DISKUZE K ČLÁNKU Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však poučili, chtějí víc testů
Paul Hembery: "My jsme jen dodavatel, když bude chtít F1 v roce 2014 jednu nebo deset zastávek v boxech, my to uděláme."
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kritika Red Bullu byla pro Pirelli zklamáním. Z roku 2013 se však poučili, chtějí víc testů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000792
18:30 09.02.2014 88.212.36.XXXTak uz nie je ziadnych pochyb nad tym, ze si zmenu Red Bull vyplakal Na začátku roku 2013 Red Bull soukromě žádal Pirelli o změnu pneumatik. Když to nevyšlo, kritizoval Pirelli v médiích. Poškodila vás kritika nějakým způsobem?
PH: „Bylo pro nás zklamáním, že byl tisk zneužit pro snahu vyvolat změnu." -
Nasir
17:29 07.02.2014 188.175.189.XXXČlánek k tématu K tématu se hodí i tento starší článek z f1news:
[odkaz na stránku]
Pan Hembery se v posledním odstavci trochu prokecl o tom, že Pirelli bylo vlastně donuceno na "onu kritiku", přesněji na ony intriky, reagovat. Na konci diskuze jsem na to tehdy reagoval - v čem mohli mít intrikáni velkou páku na Pirelli.-
Mike17
19:04 07.02.2014 93.99.87.XXXTen odstavec se dá vysvětlit tolika způsoby.....
Já si pod tím představuji, že po kritice výdrže jejich směsí přešli na konzervativní strategii jejich nasazování. A? Tak to udělali. Je na tom něco nelegálního?
Čím myslíš, že může výrobce limonád vydírat gumařského giganta? Že jim nebude dodávat pití?-
Nasir
16:33 09.02.2014 188.175.189.XXXNo to určitě. Po kritice následuje změna pneu a čachry kolem jejího prosazení a ty nám budeš tvrdit, že reakcí byla pouze rozhodnutí o konzervativní strategii . To je asi tak věrohodné jako tvrdit, že když panu Hemberymu někdo ukrade naditou peněženku a při útěku mu zašplíchá boty, tak mu ta krádež určitě vadit nebude, ale ještě rok poté si bude stěžovat, že měl zašplíchané boty. Tak tomu se dá určitě věřit.
Poslední odstavec - to je další absurdita, jako ta, na kterou jsem narážel úplně dole. Argumenty jsou pod tím starým článkem.
A jaksi jsi zapomněl, že Mateschitz se díky RB stal multimilionářem, v F1 působí mnohem déle než Pirreli, má tam větší vliv a páku na ně měl. Když už zkoušíš manipulaci, Miku, tak aspoň nedělej z jednoho "provinčního chudáka" a z druhého giganta. Tím si moc nepomůžeš. -
-
Mike17
11:50 11.02.2014 93.99.87.XXXJasně jsem napsal, že to lze vyložit NĚKOLIKA způsoby. Uvedl jsem JEDEN Z nich. Takže NETVRDÍM, že reakce byla POUZE o konzervativní strategii.
Takže opět, jako při téměř každé tvé reakci, sis vymyslel můj názor.
A proto se ani nebudu obtěžovat hledáním obratu firem Pirelli a Red Bull.-
-
Mike17
18:02 12.02.2014 93.99.87.XXXDoslova jsem uvedl, že to má několik vysvětlení a to bylo jedno z nich. Myslím, že je to z příspěvku celkem patrné. A NIKDY jsem netvrdil, že JEDINÁ reakce na kritiku byl konzervativní přístup. To moc dobře víš, protože jsme to už spolu řešili a ne jednou. A podle mne mi toto podsouváš naprosto úmyslně. A v našich diskusích opakovaně. Mám zájem diskutovat o svých názorech na F1. Ale naprosto mě nebaví 90% času diskuse opravovat to co mi podsouváš.
Napsal jsi doslova, že dělám z jednoho provinčního chudáka a z druhého giganta. Jejich obrat s tím nemá žádnou souvislost? Srovnáním jejich obratu by jsme došli k tomu, že není jeden z nich gigant a druhý chudák. Ani Pirelli není žádný chudák, který je nějak závislý na prodejci limonád. Proto nechápu, čím je může RB vydírat (nebo tlačit) takovým způsobem, aby si kazili pověst v F1. Jo kdyby na ně tlačil Mercedes nebo Ferrari, tomu bych rozumněl. Ti si volí, kdo bude obouvat miliony jejich vozů. To je pro pneumatikářský koncern důležitá věc. Ale RB??? Co může Pirelli nabídnout? Že budou používat jejich gumy na zhruba 1000 vozech??? To je pro ně zásadní? Už se bavíme o tématu?-
Nasir
22:28 12.02.2014 188.175.189.XXXProsím tě, jsi zodpovědný za to, co píšeš? Žádnou jinou reakci Pirelli jsi nenapsal. Podle tebe přešli na konz. strategii. Reagoval jsem, že tohle vysvětlení je nevěrohodné, nic víc nic míň. Pokud nenapíšeš jiné vysvětlení, nebo se nevyjádříš, jak jsi to vlastně myslel, nebudu dál řešit tvé nesmysly.
K obratu - ne, NEBAVÍME se o tématu, protože ty NECHÁPEŠ souvislosti. Můžeš mi říct, jak souvisí nějaký obrat s vlivem v F1?? Kdybys chápal, o čem je řeč, tak bys věděl, jak dlouho loni Pirelli nemělo jistotu ohledně svého pokračování v F1. Přitom pokračovat chtělo, to říkalo stále. Ale potřebovalo se dohodnotu i s týmy!! Protože ty NEZNÁŠ podstatu věci, skoro mám dojem, že zásadně neznáš, tak skoro vždy utíkáš k blbostem nebo absurditám. Proto sem cpeš nesmyslný pokus o srovnání obratu, který je mimo mísu.
Přitom sis to mohl přečíst už 7.2 pod tím starým článkem. 9.2. jsem na to ještě upozornil: "Argumenty jsou pod tím starým článkem. " Co jsi na tom nepochopil, můžeš mi to říct? Chceš to japonsky? Můžeš mi říct, proč sis to nepřečetl? Proč reaguješ na cizí příspěvky, Miku, pokud tě nezajímá, co mají lidé k tématu? Až mi na to jasně odpovíš, možná budeme pokračovat dál.
Ještě poznámka - "Srovnáním jejich obratu by jsme došli k tomu, že není jeden z nich gigant a druhý chudák. " - opravdu? A jak to, že tvoje původní reakce se pokouší podsunout něco jiného? Můžeš to vysvětlit?-
Mike17
13:46 13.02.2014 93.99.87.XXXSorry, nemám čas ti tu hledat a citovat co jsem kdy o tomto tématu řekl a kdy jsme o tom my dva spolu diskutovali. I když ti to najdu, tak si z toho vezmeš úryvek, vypustíš z něj to podstatné a budeš se vozit na nějakém bezvýznamném slovíčku.
Klidně tě nechám u toho, že RB je jedinečná společnost, která na rozdíl od obrovských koncernů Fiat a Mercedes má tu moc diktovat svoje představy pneumatikářskému koncernu. Jen poslední odstavec vystihuje, proč to nemá smysl. Nikde jsem neuváděl, že je společnost RB nějaký chudáček. Co jsem se snažil říct, že podniká mimo obor Pirelli a tak velkou gumařskou společnost nemá čím vidírat (motivovat). A ty z toho uděláš zase nějakou mou inovativní myšlenku, kde z RB dělám úmyslně nějakou firmičku o 5-ti zaměstnancích. Ano, to je nadsázka.-
Nasir
16:12 13.02.2014 188.175.189.XXXNeodpověděl jsi na otázky Miku, takže tvůj příspěvek mě nezajímá. Nebudu znovu psát, jakou páku mělo RB na Pirelli. Že ty to ignoruješ a pořád nechápavě omíláš něco o pneu koncernu je tvoje ingorance nebo tvůj problém. Znovu - pokud si to NECHCEŠ přečíst, proč se namáháš s reakcí?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
14:01 07.02.2014 194.160.178.XXXUž po Jereze,... ...bolo jasné, že o tom, o čom tu Paul hovorí, je Pirelli správne nasmerované v tomto roku, čo potvrdil aj Lewis Hamilton, ktorý si to nenechal pre seba a otvorene povedal, že je s novými pneumatikami spokojný. Dúfajme len, že sa v polke sezóny, alebo aj skôr, nebude celá štruktúra znovu meniť, len preto, že to zas niekomu nebude vyhovovať a vie si to na tomto fóre presadiť. -
-
-
-
-
odin
14:07 07.02.2014 77.240.96.XXXNa začátku sezóny šlo o snahu RedBullu o změnu konstrukce. Po mediální proti Pirellovské kampani podpořené úmyslně špatně používanými pneumatikami a událostí v Silverstonu, už RedBull dosáhl svého. Po změně už na RedBull nikdo neměl.
Tak si jen přeju, aby Renault vyřešil své problémy s motorem. Protože po loňských zkušenostech se špinavou RedBulláckou politikou, se můžeme dočkat RedBulláckého lobbingu za návrat k atmosferickým motorům. A co je nejsmutnější, nejsem si zcela jist, že by jejich nářek nebyl u FIA vyslyšen.
Miku otevři oči a pořádně si je protři. F1 se už dávno netočí podle přání pánů od Ferrari, ale podle přání těch od RedBullu.-
Mike17
14:17 07.02.2014 93.99.87.XXXJá četl stížnosti Red Bullu na to, že gumy nevydrží ani pár kol a vytrácí se závodění na úkor šetření. Mimochodem naprosto stejná prohlášení měl Alonso po změně, což mu nijak nevyčítáš.
Události v Siverstone se RB nijak netýkaly, neměli na rozdíl od jiných týmů (i Ferrari) žádný defekt.
A proč ta změna? Že by Ferrari schudlo? Rozpočet mají skoro stejný. Nebo mají angláni a francouzi ve vedení F1 a FIA nějakou zálibu v protekci německých pilotů?-
odin
14:45 07.02.2014 77.240.96.XXXTo je přesně problém, který jsem tu minulý rok probíral a který mi vadil. Před změnou Lotus, Ferrari a FI, problémy s výdrží pneu neměly, protože udělaly svá auta "v souladu" s konstrukcí původních pneu. Kimi vyhrál v Austrálii, jen díky "práci s pneu". (Pro mne důkaz, že postavit auto, které neničí původní konstrukci pneumatik, je možné). A jestliže se to RedBullu nepodařilo, nebo z jejich hlediska nepodařilo dost dobře na to, aby Vettel mohl suverénně vítězit, není to důvod k jakékoliv změně.
A že Alonso PO změně pneu kritizoval, je pro mne pochopitelné. Stejně tak, jako optimálně nefungovaly původní pneu RedBullákům, změněná konstrukce zase nefungovala Ferrari. Je jasné, že ani nemohla, když bylo auto postaveno na původní konstrukci gum. To mě máš za úplného debila, když po mě chceš abych vyčítal Alonsovi kritiku změněných gum? Mně jde o princip. A to, co předvedl RedBull loni je lumpárna. Horší ale je, že mocní v F1 na tuto lumpárnu slyšeli a podíleli se na ní. I takhle se vyhrávají tituly ve formuli 1. Nebylo to poprvé, ale rád bych věřil, že to bylo naposled.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek