou skočit do F1 a hned zkoušet jet naplno. Když to vyjde, budou za hvězdy, nic jim nebrání dostat se hned na úroveň starých psů. Když to nevyjde, nic zásadního se neděje, chyby se odpouští a když už ho zastaví až hrazení, tak se od nehod obvykle odchází po svých. Mladí nemají strach, nemají respekt... a pak dopadnou úplně zbytečně jak Bianchi.

Kdyby tímhle způsobem jezdili mladí před 30-40-50 lety, tak by se nedožili konce první sezóny. Těm úplně nejlepším to třeba i prošlo a přežili, jiní měli smůlu...
Rodriguez se zabil po defektu zavěšení, což byl u Lotusu obvyklý error. Ale kdo může říct, jestli by zkušenější jezdec na jeho místě nedokázal v té samé situaci rozpoznat nebezpečí dřív a zpomalit nebo jestli by alespoň nedoplachtil do nějakýho měkčího pangejtu?

+ 8 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

šermi

85.207.89.XXX
nebyl to Jacques Villneuve (sory pokud je to spatne napsane), kdyz mu dali vyzkouset Ferrari jeho tatika?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Přesně tak, bylo to mnohem náročnější než dnes. Tím smajlíkem hezky vystihuješ úroveň svých - není divu, že anonymních - komentářů.

+ 6 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
Jo čekal jsem jestli najdeš Rodrigueze nebo Fittipaldiho, podívej se kolik takových bylo...nemusím koukat do tabulek.

+ 6 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
ty ich mozna nepodcenujes ale lauda ich tymi svojimi vyjadreniami riadne zhazduje

vsetko je to len o treningu
lauda si myslel ze formule na prelome tisicrocia dokaze zvladnut aj cvicena opica, no a ked do jednej sadol tak mu ta formula ukazala ze to az take lahke nieje 18

+ 4 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama