DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 02.08.2014 11:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    90.180.88.XXX
    Toto je nějakej nakrknutej 03

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Nediv se, mám pocit, že v Mercedesu už jedou na Nica, neříkám, že všichni, ale většina ano..

      Navíc proč by si neměl tým ze dvou srovnatelných jezdců vybrat svého krajana..

      + 15 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.102.65.XXX
        Protože oficiálně tvrdí, že je nechávají bojovat. Bohužel to tak už pár závodů nevypadá. Ta smůla už taky nějak přestává vypadat, jako obyčejná smůla.

        + 6 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        To je zase keců - protežovat, krajani apod. Je to jednoduché - tým chce maximalizovat bodový zisk. Takhle mají P3 a P4. V době, kdy Nico dojížděl Lewise (po druhém stopu, ne v závěru závodu), to vypadalo na P1 pro Nica a P2 nebo P3 pro Lewise. Proto se ho snažili dostat dopředu. Kdyby to bylo obráceně, požádali by Nica, aby Lewise pustil.
        Stačí sledovat livetiming a trošku počítat...
        Že Lewis týmového kolegu nepustil, je z jeho pohledu logické. Na druhou stranu, Nico byl příliš konzervativní. Měl do toho jít natvrdo. Nakonec, Lewis je ten, kdo musí dohánět a dát si bacha na případné další výpadky. Pokud by došlo ke tvrdému souboji, tak by při případném odpadnutí obou jezdců více prodělal Lewis.
        Tím nechci říct, že bych si to přál, je to pouze pragmatická úvaha.

        + 13 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zipp

          zipp

          89.103.184.XXX
          kdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis pustil. Proč by ale měl tak výrazně zpomalovat, když se na něj Nico nebyl schpnej ani dotáhnout?
          Největší problém vidím ale v tom, že Nico na dominantním autě nebyl čtvrt závodu schopnej se dostat přes Vergneho s autem z hloubi pole. Kdyby jej na začátku předjel, k ničemu takovýmu dojít vůbec nemuselo.

          + 18 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            80.95.126.XXX
            Protože v době, kdy se Nico zasekl, tak byla nezávodní stopa stále příliš mokrá, to už neplatilo, když se do svého tažení naplno pustil Lewis. Nebude úplně nejlehčí někoho na takovéto trati předjet, když kdekoliv mimo ideální stopu je voda. Alespoň tak to vidím já, nechci se dohadovat. 03

            + 6 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              194.213.46.XXX
              Lewis zaútočil jen kolo (nebo 2) po té, co Nico zajel do boxů. Trať byla dost suchá, když se snažil předjíždět už Nico, takže to bylo čistě o odvaze a umění předjíždět. (Lewis je odvážnější, agresivnější a využil momentu překvapení - v té zatáčce bych to nečekal ani já)

              + 12 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • alfred

              85.237.227.XXX
              Tak jistě, Rosberg jel na mokru a Hamilton o kolo, dvě později na suchu...12
              Ono Hamilton do té doby taky jezdil na mokru, ale taky i předjížděl...na rozdíl od Rosberga, který většinou pozice jen ztrácel (a nikoliv jen díky SC)

              + 9 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Pěkně napsané.
          Moc nechápu, proč Nico Lewisovi uhnul. Ztratit mohl Lewis víc než on, tak měl zůstat na trati i přes nevyhnutelnou kolizi.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Za to by pak asi dostal v boxech pěkně po papuli. Obrazně řečeno, samozřejmě.

            Já bych ještě neházel flintu do žita, pořád zbývá dost závodů. Jestli bude boj o titul stejně těsný i v říjnu, emoce z nich budou úplně stříkat a hádám, že se ještě nějakého vzrůša ze strany pilotů Mercedesu dočkáme. Jen škoda, že mají tak obludný náskok v technice. Největší fór by byl, kdyby se ti dva rvali a titul jim nakonec vyfouk někdo jiný, jako v 2007 u McL. 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Honza

              213.220.204.XXX
              Stát se to může. Víme, jak silné závěry sezóny má každoročně Red Bull. PK je Mercedesu, ale o jezdeckém titulu není zdaleka rozhodnuto.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              93.99.87.XXX
              Jestli by nedostal spíš Lewis, Nico by neměl za co. 04

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            Vergne je vysvětlenej jinde. Ono je potřeba to fakt sledovat, když chci vědět, o co jde. Pokud na to někdo občas po očku mrkne a do toho poslouchá kecy nováckejch komentátorů, tak se pak nedivím, že onen jedinec nejni v obraze...

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              213.216.61.XXX
              Tohle tvrzení neobstojí. Někteří jezdci už tehdy předjížděli, třeba Alonso předjel právě Vergneho a předtím samotného Rosberga.
              Spíš ho trochu omlouvá problém s brzdami, který Ros údajně měl, ale ani tak si svůj výkon za rámeček nedá.

              + 7 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hr3bec

                Hr3bec

                213.155.255.XXX
                No pokud chápu dobře tak tím ve předu byl Lewis a mohl si jet kudy chtěl. Takhle se závodí a vytlačuje napříč všemi sériemi. Když už chcete být tak spravedliví a pranýřovat Lewise....kde jste byli v Kanadě v T1? :-D Tak asi tak.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Hr3bec

            Hr3bec

            213.155.255.XXX
            No nevím jestli je tohle dobrá úvaha zrovna :-)

            1.Ano kdyby se vyřadili tak by rozestup zůstal stejný, ale vzhledem k tomu, že Lewis s body skoro nepočítal a Rosberg startoval z PP, tak by to asi více štvalo Rosberga.
            2.Mohl vypadnout Lewis a Nico by si polepšil....
            3....ale taky to mohl odskákat jen Rosberg a mohl jít s 0 a Ham mohl být na +15.

            Takže to nevím co bys na to říkal pak :-)

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Já Lewise neodsuzuju, dělají to oba. Jen říkám, že kdyby zůstal na trati, nikdo by mu to nemohl vyčítat. Pravidlo kdo jede první volí stopu dávno neplatí. V pravidlech je, že pilotovi vedle musíš nechat místo. A Rosberg vedle byl. Ale to neznamená, že bych chtěl Lewise trestat. 03

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. Správně, zůstal by stejný, což je lepší výsledek než byl v cíli.
              2 a 3. Ano mohlo by to dopadnout všelijak. Neříkám že ne. Trest pro Nica by ale určitě nepřišel. 04

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              Neřikal bych na to pak nic jiného, anžto jsem jasně řekl, že bych si to nepřál.
              Nevím, podle čeho posuzuješ úvahy na dobré nebo špatné, tahle je logická a pragmatická a nemá ambice býti "dobrou" :)
              Vychází z jednoduchého matematického výpočtu. Jeden jezdec má více bodů a ten druhý potřebuje získávat body navíc, aby do dohnal a předehnal. Vzájemná kolize obou jezdců způsobí, že bodový rozdíl zůstává stejný a počet příležitostí "toho vzadu" na vylepšení pozice se snižuje o jednu. Čistě teoreticky, pokud zezadu nikdo další neohrožuje, tak se dá "dobrou kolizí" pojistit titul, viz Senna 1990 nebo Schumacher 1994. A dopředu zdůrazňuju, že tomuhle řešení nefandím.

              A v posledním kole je jedno, kdo startoval první a kdo poslední, bere se aktuální pozice. Copak asi Nica štve víc - že od startu ztratil 3 pozice nebo že skončil za Lewisem? 03 Start se nepočítá, počítá se cíl...

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.209.XXX
                Do praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo...

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.209.XXX
                Do praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.209.XXX
                Chasníku nehroť to... Tyhle incidenty, o kterých mluvíš by už dneska neprošli... Tak je ani nepřipomínej... Kdyby Nico sejmul Lewise a nebo to ke kolizi dotlačil, tak by to taky mohlo skončit jeho diskvalifikací ze sezóny nebo spíše stop na 3 závody apod... Je zkrátka jiná doba...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                takze se dvis, ze Bottas uhnul Nicovi a nezustal na trati?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  V podstatě ano. 04

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    V podstatě souhlasím. Jen říkám, že by Nica nikdo nepotrestal a těžko by ho mohl za to vinit. 03

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Promiň, ale Nico by dostal trest jen v případě, že by Lewise vytlačil. Ale těžko by ho někdo potrestal za to, že zůstal na samotném okraji dráhy, zatímco měl Lewis na druhé straně celou dráhu volnou.

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Pozor on mluví o trochu jiných manévrech...


                    Jinak, kdyby se držel na kraji dráhy a dostal ránu od vozu na vnitřní straně, tak spíš by na to doplatil sám... Tam měl Lewis fyziku na své straně...

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Chasnik

                  78.24.10.XXX
                  Ale já to nehrotím, jenom rozvíjím tu myšlenku, že Lewis má být tím, kdo si musí dávat pozor, protože případný společný neúspěch při kolizi je větší ztrátou pro něj. A případný incident v posledním kole v zatáčce 2 lze těžko srovnávat s těmi, které jsem zmínil jako příklad. Hlavně ten Sennův byl s jasným úmyslem soupeře sestřelit, ani to nezastíral.
                  Dovolím si tvrdit, že pokud by Nico v té zatáčce zůstal na vnějším okraji tratě v momentě, kdy byl předním kolem v úrovni Lewisovy hlavy nebo začátku bočnic, a Lewis do něj najel, tak by nebyl Nico potrestán za tu kolizi - a o diskvalifikaci nebo stop na více závodů by vůbec nemohla být řeč. Právo stopy jezdce vpředu je limitováno povinností nechat prostor. Na vnějšku se to toleruje více než na vnitřku, takže případná penalizace Hamiltona by se taky zřejmě nekonala. I když by Lewis musel vysvětlovat, proč Ricciarda o pár kol dříve nechal projet a stájového kolegu zazdil...

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.209.XXX
                    Kdyby tam zůstal, dostal by bodyček do předního kola a skončil mimo trať... Lewis Ricciarda nenechal předjet, bránil se co to šlo, taky k tomu potřeboval více než 1 pokus, aby ho předjel... Nico měl jen ten jeden...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      90.177.207.XXX
                      Možná, že Ano, ale nejspíš by to odnesli oba. Těžko říct.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Máš na mysli úmyslnou kolizi?
                        Pak konečně chápu jak uvažuješ. A také mi tohle tvoje stanovisko objasnilo leccos z našich minulých sporů.03

                        + 5 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        213.216.61.XXX
                        Myslíš, že by v Mercedesu nevyčinili oběma pilotům za zbytečnou kolizi?

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Myslíš umyslnou ze strany Lewise, nebo Nica?
                          Nebo Nico nemá právo zůstat na trati? To má jen Lewis? To pak zase chápu já tvé uvažování. 03

                          + 5 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Z pohledu Nica maximálně oboum stejně.

                          + 3 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Chasnik

                      217.117.213.XXX
                      Anebo by se potkaly PZ kolo Lewise a LP Nica a Lewis by letěl podobně, jako Gutti v Bahrajnu nebo Massa v Německu. Podotýkám, že v obou případech formule vzadu s nějakými šrámy přežila a mohla pokračovat v jízdě. Auto, které je "hore kopytama" už většinou nejede...
                      Spekulování o tom, jako dopadne kontakt obou jezdců, je ošemetné a záleží na centimetrech, nikdy se nedá předpovědět.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Nico má právo zůstat na trati stejně, jako každý jiný pilot. A tak také měl na trati zůstat třebas v Kanadě, když si ji zkrátil. Bohužel tehdá jsi tu vehementně bránil Nica a jeho manévr. Asi tehdá neplatilo to, co nyní, že? Tehdá na tom vydělal a tak podle tebe, mohl trať opustit. Nyní na svém výjezdu mimo prodělal a tak je tvůj pohled zcela opačný. Proč mne to stále překvapuje?
                        Jinak je obtížné určit čí vinou by byla kolize úmyslná. Ale jedno je jasné. Při předjíždění vnějškem jsou oba, jak bránící, tak útočící, piloti vynášeni odstředivou silou. A tudíž výjezd na okraj a někdy i mimo trať je logickým vyústěním manévru. A zůstávat na trati je z hlediska Nica, nesmysl. Buď chtěl předjíždět a musel jet rychleji (tudíž čelil větší odstředivé síle, která ho vynesla mimo trať), nebo předjíždět nechtěl a pak by útok pouze naznačil a chtěl by jen sejmout Lewise. Z mého pohledu by byla jasná vina na straně Nica. A to neberu v potaz ani kalkul s body. Lewis si zkrátka žádnou kolizi dovolit nemůže. Což ty samozřejmě ignoruješ.04 14

                        + 3 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Odine, Odine. Zkrácení šikany je to samé??? To se nikdy netrestalo a proto nevím, proč bych tam měl chtít trest pro Nica. Proč ti nevadí, že to udělal v neděli Alonso?
                          Když zmiňuješ Kanadu, proč jsi nezmínil první zatáčku závodu, kde to byla opravdu stejná situace, jen pořadí bylo obráceně??? Nebude to proto, ze jsem to viděl stejně jako Bahrajn a tudíž stejně jako teď?12 A přiznat, že STEJNÉ situace posuzují stejně, se ti nějak nehodí. Tak vytáhneš situaci naprosto odlišnou a divíš se, že ji vidím jinak.12
                          Ten předjíždecí manévr jsi popsal hezky. Takže Ricci chtěl Hama sundat? Proč v tomto případě odstředivá síla na Hamíka nepůsobila? V čem byl podle tebe rozdíl? Toho čtvrt auta, co byl Ricci víc vepředu, nebo v tom, ze Ricciho máš rád? Ven totiž Nica nevynesla odstředivá síla, ale Hamilton. 13
                          A poslední větou jsi to zabil. Celou tu diskusi jsem začal tím, že bodově neměl Nico co ztratit. To podle tebe znamená, že to ignoruji??? Bože, začni ty příspěvky číst celé. 20

                          + 4 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Chasnik

                          78.24.10.XXX
                          odine, když máš oproti soupeři o hodně čerstvější gumy, navíc měkčí směs, tak se ti s odstředivou silou bojuje mnohem lépe. Ricci se s ní v tom samém místě taky slušně vypořádal. To, co Rosberga v onom místě zbrzdilo a poslalo vnějšími koly na obrubník, nebyla odstředivá síla, to ti garantuju03

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.255.168.XXX
                    V článku 20.3 sportovních pravidel sice je, že pilotovi vedle musíš nechat místo, ale je to napsané trochu jinak než naznačuješ.

                    "... každý pilot navracející se zpět do závodní stopy poté, co dříve bránil svou pozici mimo ni, musí nechat alespoň jednu šířku vozu mezi svým vozem a okrajem trati na vjezdu do zatáčky." Nejsem překladatel, takže to asi není přeloženo dokonale, ale je zřejmé, že se tady mluví o obraně na rovině před zatáčkou. Stejně je tomu i v následujícím článku, kde je přímo zmíněno "... na rovině a před jakoukoliv brzdnou zónou...".

                    Výjezd ze zatáčky je ale přece něco úplně jiného. Pilot kouká na opačnou stranu, takže si třeba ani nemusí všimnout, že má za sebou (nebo už částečně vedle sebe) na vnějšku soupeře, tudíž dokud není útočník s obráncem aspoň na stejné úrovni a nemá vyšší rychlost, je na něm, aby se včas stáhl a nemusel ven z trati. Takhle se prostě jezdí. Taky by se mi líbilo, kdyby si dávali víc prostoru a jezdili čistěji, jenže F1 není charitativní exhibice, že jo? 04

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Výjezd mimo trať je vždy výjezd mimo trať, pokud se domáháš práva zůstat na trati. Miku, já jsem s demagogií nezačal. To ty.13 Já ti ji jenom vracím.
                      Nico nezvládl průjezd šikanou v Kanadě, stejně jako nezvládl předjížděcí manéver v posledním kole Maďarska. To je vše. Nevidím v tom nic rozporuplného.
                      Pokud chceš do své demagogie tahat ještě Alonsa, tak proč ne. Můj postoj je jednoznačný. Já bych za zkrácení tratě neprojetím šikanou dával pentli. A to jak Nicovi, tak Ferdovi. Mám odlišné chápání těchto situací, než je oficiální. Pro mne je větším prohřeškem neprojetí šikany bez souboje, než v souboji. Tam totiž nastává vytláčení a obava neproježděvšího pilota z kolize. Bohužel se to netrestá, respektive trestá jen při souboji - viz loňské Monako. (Já bych spíše Alonsa netrestal loni a letos v Maďarsku ano.)
                      V případě Ricciho a Hama už jdeš ve své demagogii do extrému. Jak jinak, že?

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Podívej chasníku. Pokud chceš jít do souboje s pilotem na opotřebovaných gumách, musíš také počítat, že tento pilot bude zvládat auto trochu hůře.
                      Reagoval jsem pouze na demagogii Mika17, který nejprve tvrdil, že Nico měl zůstat na trati. Což by dle mne zapřičinilo kolizi. Máš snad jiný závěr?
                      A když jsem mu napsal, že by kolize byla úmyslná, tak (pro něho typicky) napsal, zda by šlo o úmysl Nica, nebo Lewise. Což je další demagogie. Lewis byl na horších gumách a útok z vnějšku byla kravina. To musel vědět i ten největší diletant. Bylo jasné, že si vnějšek pohlídá a navíc ho to pěkně vyneslo. Tak že, odstředivá síla vynesla Hamíka a ten vytlačil Rosberga. Máš s tímto vysvětlením nějaký problém? Podle mne běžný neúspěšný manévr. Když Nico viděl, že nemá šanci na úspěch, tak se stáhl a ovezl body pro tým za 4.flek. Není třeba vymýšlet bláboly o zůstávání na trati apod.03

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Chasnik

                        217.117.213.XXX
                        Hamika nevynesla ven odstředivá síla, jak tu zatáčku při obraně projíždí ukázal, když se bránil Riccimu. Prostě tam Nica zavřel. Na penaltu to nebylo, takhle piloti při obraně pozice dnes jezdí.
                        Ta myšlenka, aby Nico zůstal na trati a nechal Lewise do sebe narazit, není od věci. Ne, že bych ji úplně podporoval, ale z Rosbergova pohledu by to mělo svoji logiku. Ale to už jsem vysvětloval jinde.

                        A ten útok zvnějšku v zatáčce č. 2 není kravina. Zkouší to tam více pilotů a nejen letos. Pokud se ti povede tam zůstat aspoň vedle bránícího pilota, tak máš další rychlou zatáčku na svoji ruku. A trojka vynáší, takže ten na vnějšku musí zákonitě povolit, jinak končí jako Eric ...

                        + 4 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Mně se líbí, jak ve svém fandovství dokážeš popírat i fyzikální zákony.11 18 18
                          Na jedné straně tvrdíš, že Nico měl čerstvější a lepší gumy,než Lewis. Na druhé straně jsi ochoten popřít Hamíkovo opotřebení pneu, na kterých zvládl dvojnásobnou vzdálenost.18
                          Pro objasnění, odstředivá síla působí VŽDY na VŠE co se pohybuje po oblouku a eliminovat ji mohou různé faktory. Mezi nimiž je i přilnavost pneu. A že v posledních letech platí: čím použitější pneu, tím horší jejich vlastnosti (vč. přilnavosti), je nabíledni. O tom tě doufám nemusím přesvědčovat. Tak že by asi Nico těžko obstál, kdyby došlo na vysvětlování kolize před vrchností Merglu. On je totiž rozdíl mezi 25 body pro tým a nulou.03 Tak že logika z pohledu Nica jde stranou. Podstatný je tým a jeho zájem. Bohužel, Mike17 a nejspíše i ty, si toto neuvědomujete. Nebo spíše uvědomujete (alespoň v případě Mika) pouze, když se vám to hodí do krámu.
                          K poslednímu odstavci. Ok. Ale musíš brát (respektive Nico) v úvahu, že Hamík patří (ať se ti to líbí, nebo ne) k TOP pilotům. A ti moc chyb nedělají.

                          + 3 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        90.177.207.XXX
                        Pokud ti šlo tedy pouze o právo zůstat na trati, pak ho měl Nico i v Kanadě. Jen ho nevyužil. Nepleť si to s povinností, tu neměl v obou případech. 04
                        Pokud myslíš, že by měli být piloti trestáni za JEDNORÁZOVÉ nepřijetí šikany, pak to považuji za trochu přísné. Ale proč ne. S jednou podmínkou. Že se to oznámí předem a nebudou trestat jednoho, když nikoho předtím za to same netrestali.
                        Demagogie? Zase? Stejné místo, skoro stejné rozmístění vozů. V jedné situaci podle tebe Lewise vynesla odstredivá sila a nemohl s tím nic dělat a ve druhé na něj žádná síla nepůsobila? A já jsem demagog??? 12 Jo to je extrém. 03

                        + 4 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Pořád jsi nevysvětlil, proč u Ricciho tam Lewis místo nechal a u Nica ne. Bez demagogie: Podmínky ohledně gum byly podobné. Tak v čem byl rozdíl?13

                          + 4 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Na to by ses musel zeptat Hama. Je to podobné, jako se ptát Nica, proč v Kanadě nezvládl šikanu, když ji vždy zvládal. Dokážeš to vysvětlit?
                            Já si to vysvětluji tak, že chyboval a nezvládl to. Stejně jako Ham v případě Ricciho předjížděcího manévru. Ale když porovnáš oba útoky, tak zjistíš, že DR započal útok mnohem dříve, dostal se na úroveň (možná lehce před) LH, pak probrzdil a v zatáčce, kde teprve NR začal útočit už Lewise předjel zcela. Ono se Hamovi hůře bránil dvojitý útok DR, oproti jedinému NR. Navíc RedBull má trakci úplně o něčem jiném. Bylo jasně vidět, jak to Daielovi sedí, když projížděl zatáčku a při tom předjížděl Lewise.
                            Hamík se s autem pral stejně jako Alonso. Nechápu proč popíráš opotřebení pneu. Kdyby mu auto sedělo, jako Riccimu, tak s Ferdou zamete, jako zametl s Vergnem a jako s nimi zametl Ricci. Stejně tak si nejsem úplně jist, zda měl Nico po té stíhací jízdě pneu ještě v tak dobré kondici. Dost pochybuji.

                            + 4 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Mně nešlo vůbec o nic. Já chci vidět fér závodění a zde číst fér hodnocení. A v tvém případě jsem pochopil, že člověk, který obhajuje Schumachera a jeho sejmutí soupeřů v boji o titul, "radí" Rosbergovi stejné praktiky. A ještě máš tu drzost házet úmysl na jeho soupeře. A to jak v případě Schumiho prasáren, tak teď v tebou vymyšlené potenciální kolizi.02
                          Což považuji za demagogii.
                          Jinak, co se týče jednorázového neprojetí šikany, tak komisaři mají možnost trestat i bez upozorňování. To, že jsou benevolentní, je druhá věc.
                          Pokud jsi to ale myslel tak, že by neměli trestat jednoho a druhého ano. Tak v tom jsme spolu zajedno.
                          Co se týče těch dvou situací, snad jsem vysvětlil níže. Jen dodám, že gumy měl Lewis (stejně jako Alonso) před kolapsem. A každé další kolo na nich bylo znát víc a více. Oproti Riccimu měl nevýhodu horších pneu, horší aerodynamiky a menšího přítlaku. (Tuším, že RBR jel s vůbec nevětším přítlakem). Zatímco v souboji s Nicem měl pouze horší pneu.

                          + 2 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            A ještě k tomu dodám. Takovýchto soubojů jsem za svůj život viděl spoustu. Zrovna Rosberg jinou obranu nepraktikuje a ani neumí. Nikdy jsem tu nečetl od nikoho názor, jaký jsi napsal ty. Proč jsi to neviděl stejně i v minulosti?
                            Vzpomínám na případ, kdy Nico Hama vytlačil zcela mimo trať. Ham ho stejně předjel a dostal za to pentli. Proč jsem tu od tebe tehdá nečetl rozhořčení na nespravedlnost komisařů a Rosbergovo počínání?
                            Až si ujednotíš své názory a srovnáš postoje, nebudeme spolu toli ve při.03 12

                            + 3 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        213.216.61.XXX
                        Když jsi nakousl tu přísnost posuzování, jak bys osobně hodnotil toto, ve 3:03, před předjetím. Jiná situace, ale opět se týká limitů tratě:
                        [odkaz na stránku]

                        Jinak divím se, že jste diskuzi tak natáhli. Proč si piloti na výlety ven na vnějšku už dávno nestěžují? Protože vědí, že je tam minimum místa a jaká je stopa, kterou oni sami jezdí. Není snadné ten manévr udělat správně tak, aby se pilot nacpal celým autem vedle a udržel se tam. Hamáč se zjevně bránil, ale Rosbergovi se to úplně nepovedlo, Riccimu ano.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Nejen v čase 3:03, ale i v čase 2:38 se dostal Vettel celým autem mimo trať. Tak se to prostě stává, když pilot přežene rychlost v zatáčce. Nevím, co podle chasníka, Vettela mimo trať, v těchto případech, dostalo. Když evidentně ještě nebyl v souboji. A odstředivé síly tvrdošíjně odmítá.03 18
                          Stejně tak by mne zajímalo vysvětlení Mika17. Který nechce připustit, že na předjetí po vnějšku, musí mít předjíždějící pilot pneu v diametrálně lepší kondici, než předjížděný, protože musí jet mnohem rychleji (po delší dráze se dostává vpřed), což jej pochopitelně vynáší více.
                          Poslední tvůj odstavec 01 Přesně to se jim zde snažím vysvětlit. Že šlo o lépe provedený manévr, při lepším stavu auta Ricciho.
                          Když nad tím přemýšlím, tak se mi dostává odpovědi, proč s některými lidmi zde vedu sáhodlouhé spory. Máme zcela odlišnou filozofii a náhled na Fair-play. U mne je podvod - podvodem, úmysl - úmyslem, lež - lží atd. Mike a mnozí jiní se to snaží okecávat, a všemožně dokazovat za užívání presumpce neviny.

                          + 3 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            90.177.207.XXX
                            Je hezké vidět, jak tě to projetí šikany u Nica štve, přestože to jen letos udělala většina pilotů. 12 Vysvětlení je celkem jasné, na tom není nic složitého. Později brzdil.
                            Stejně tak není složité pochopit, proč tam Lewis místo nenechal. Předvedl sam, že tam jde nechat místo. A ne jen on. Tudíž tvoje tvrzení, že by případná kolize byl umysl JEN ze strany Nica, je jen výplod tvé zaujatosti.
                            A nevím, jak jsi zase přišel na to, že popírám opotřebení. Jen je měl opotřebené s Riccim i Nicem. Ty dva manevry od sebe dělily jen 2 nebo 3 kola. A Nico měl gumy v lepším stavu než Ricci. To se dá dobře objektivně posoudit. Stačí se podívat na časy. 03

                            + 4 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            90.177.207.XXX
                            Víš co znamená demagogie? Že když obhajuju jednu "prasárnu" tak mi vyčteš že obhajuju VŠECHNY prasárny. A děláš to vytrvale u všech diskusí nejen o Schumim, ale i RB a dalších. Mohl bych napsat, že máš tu drzost házet to na Schumiho, ale já jiný názor za drzost nepovažuji.
                            04
                            Netuším jaký závod myslíš, ale jak tě znám, půjde zase o nějakou naprosto odlišnou situaci. Zkus to upřesnit a pak o tom můžeme diskutovat.
                            V rámci demagogie ignoruješ můj názor, že Nico dělal stejné manévry. Posuzuji ÚPLNĚ stejně manévry v Bahrajnu, Kanadě i tady a je mi jedno, jestli vytláčel Nico Lewise, nebo naopak. Tak prosím, až mi budeš příště vyčítat nejednotné názory, tak zkus použít aspoň jednou pravdivý příklad a ne tebou vytvořené přání. 04

                            + 4 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          90.177.207.XXX
                          Moc nevím, co to má společného s diskusí s Odinem, ale slušně ses zeptal, tak odpovím.
                          Pokud jsem to dobře pochopil, tak před každým závodem stanovují pravidla o vyjíždění z tratě. Nevím jaké byly na Silverstone. Pokud je trestat měli, tak je měli varovat (to se pokud vím standartně dělává) a ,pak případně oba potrestat. Vzpomínám si, že jsem si přál trest pro oba už jen za ty trapné stížnosti.
                          Stačí to?

                          + 4 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            90.177.207.XXX
                            Škoda, že ty úmysly vidíš jen u těch, co je nenávidíš. Fair v tvém podání mi přijde poněkud zvláštní. 03

                            + 4 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Již delší dobu pozoruji, že Odin argumentačně nestíhá (nejen tobě), svůj deficit snaží zakrýt generalizací a mistrnými odbočkami mimo téma. Dobře si uvědomuje, že nemá pravdu, a tak se snaží vytřískat maximum ze slepých uliček, do kterých se dostává. Přitom spoléhá, že diskutéři již nebudou mít chuť zkoumat od začátku, co kdo řekl, a že mu to projde. U těch bystřejších už dávno pohořel.

                              + 5 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Žádný všechny prasárny ti nevyčítám. Jenom jsem pochopil, že tví miláčci mají z tvého pohledu právo prasárny dělat a ty pak rád házíš vinu na druhé.03 02
                              Když srovnáváš souboj Hama s Riccim a Hama s Nicem a vychází ti že Ham měl jet stejnou stopu i v případě souboje s Nicem. A nebereš v úvahu fakt, že se mohl poučit z chyby, kterou udělal. Pak musíš také jasně říci, že případná kolize by byla úmyslná ze strany Nica. Jako důkaz by ti mělo posloužit, že Nico dokázal projet zatáčku bez kontaktu s Lewisem.03 14 Proč tady máš najednou jiný názor?

                              Jádro našeho sporu je v názoru na úmyslnou kolizi. To mě nadzvedlo, na to jsem alergický. A pokud máš pocit, že tě obviňuji z nejednotnosti názorů, pak ano. Ale je to myšlené tak, že jsi v případě Bahrajnu, Kanady atd. nikde nepsal o tom, že by vytlačený pilot měl zůstat na trati a měl sejmout toho druhého. Až teď, najednou. jinak bychom se dohadovali o tomto už mnohem dřív.
                              Z mého pohledu byl Nicův útok (tak, jak jej provedl) naivní, hloupý a odsouzený k neúspěchu. I v případě, že by Hama předjel, musel by dostat pentli. Ještě se podívám, který závod Ham předjel Nica vnějškem a byl potrestán. Bude to tak 3 roky zpět. Ale podobný případ byl nedávno Grosjean x Massa. Tam to sice nebylo v zatáčce, ale také se trestalo. Předjetí mimo trať se trestá, pokud nevrátíš pozici. A je jedno, zda předjíždíš venkem, nebo vnitřkem.03

                              + 4 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Co to meleš? Koho nenávidím?
                              Nesnáším pouze úmyslné "fauly" ve všem. A ještě více mne nadzvednou lidé, kteří tyto fauly prosazují a omlouvají.
                              Nico v tomto případě jasně dokázal, že nemá potřebu se snižovat k něčemu takovému, co bys mu ty a tobě podobní radili. U mne za to má. 01 Sice prohrál bitvu, ale zdaleka neprohrál válku. Nevím proč bych ho za to měl nenávidět? To je zase tvoje přání.02
                              Ano Fair-play v mém podání může být pro lidi, kteří vymýšlí kolize jako nástroj pro "polepšení si", poněkud zvláštní. Raději si nad tím ani nelámej hlavu, protože to stejně nemůžeš pochopit.03

                              + 5 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Nic mne neštve. Já těžko mohu mluvit za piloty. (Tvé vysvětlení beru. Ale také to mohlo být "poruchou" jeho brzd. Problémy s nimi měli oba. Nebo něčím jiným).
                                Stejně tak je to i v případě soubojů v Maďarsku.
                                Vysvětluji si to tak, že v případě předjetí Ricciardem, jeho útok trval déle, byl lépe připravený a ve finále Hamilton udělal chybu. V případě Nica si vnějšek pohlídal. Navíc Nico se zmohl (vsadil) pouze na jediný útok.
                                Že se Lewis bránil jak Riccimu, tak Nicovi je snad jasné.
                                Objektivní časy, moc objektivní nejsou. Promiň, ale srovnávat časy na čistém vzduchu s časy za pomalejšími piloty a v soubojích, je dost mimo mísu. To bys snad měl vědět.02

                                + 3 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                90.177.207.XXX
                                Já u svých miláčků vidím i ty prasárny. Mnohokrát jsem to dokázal u Schumiho, Vettela, Rosberga i Buttona. Jen ty to trvale ignoruješ. A stejně tak vidím pozitiva i u těch co nemusím. Tobě jen vadí, že u těch co nenávidíš, si dovolím vůbec něco obhajovat.
                                Konečně se na něčem shodneme. Hamík se ze souboje s Riccim poučil. A proto už žádné místo nenechal. A to je zcela vědomé a umyslné jednání. Tudíž zcela úmyslně Nicovi nenechal místo na trati a na případné kolizi by měl minimálně stejně umyslný podíl. Argument, proc v zatáčce jel bez kontaktu je naprosto stupidní. Přece proto, ze tam mu Lewis nechal místo na trati, na výjezdu už ne!!!
                                Já neříkám, že predjetí mimo trať se nemá trestat! Kde jsi na to přišel? Já jsem psal, že Nico MOHL zůstat na trati, protože na to měl právo a ztráta bodů obou by bolela Lewise víc. A to je důvod, proč jsem o tom nepsal v Kanadě. Riskovat vzájemnou kolizi si může dovolit spíš ten co má víc bodů. To v Kanadě Lewis nebyl. Samozřejmě bych mu to právo zůstat na trati neupiral. 03

                                + 3 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                90.177.207.XXX
                                Právo mít možnost zůstat na trati je v pravidlech. Tudíž faul je pro mne to, že někdo toho druhého z trati vytlačí. Takže úmyslný faul by udělal spíš Lewis. A ty to obhajuješ. Stejně tak v Kanadě by se při případné kolizi dopustil faulu Nico. Uz mi rozumíš?
                                O nenávisti jsem psal v souvislosti s Vettelem, RB a hlavně Schumacherem. 03

                                + 3 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  90.177.207.XXX
                                  Ano, Lewis si vnějšek úmyslně pohlidal. Vědomě riskoval kolizi, Pokud by Nico nevyměkl. To je to, co tu celou dobu řeším.
                                  A časy se srovnávat dají. Protože Ricci i Nico měli čistý vzduch, než Lewise dojeli. A Nicovy byly o hooodně lepší. 04

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Miku, to myslíš vážně?18 ...vědomě riskoval kolizi..? Doporučuji ti přečíst si přepis z radiové komunikace. Obzvláště Lewisovu hlášku v 68 kole. "Moje gumy jsou mrtvé". Ricci předjel Lewise v 67 kole. Rosberg útočil v posledním 70.kole.
                                    Co mohl asi tak Lewis dělat?
                                    A pak, že já jsem spekulant a vymýšlím konspirace.18 Od tebe to fakt sedí.
                                    Nejprve napíšeš, že měl Nico zůstat na trati i přes nevyhnutelnou kolizi a na konci naší diskuze napíšeš, že kolizi riskoval Lewis.
                                    Z toho mi vyplývá, že tvoje přání bylo, aby se Nico s Lewisem vzájemně nabourali. Dokonce víš, jak to měl Nico provést. Nikoliv Lewis, ale Nico!!! A závěr pro tebe je, že kolizi by zavinil Lewis.02 02 02
                                    Tak na to nelze už říci vůbec nic.
                                    Jen doufám, že se nikdo z pilotů nesníží k prasárnám které tady ty a tobě podobní vymýšlíte a obhajujete.

                                    + 3 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      90.177.207.XXX
                                      Ty nevíš co měl dělat? To nemyslíš vážně? Je to naprosto jednoduché. Jet tak rychle, aby Nica nevytlačil. 12 Je to přímo jeho povinnost daná pravidly, jet tak, aby nechal soupeři vedle sebe místo na trati. Je hezké vidět, že pravidla u tebe platí pro všechny stejně, tedy až na pár výjimek. Za agresora označuješ toho, co se jen snaží zůstat na trati a za oběť toho, co se z ní snaží někoho vytlačit. 02 02 02
                                      To je to fair-play?
                                      Že jsi na to neměl stejný pohled, když Vettel vytlačil v Monze Alonsa? Tam ti ten víc vzadu jedoucí vnejskem jako agresor nepřipadal. 13

                                      + 2 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        On měl Vettel v Monze dvakrát tak staré a ojeté pneumatiky? To je další novinka. Miku, fakt perlíš.
                                        Než se budeš pouštět do pavidel, přečti si reakci anonyma kousek níže.14 Hamík nejel nijak v rozporu s pravidly. A pokud by se Nicovi předjížděcí manévr podařil, byl by s největší pravděpodobností on vyhodnocen, jako ten který pravidla porušil. To jen na okraj. Zoufalí lidé dělají zoufalé věci, Miku.03

                                        + 3 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • known

                                        194.228.20.XXX
                                        A co situace Raikonen x Vettel ve 2. zatáčce 43. kole po výjezdu Raikonena z boxů? Úplně to samé a nikdo to neřeší. Ono to bude víc o oblíbencích než o principech. 12

                                        + 3 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                            • known

                              194.228.20.XXX
                              Protože Riciardo byl v zatáčce číslo 2 minimálně polovinou auta vedle Lewise, za zaráčkou celým autem vedle Lewise. Rosberg měl možná přední kolo u zadního.

                              + 4 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                11 Vždyť to tu píšu od začátku, že takových soubojů jsem zažil spousty.03

                                + 4 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                A psal jsem někde, že tam to bylo OK??? Takže o jakých oblíbencích to je? 20

                                + 2 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  A já to psal taky. Viz zmiňované souboje v Bahrajnu, Kanadě a mnoha dalších místech. Ale zmínit se o tom, že to vidím stejně i v opačném rozmístění se ti nehodí do keců o nerovném postoji a oblíbencích že? 11 03

                                  + 2 / − 5

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Takže jestli někdo nekoho vytláčí je o gumách??? Tedy když má ojeté, může libovolně kohokoliv vytlačit z tratě? Jóóó, to fakt není zoufalý koment. 03

                                + 2 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Ano, ten rozdíl jsem zmiňoval, kdybys to četl pořádně. Nic to ovšem nemění na tom, že byl výraznou částí vozu vedle Hamiltona. 03

                                + 2 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Ano je to o gumách. Pneumatiky, které nemají dostatečnou výkonnost totiž kloužou a nedrží směr. Tudíž logicky díky nim, může pilot vytlačit mimo trať svého soupeře, aniž by to chtěl udělat. Ale to jsme zase na začátku diskuze o odstředivých silách. Tak že kolovrátek může začít nanovo.03
                                  Můžeš si tu s Jensem notovat. On nesmysly a demagogii nejen chápe, ale i šíří. Mě to už nebaví, vysvětlovat tu jednoduché věci.
                                  Děkuji za diskuzi. Přinesla mi důležitý poznatek.03

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Dle pravidel, respektive dle výkladu komisařů to OK bylo. A neznamená to, že by měli piloti, kteří prohráli souboj, úmyslně sejmout své soupeře. Tak jak si to ty přeješ.02

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Kdybych viděl sebemenší ustřelení Lewise, které by způsobilo vyjetí na kraj dráhy, tak bych tento argument bral. Ale on přejel naprosto klidně na vnějšek tratě, takže v tom byl jasný úmysl tam nenechat Nicovi místo. Stejná odstředivá síla na něj působila i o pár kol dřív a jak jsi TY správně podotkl, Lewis se z té situace "poučil".
                                    Můžeš si tu s kolegy notovat a vymýšlet si teorie, že to u svých oblíbenců vidím jinak a úmyslně ignorovat dál to co říkám já, aby sis to zdůvodnil. Mě to přineslo také poznatek, Až příště ZASE Vettel nebo Nico vytlačí z tratě jiného, stačí říct, že mu odcházely gumy a nemusím se obtěžovat s nějakými pravidly. Bude to tak podle tebe fair play. 03

                                    + 2 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Já taky netvrdím, že to nebylo OK. Nikde jsem nepsal, že měli Lewise potrestat. Ale to bys nebyl ty, abys to nepřekroutil na úplně jiný význam. Protože tak jak jsi to napsal teď to zní hloupě. A samozřejmě jsem ani jednou nepsal, že by měl někdo úmyslně sejmout soupeře. Dokolečka to tu točíš a naprosto ignoruješ fakt, že jsem tu mnohokrát napsal, že jsem toto nechtěl. Prostě se mne snažíš neustále obviňovat z věcí, které jsem nikdy neřekl a samozřejmě nemáš jediný důkaz, že jsem to někde napsal. Mohl bych tu napsat, že sis ty přál, aby Lewis úmyslně naboural Nica a svedl to na gumy. Ale byl by to stejný nesmysl, jaký jsi tu teď napsal ty. 02 02 02

                                    + 2 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama