DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já
Formule 1 musí jít podle nevýkonného ředitele Mercedesu, Nikiho Laudy, za svým cílem: navýšit do roku 2017 výkon motorů minimálně na 1000 koní. V současné době jsou monoposty až příliš snadno ovladatelné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001465
(Hlasovalo 10 lidí)
22.01.2015 13:34
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S… »
» uzivatel001465
(Hlasovalo 8 lidí)
22.01.2015 13:05
Nemyslím si, že to bude úplně tak jednoduchý.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
15:04 22.01.2015 178.40.252.XXX
takze to ze 60tych rokoch novacik vyprasil buduceho majstra sveta dokazuje ze dnesne formule zvladne kazdy
ako dokazes predvidat nahle znicenie zavesenia? po takej poruche je auto prakticky neovladatelne takze vela moznosti uz potom nieje
ako dokazes predvidat nahle znicenie zavesenia? po takej poruche je auto prakticky neovladatelne takze vela moznosti uz potom nieje
anonym
14:54 22.01.2015 178.40.252.XXX
nieje dolezite kolko ktorych bolo ale ze boli :)
vies si predstavit ze by minulu sezonu nejaky 19rocny novacik ktory naskoci uprostred sezony vyprasi vo svojej prvej Q lujza?
ja si to predstavit nedokazem, no a vidis v minulosti kedy mali byt auta neovladatelne monstra sa take nieco stalo
si spomen ako dopadol fisichela ked v polke sezony preskocil do ferrari a to bol uznavany jazdec nie top ale svoju kvalitu mal a aj tak nebol schopny zvladnut ine auto
vies si predstavit ze by minulu sezonu nejaky 19rocny novacik ktory naskoci uprostred sezony vyprasi vo svojej prvej Q lujza?
ja si to predstavit nedokazem, no a vidis v minulosti kedy mali byt auta neovladatelne monstra sa take nieco stalo
si spomen ako dopadol fisichela ked v polke sezony preskocil do ferrari a to bol uznavany jazdec nie top ale svoju kvalitu mal a aj tak nebol schopny zvladnut ine auto
uzivatel001465
14:49 22.01.2015 178.255.168.XXX
https://www.youtube.com/watch?v=lTDoNjZA-Xg
Tohle je ono :-).
Tohle je ono :-).
uzivatel001465
14:41 22.01.2015 178.255.168.XXX
Tak je to jiný video, existovalo ještě jedno, kde Jacuqes i vyprávěl...
rock
14:40 22.01.2015 37.188.139.XXX
K tomu věku: koukal jsem se na průměrný věk a nebylo to tak extrémní. Verstappen je teda úlet, ale ten zbytek... zjednodušeně za každou dekádu zpátky si přidej rok průměrnýho věku ve startovním poli. Procházel jsem to shodou okolností právě někam do období Laudova debutu a +- to odpovídá. Průměrnej věk byl možná o 5 let vyšší.
uzivatel001465
14:37 22.01.2015 178.255.168.XXX
Ano, ten řídil Ferrari z roku 1979 tuším, ale tohle říkal Schumi, četl jsem to tuším kdysi dávno (rok 2000 nebo 2001) v nějakým F1 Racingu...
Tak jsem to našel a fakt je to auto z roku 1979. Taky moc pěkný video a hezký povídání od Jacquese!
https://www.youtube.com/watch?v=yUPS0oQKtMI
Tak jsem to našel a fakt je to auto z roku 1979. Taky moc pěkný video a hezký povídání od Jacquese!
https://www.youtube.com/watch?v=yUPS0oQKtMI
rock
14:24 22.01.2015 37.188.139.XXX
No ale to je zrovna to, o čem Lauda mluví.
Dnešní mladí můžou skočit do F1 a hned zkoušet jet naplno. Když to vyjde, budou za hvězdy, nic jim nebrání dostat se hned na úroveň starých psů. Když to nevyjde, nic zásadního se neděje, chyby se odpouští a když už ho zastaví až hrazení, tak se od nehod obvykle odchází po svých. Mladí nemají strach, nemají respekt... a pak dopadnou úplně zbytečně jak Bianchi.
Kdyby tímhle způsobem jezdili mladí před 30-40-50 lety, tak by se nedožili konce první sezóny. Těm úplně nejlepším to třeba i prošlo a přežili, jiní měli smůlu...
Rodriguez se zabil po defektu zavěšení, což byl u Lotusu obvyklý error. Ale kdo může říct, jestli by zkušenější jezdec na jeho místě nedokázal v té samé situaci rozpoznat nebezpečí dřív a zpomalit nebo jestli by alespoň nedoplachtil do nějakýho měkčího pangejtu?
Dnešní mladí můžou skočit do F1 a hned zkoušet jet naplno. Když to vyjde, budou za hvězdy, nic jim nebrání dostat se hned na úroveň starých psů. Když to nevyjde, nic zásadního se neděje, chyby se odpouští a když už ho zastaví až hrazení, tak se od nehod obvykle odchází po svých. Mladí nemají strach, nemají respekt... a pak dopadnou úplně zbytečně jak Bianchi.
Kdyby tímhle způsobem jezdili mladí před 30-40-50 lety, tak by se nedožili konce první sezóny. Těm úplně nejlepším to třeba i prošlo a přežili, jiní měli smůlu...
Rodriguez se zabil po defektu zavěšení, což byl u Lotusu obvyklý error. Ale kdo může říct, jestli by zkušenější jezdec na jeho místě nedokázal v té samé situaci rozpoznat nebezpečí dřív a zpomalit nebo jestli by alespoň nedoplachtil do nějakýho měkčího pangejtu?
anonym
14:11 22.01.2015 178.40.252.XXX
ty ich mozna nepodcenujes ale lauda ich tymi svojimi vyjadreniami riadne zhazduje
vsetko je to len o treningu
lauda si myslel ze formule na prelome tisicrocia dokaze zvladnut aj cvicena opica, no a ked do jednej sadol tak mu ta formula ukazala ze to az take lahke nieje
vsetko je to len o treningu
lauda si myslel ze formule na prelome tisicrocia dokaze zvladnut aj cvicena opica, no a ked do jednej sadol tak mu ta formula ukazala ze to az take lahke nieje
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek