DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Formule 1 musí jít podle nevýkonného ředitele Mercedesu, Nikiho Laudy, za svým cílem: navýšit do roku 2017 výkon motorů minimálně na 1000 koní. V současné době jsou monoposty až příliš snadno ovladatelné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Vozy F1 musí mít vyšší výkon a nahánět strach, řídit bych je nyní zvládl i já

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 22.01.2015 23:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 10 lidí) 22.01.2015 13:34
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 9 lidí) 22.01.2015 12:45
Pár kol dal, viz níže... Zase bych ho… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 8 lidí) 22.01.2015 13:05
Nemyslím si, že to bude úplně tak jednoduchý.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

178.40.252.XXX
nesranduj

v 61-vom 19rocny ricardo rodrigez naskocil do rozbehnutej sezony a hned v prvej Q vyprasil buduceho majstra a to na rovnakom aute
znamena to ze v tych rokoch bola f1 tak lahka ze aj absolutny novacik dokazal jazdit lepsie ako majster sveta? 18

+ 2 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Myslím si, že by to většina určitě zvládla. Však to taky píšu i níž, určitě dnešní piloty nepodceňuju.

Jinak Schumi se jednou vyjářil, poté co řídil Ferrari tuším z roku 1984 nebo tak nějak, že to bylo strašidelný! Měl nohy před předníma kolama říkal, že si dost dobře nedokáže představit v tom závodit. Věřím, že by to zvládl, ale to jen tak pro dokreslení situace... :-)

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
kedy sa chodilo do f1 okolo tridsiatky? urcite nie za laudovych cias
[odkaz na stránku]

3 RODRIGUEZ Ricardo 19y 06m 27d Italy 1961
hned v prvej kvalifikacii skoncil druhy a porazil v rovnakom aute buduceho majstra z toho roku, myslis ze by sa dnes nieco take podarilo? vies si predstavit ze nejaky 19rocny novacik by naskocil v minulom roku do mercedesu a hned v prvej Q vyprasilu lujza? 18 si pozri ako skoncil grosjean ked naskocil v 2009 v polke sezony

+ 1 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Je to masáž no...pak se není co divit že Lauda říká to co říká.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
a myslis si ze dnesni by to nezvladli?

dnesna f1 je ina ale urcite sa neda povedat ze lahsia, je proste ina
v niecom lahsia nemusia manualne radit, v niecom tazsia musia sledovat daleko viac informacii nastavovat aj niekolko krat za kolo "milion" veci na volante

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
Přelom 80. a 90. let, nejkrásnější auta F1 v mých očích :-)

Ale kdybych měl hledat opravdový geroje, tak mám jiný favority. Udržet na silnici pětilitr s kompresorem a výkonem 650k
[odkaz na stránku]
to musel být neuvěřitelný zážitek.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Aha, takže když to má kontrolu trakce, tak nezáleží na výkonu motoru (i kdyby měl 1200 koní), brzd či přetížení v zatáčkách? Anonym - plác, jako obvykle.

+ 8 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
tak bavime sa tu snad o schopnostiach profesionalnych(resp. junioroch pripravujucich sa od "narodenia" na drahu profesionala) jazdcov a nie o beznych ludoch ako som ja a ty

+ 3 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
V čemž má ovšem pravdu...

+ 7 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
Jasně. 04
Coby děcko jsem mu kdysi fandil 14

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
Nesmysl. Tehdy měli ti chlapi za sebou roky ježdění v mnohem víc náročných podmínkách, do F1 se až na vyjímky chodilo kol třicítky, vrchol byl třeba ke čtyřícítce, rozhodovala právě zkušenost a talent. Dnes tam daj dětského robota, jehož jediná přednost je absence strachu a pocit nesmrtelnosti z her na pc a spol... Rozhodně nemá takové zkušenosti jako tehdy. Ono by to děcko tehdy ani nepohnulo volantem a mělo bebínko od šaltrpáky. Dnes je to prostě sport pro děti a ne chlapy, ale lepší už to nebude.

+ 5 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
on praveze tvrdi ze dnesny juniori dokazu hned s tymito formulami jazdit na urovni starych mazakov

+ 1 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
v tych rokoch mal jaguar motos s vykonom +-800koni a krutiaci moment asi tak 300-350nm
dnes len spalovaci motor ma vacsi krutiaci moment a k tomu priratat 200Nm z ERS a to vsetko bez trakcnej kontroly

+ 2 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Dodnes nechápu, jak se do těch aut vešli! S takovejma koulema!

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Podle mě jsou nejpůsobivější onboard záběry z přelomu 80-90-tých let. Piloti se s těma mašinama neskutečně perou a jde úplně vidět, jak je hrnou do zatáček a perou se volantem na dost hrbolatých krásných tratích s neuvěřitelnýma monstrama za zádama :-). Přikládám dvě moje oblíbená videa na dokreslení situace!

https://www.youtube.com/watch?v=oys_R2QVvh8 - Poslední zatáčka mluví za vše a nejvíc se mi líbí, jak nikdo nehleděl na motor. Před zatáčkou tam mrskne kvalt o pár níž, motor řve jak kráva, ale no a co? Na závod dostane novej! :D

[odkaz na stránku] - Krásná trať a brutální video :-).

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

178.255.168.XXX
Znáš Nikiho a jeho velkou kušnu :-). Aspoň se máme o čem bavit, ne? Bez něj by byla celá F1 o dost nudnější!

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.252.XXX
skoro kazdy
no lenze dnesni juniori niesu "skoro kazdy", oni sa na to pripravuju pomaly skor ako vedia poriadne chodit :)
proste sa neda porovnavat ake to mali pred 40-50 rokmi pri vstupe do f1 a ake to je dnes. pokrok v priprave je od tej doby obrovsky, to sa neda ani porovnavat

a tiez je predcasne hodnotit ako to zvladne verstapen, kludne sa moze stat ze absolutne vybuchne. myslis ze potom lauda zoberie svoje slova spat? asi tazko

+ 2 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Tak si nějaké zkus a pak posuzuj. :-)))

+ 8 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.139.XXX
Já taky nehodlám shazovat jeho výkon (navíc myslím, že v jeho silách bylo to ještě o pár sekund srazit). Po 15 letech to musel být hrozný šok.

Ale stejně myslím, že se tehdy měl možná vyjádřit o něco opatrněji 03
Proti tomu, jak to řekl teď, se moc namítat nedá. On tvrdí, že s tím normální člověk dokáže jet. Nikoliv že dokáže jet rychle nebo dokonce závodit.

+ 3 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

90.199.244.XXX
Vsadil bych boty, že Jaguar z roku 2002 měl nižší výkon, o kroutícím momentu se nebavím, než motory z roku 2014.

+ 2 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu