DISKUZE K ČLÁNKU FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce
FIA to s prosazením svého záměru omezit radiokomunikaci mezi boxovou zídkou a pilotem myslí vážně. Dnes o tom informovala v technické směrnici týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Maniak
10:06 12.09.2014 78.108.103.XXX
Říká se tomu vysílání s rozprostřeným spektrem. Vtip je v tom, že místo klasického vysílání na nějakém kanálu se vysílání převede na velmi širokopásmové. Výhodou je lepší odolnost proti rušení a ztížená detekce, protože klasické detektory vysílání nic nezjistí. Používaj to hlavně vojáci. Na druhou stranu je otázkou, zda by podobný bazmek šlo v autě utajit.
Zix.
19:30 11.09.2014 78.102.247.XXX
Částečný zákaz radiokomunikace Pro fanouška který o tom pravidlu ví to bude určitě zajímavější, ale jak tu píšou jiní - bohužel se to dá snadno obejít vymyšlenými hesly a bude to skoro to samý.
Moc ale nechápu proč FIA takhle mění pravidla v průběhu sezóny pravidla. Ty by měli být jasně nastavený na začátku roku a měnit případně až na další rok. V jíných sportech se taky nemění takhle pravidla, že v části sezóny něco platí a pak najednou ne, nebo naopak.
Moc ale nechápu proč FIA takhle mění pravidla v průběhu sezóny pravidla. Ty by měli být jasně nastavený na začátku roku a měnit případně až na další rok. V jíných sportech se taky nemění takhle pravidla, že v části sezóny něco platí a pak najednou ne, nebo naopak.
eR
18:48 11.09.2014 62.245.107.XXX
Teď jsem četl rozhovor s Whitingem ohledně toho co bude a co nebude povolené a jsem pro.
Opravdu není žádoucí, aby byl jezdec veden za ručičku a veškeré informace o stavu auta mu dávali z boxů. To si má, jak říká Whiting, hlídat sám, protože veškeré potřebné údaje má na volantu. Sice přibude jezdcům práce a budou muset víc přemýšlet, protože z boxů už jim nebude moci přijít nápověda ve formě "změň režim motoru na 5 jinak nedojedeš", ale o tom to má být, aby o své jízdě rozhodoval jezdec a ne 20 lidí v boxech u počítačů simulující v reálném čase každou blbost.
Jediné co je z mého pohledu kontroverzní je skutečnost, že minimálně Red Bull a Williams jezdí s volantem bez displeje, tudíž si pilot tyto skutečnosti nemá jak hlídat a na výměnu za model s displejem mají velmi málo času.
Opravdu není žádoucí, aby byl jezdec veden za ručičku a veškeré informace o stavu auta mu dávali z boxů. To si má, jak říká Whiting, hlídat sám, protože veškeré potřebné údaje má na volantu. Sice přibude jezdcům práce a budou muset víc přemýšlet, protože z boxů už jim nebude moci přijít nápověda ve formě "změň režim motoru na 5 jinak nedojedeš", ale o tom to má být, aby o své jízdě rozhodoval jezdec a ne 20 lidí v boxech u počítačů simulující v reálném čase každou blbost.
Jediné co je z mého pohledu kontroverzní je skutečnost, že minimálně Red Bull a Williams jezdí s volantem bez displeje, tudíž si pilot tyto skutečnosti nemá jak hlídat a na výměnu za model s displejem mají velmi málo času.
Jenik
16:37 11.09.2014 89.177.226.XXX
To je přece strašná hloupost. Tak si to budou předávat kódovaně. Už jen posuzovat, co je za hranou bude subjektivní... Jako by nestačila dlouhodobá nekonzistence FIA při udělování trestů za dosavadní přečiny. Navíc zase změna v průběhu sezóny.
Duncan66
16:17 11.09.2014 89.29.32.XXX
hehe, takze vyvozovat z toho, co pusti rezie do eteru jak na tom kdo je je naopak sranda velka. To je jako by se posuzovala kvalita nasi popmusic podle cetnosti clanku v Bulvaru. Taky je potom objektivni, ze vitezkou by byla dlouhe roky Bartosova apod., protoze se o ni pise kazdy den, ikdyz za posleni roky nenazpivala prakticky nic?
JOCHEN RINDT
15:35 11.09.2014 88.102.230.XXX
Dřív to šlo i bez rádia. Jak to ti borci dělali,asi uměli číst a měli ten auťák v těle ,nikdo neměl nic stopro,bylo větší vzrůšo,ale to už jsou jen starý pověsti.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek