DISKUZE K ČLÁNKU FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

FIA to s prosazením svého záměru omezit radiokomunikaci mezi boxovou zídkou a pilotem myslí vážně. Dnes o tom informovala v technické směrnici týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.09.2014 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 22 lidí) 11.09.2014 14:36
V podání Ferrari: "Kimi, chorizo is faster… »
» tom11 (Hlasovalo 14 lidí) 11.09.2014 13:01
text ... z článku jsem vůbec nepochopil, o co… »
» uzivatel000820 (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2014 12:07
Tak to je asi největší hloupost co jsem za … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

109.81.245.XXX
Na lidi, kteří se neumí podepsat, budou určitě zvědaví. 18

+ 13 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
...no jasně!03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Slimák

194.213.42.XXX
mýdlo volá ručník 12

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

94.112.191.XXX
そです。11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

158.255.27.XXX
zaujimave aj ked nie presne chapem tomu pravidlu, kedze po prve sa moze sifrovat sprava a po druhe rad som si vzdy vypocul co sa deje medzi boxami a jazdcom. V ktorom sektore je kto rychlejsi, ake maju plany, atd.

Zakazat nieco na polovicu = nezakazat vobec // kto to bude hodnotit, ked budu spravi sifrovane do nejakych slov prip. viet? Totalna hlupost, na druhej strane chapem FIA, ale ci je toto rozhodnutie spravne..

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

158.255.27.XXX
Ja sa hlasim za Slovensko
11

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

109.81.245.XXX
Na displej volantu by to jezdci mohlo kreslit průjezd zatáčkou a překrýt stopou týmového kolegy.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Bylo mi jasné, že to není třeba překládat a v podstatě už k tomu ani nepřidávat žádnou omáčku. 04

+ 8 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
Nesmysl Jediný význam by mělo zakázání veškeré hlasové komunikace, kromě nouzových oznámení jako Safety car nebo vyvěšení červených vlajek. Takhle se bude šifrovat o 106, např. Britney, one more time 12

+ 11 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
text ... z článku jsem vůbec nepochopil, o co jde, zato Kamuiův twitter to vysvětlil jasně18

ale vážně. myšlenka je jasná, současná pravidla také, ale kdo a jak bude určovat hranici co je a co není " samostatné řízení" a co je a co není "přenos dat do auta", tak to jsem hodně zvědavý. ono takové oznámení na tabuli na boxové zídce je také přenos dat...20

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RevolutionX

109.80.156.XXX
Tak můžou využít ten obří display co si namontovali na volant. Myslím že malá hlášku o stavu oleje by se tam vešla 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jiný Honza

194.48.241.XXX
Pták mává křídly - upadla ti radlice.11

+ 18 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jedi

94.230.156.XXX
Hahah, kolik "vysoce kvalifikovaných" lidí bude v "komisi", která bude posuzovat radiokomunikaci? A jaké budou tresty? Kdy bude výběrové řízení na tyto odborníky? Určitě to nebude špatně placený, tak že bych se přihlásil...

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Qay

212.108.4.XXX
tak to prostě zašifrují víno je kyselé = týmový kolega je rychlejší,
1. třída kašička = zrychli v 1. sektoru,
třešně zrají = zajels nejrychlejší kolo,
cítím něco shnilého = z toho auta dnes víc nedostaneš... atd., atd.

+ 24 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000820

uzivatel000820

193.35.102.XXX
Tak to je asi největší hloupost co jsem za poslední dekádu zažil. To proboha budou dekódovat opatrné šifry které si týmy vymyslí? Jak chtějí přesně určit hranici co je ještě povoleno z důvodu bezpečnosti nebo strategie obecně? Nechápu.02

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.95.XXX
co se týče pneu, stejně to bývá spíše na jezdci aby řekl jak se na nich jede - v jakém jsou stavu. Boxů se to nedotkne..

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.202.68.XXX
to je technická závada, tam to bude asi jinak...ale spíš mě zajímá třeba jak to bude s pneumatikama a jejich stavem, tam jde o výkonnost

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

212.10.81.XXX
CO? Řekněme, že bude unikat olej, nebo nízký tlak atp. Prostě hrozí situace zničení motoru nebo selhání klíčového komponentu tak tým nebude moct pilotovi říct, že má zastavit auto atp?

+ 0 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu