DISKUZE K ČLÁNKU FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

FIA to s prosazením svého záměru omezit radiokomunikaci mezi boxovou zídkou a pilotem myslí vážně. Dnes o tom informovala v technické směrnici týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.09.2014 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 22 lidí) 11.09.2014 14:36
V podání Ferrari: "Kimi, chorizo is faster… »
» tom11 (Hlasovalo 14 lidí) 11.09.2014 13:01
text ... z článku jsem vůbec nepochopil, o co… »
» uzivatel000820 (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2014 12:07
Tak to je asi největší hloupost co jsem za … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

95.102.120.XXX
chlape ty nevies o com tocis :)
vysielanie s rozprestrenym spektrom pouziva mimo ine aj wi-fi a nezda sa mi ze by ho nebolo mozne detekovat :)
a pre armadu to rozhodne nieje ziadny problem

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Maniak

78.108.103.XXX
Říká se tomu vysílání s rozprostřeným spektrem. Vtip je v tom, že místo klasického vysílání na nějakém kanálu se vysílání převede na velmi širokopásmové. Výhodou je lepší odolnost proti rušení a ztížená detekce, protože klasické detektory vysílání nic nezjistí. Používaj to hlavně vojáci. Na druhou stranu je otázkou, zda by podobný bazmek šlo v autě utajit.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
No, k slovu prídu zas,.. ...koužový signály, čo pozdvihne sebavedomie červenokožcov. 11 18

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
ale teraz vazne
daj info o tych nezistitelnych systemoch

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

89.177.226.XXX
Když bude tým chtít, těžko mu někdo zabrání, aby k jezdci nějak dostal zprávu, že má nějaké tlačítko nebo ovladač přepnout do jiné polohy. Ta formulace toho pravidla je sama o sobě základem k budoucím kontroverzím a trestům.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
kazda sifra sa da prelomit

a neplet si sifrovanie s prenosom :)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Částečný zákaz radiokomunikace Pro fanouška který o tom pravidlu ví to bude určitě zajímavější, ale jak tu píšou jiní - bohužel se to dá snadno obejít vymyšlenými hesly a bude to skoro to samý.

Moc ale nechápu proč FIA takhle mění pravidla v průběhu sezóny pravidla. Ty by měli být jasně nastavený na začátku roku a měnit případně až na další rok. V jíných sportech se taky nemění takhle pravidla, že v části sezóny něco platí a pak najednou ne, nebo naopak.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Teď jsem četl rozhovor s Whitingem ohledně toho co bude a co nebude povolené a jsem pro.

Opravdu není žádoucí, aby byl jezdec veden za ručičku a veškeré informace o stavu auta mu dávali z boxů. To si má, jak říká Whiting, hlídat sám, protože veškeré potřebné údaje má na volantu. Sice přibude jezdcům práce a budou muset víc přemýšlet, protože z boxů už jim nebude moci přijít nápověda ve formě "změň režim motoru na 5 jinak nedojedeš", ale o tom to má být, aby o své jízdě rozhodoval jezdec a ne 20 lidí v boxech u počítačů simulující v reálném čase každou blbost.

Jediné co je z mého pohledu kontroverzní je skutečnost, že minimálně Red Bull a Williams jezdí s volantem bez displeje, tudíž si pilot tyto skutečnosti nemá jak hlídat a na výměnu za model s displejem mají velmi málo času.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Ha, ha, ha - na to se klidně může ptát dál, to nemá s řízením vozu nic společného.13

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Je jasné, že aby to fungovalo, tak to týmy musí respektovat... Na druhou stranu, nemyslím si, že by bylo těžké konkrétní situace prošetřovat...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

90.176.164.XXX
Tyhle informace klidně může dostávat dál. Nesmí ale dostávat informace "zmáčni tlačítko XY", "přepni mapu motoru na AB", atd. Jestli je rychlejší, než stájový kolega tomu pravidlu neodporuje.

+ 8 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

89.177.226.XXX
To je přece strašná hloupost. Tak si to budou předávat kódovaně. Už jen posuzovat, co je za hranou bude subjektivní... Jako by nestačila dlouhodobá nekonzistence FIA při udělování trestů za dosavadní přečiny. Navíc zase změna v průběhu sezóny.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

178.41.51.XXX
lol, ty očividne nevieš o šifrách nič. Celkovo existujú systémy, ktorých rádiový prenos nedokáže zistiť ani armáda a nie nie je to sci-fi článok, ale učil som sa o tom na výške.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
hehe, takze vyvozovat z toho, co pusti rezie do eteru jak na tom kdo je je naopak sranda velka. To je jako by se posuzovala kvalita nasi popmusic podle cetnosti clanku v Bulvaru. Taky je potom objektivni, ze vitezkou by byla dlouhe roky Bartosova apod., protoze se o ni pise kazdy den, ikdyz za posleni roky nenazpivala prakticky nic? 13

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
a to je problem zakazat rozne sifrovane spravy?
netreba zabudat ze kazde sifrovanie sa da prelomit :)

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
JOCHEN RINDT

JOCHEN RINDT

88.102.230.XXX
Dřív to šlo i bez rádia. Jak to ti borci dělali,asi uměli číst a měli ten auťák v těle ,nikdo neměl nic stopro,bylo větší vzrůšo,ale to už jsou jen starý pověsti.

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

78.98.193.XXX
Vo Ferrari majú na to špecialistu, Andrea Stella.
Buď hovorí po taliansky, alebo po anglicky s talianskym prízvukom, no ja mu za boha nerozumiem.

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
HA HA HA HAMILTON má po srandě! 11 To je jezdec který se snad nejvíce ptá týmu jak na tom je jeho vůz a jak na tom je vůz jeho kolegy.

+ 17 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

213.220.242.XXX
Bravo fia Ještě čekám kdy zakážete mechaniky aby si museli piloti sami měnit gumy

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

62.141.0.XXX
V podání Ferrari: "Kimi, chorizo is faster than vodka, do you understand this message?"

+ 22 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama