DISKUZE K ČLÁNKU Ani rozpočet 250 milionů liber nepomohl Ferrari k titulu

Magazín Autosport odhaduje výši letošních rozpočtů týmů Formule 1. Ferrari sumu popírá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ani rozpočet 250 milionů liber nepomohl Ferrari k titulu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.11.2013 05:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 27.11.2013 16:40
Webbův pořadavek na přesné rozdělení příjmů … »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 28.11.2013 06:33
Pokud je to podle Tebe hloupost, tak proč… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 27.11.2013 16:52
Nojo, ale Webb to vidí jinak.12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ověřil jsem si zajímavou věc. Čím více diskutujících čte u článků jenom nadpis, tím více jsou diskuse zábavnější.12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.134.XXX
    Money Peníze rozhodují i v jiných sportech.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000208

    uzivatel000208

    109.80.56.XXX
    nejlevnejsi investice byt mister sveta je koupit Vettel-a, ca 20 mio11

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pan Někdo

    90.183.82.XXX
    Toyota Tehdá měla taky velký rozpočet,a co,oproti ferrari, dokázala?

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Webbův pořadavek na přesné rozdělení příjmů týmům bez ohledu na pořadí v poháru a dalších podmínek je dost mimo mísu. Týmy, které jsou ve vedení, investovaly do vývoje mnohem více peněz než týmy z konce tabulky a kromě toho se většina diváků kouká na závody kvůli týmům jako je Ferrari, McLaren, Red Bull. Kdyby ve startovním poli byly jenom takové týmy jako je Caterham, Marussia a pod, seriál F1 by byl na okraji sledovanosti a rozhodně by to pro týmy a ani pro Bernieho nebyl takový byznys.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mil

      89.177.60.XXX
      "...a kromě toho se většina diváků kouká na závody kvůli týmům jako je Ferrari, McLaren, Red Bull. Kdyby ve startovním poli byly jenom takové týmy jako je Caterham, Marussia a pod, seriál F1 by byl na okraji sledovanosti..."

      Hloupost. Před pár lety žádný RedBull nebyl a sledovanost byla. Naopak spousta historicky úspěšných a kdysi zavedených týmů zanikla a F1 to přežila. Popravdě velká většina fanoušků, co dnes fandí např. Vettlovi v RedBullu nebo Alonsovi ve Ferrari by prostě fandila klidně Bianchimu v Marussii, pokud by byla dlouhodobě na špici. Popravdě z dlouhodobého hlediska se většina fanoušků, ať už fandí komukoli, obecně dělí na ferraristy a mclarenisty. A nevšiml jsem si, že by letos kvůli absolutnímu propadáku McL ubylo diváků. Nebyl RedBull, Mercedes ani Lotus a kolik mají fanoušků-protože jsou na špici. Být tam někdo jiný, má fanoušky někdo jiný.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Pokud je to podle Tebe hloupost, tak proč Bernie vyplácí Ferrarri zvláštní příspěvek za věrnost formuli jedna? Když si vezmeš průměrného konzumenta sportovních přenosů, který nesleduje konkrétní disciplinu pravidelně, ale po nedělním obědě si "něco" pustí a zeptáš se ho na nějaký tým formule jedna, co asi myslíš, že Ti odpoví? Ferrari, Mclaren, Mercedes, Lotus a Red Bull. Na nějaký Sauber Marussii nebo Caterham si nevzpomene ani náhodou. A ujišťuji Tě, že takových je většina. To, že měl Mclaren slabou sezónu, nic neznamená. Vyrábí sportovní vozy, takže příští sezónu přijde silnější a hlavně poučený. Určitě nejsou na odpis. A věř mi že tohle si uvědomují jak týmy, tak i Ecclestone. A proto si myslím, že je stávající systém férovéjší než systém "všem stejně". Ostatně, týmy, které vedou tabulku, jsou v závodě více vidět a protože F1 žije i z reklam a televizních práv, tí, kteří se při závodě pohybují více vpředu, jsou častěji v televizních záběrech a jejich reklamy jsou častěji divákům na očích. Teda s jednou výjimkou, kterou je Vettel. Ten svou dominancí poskytuje svým sponzorům medvědí službu. Protože se v průběhu závodu ví, kdo je v čele, kamery jej nezabírají tak často jako další vozy, které bojují o pořadí a výsledkem je, že konkrétně jeho vůz bývá v záběrech možná ještě méně než vozy konce závodního pole. Asi by s tím Dr. Marko měl něco udělat.12

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mil

          85.93.104.XXX
          No ale vždyť to je to, co píšu. Jak píšeš, průměrný konzument si vybaví Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus a Red Bull. Ale pokud by byly na špici řekněme 2-3 roky Ferrari, McLaren, Marussia, Caterham a ToroRoso, tak budou znát tyhle. Je to právě o tom, že jsou známí, protože vyhrávají. Vždy koneckonců u většiny je to jenom jméno. Žádný z těchto konzumentů nebude mít ani šajnu, že než se to jmenovalo RedBull a jezdil v tom Vettel a vyhráli 4 tituly, že to byl průměrný Jaguar a předtím tuším Stewart.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Že vám do toho skáču - pravdu máte podle mě zčásti oba. Pepan v tom, že Ferrari, jediný tým, který je v F1 od začátku, a navíc světově prosloulý výrobce sportovnách vozů, má zdaleka největší fandovskou základnu a to bez ohledu, zda zrovna vyhrává, což mu dává určitou zvláštní pozici, kterou si Bernie evidentně hodně cení.

            Mil má podle mě pravdu v tom, že běžný divák zná mimo Ferrari vlastně jenom týmy pohybující se na špičce a kdyby třeba takový Sauber dneska skončil, co se běžného diváka týká, ani pes po něm neštěkne. Dokonce se dopustím kacířské myšlenky, že by se to mohlo stát každému velkému týmu s výjimkou Ferrari, včetně McLarenu. Vím, že to zní hrozně, ale podívejte se na Williams. Kdyby teď skončil, myslíte, že by si toho běžný divák všiml? Ani náhodou! Přitom jde o tradiční a historicky velice úspěšný tým, ale stačí jedna dekáda horších výsledků a může klidně zmizet v propadlišti dějin. Plakat budou jenom skalní fandové a pamětníci, kterých je jen malé procento. Běžnému divákovi to bude putna.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Rozpočet Peníze, peníze, a zase jenom peníze. O ničem jiném formule jedna není. Je to primárně jeden velký byznys.

    Rozpočty týmů jsou velice směrodatné. Ovšem pochopitelně ne zcela. Je tady více faktorů, které ovlivňují úspěšnost. Pouze nejvyšší suma na kontě vám ještě nezajistí, že budete vyhrávat šampionáty. Aby byl tým úspěšný ve své finanční politice, tak musí mít v prvé řadě velice schopný tým, který dokáže ony finance efektivně přetavit v pokrok týmu. Pokud toto nemáte, tak nemůžete pomýšlet na úspěch.

    Formule jedna je sice jeden velký byznys, ale výhru si koupit zkrátka nelze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba povedať však to,... ...že Ferrari tam započítalo všetko, teda investície do nového aerotunela, motorárne pre výrobu nových motorov 1,6 V6 Turbo + ERS a tiež novej administratívnej budovi, ktorá má zlepšiť pracovné podmienky zamestnancov. Red Bull tam naopak nezarátal mnohé výdaje, ktoré ukryl za niečo úplne iné a preto všetka česť, že Ferrari zverejnilo transparentne to, čo na oltár F1 v r. 2013 dalo. 01

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • observer

      91.219.132.XXX
      :-)
      oficiální vyhlášení Ferrari:
      ....pravda o našich ekonomických aspektech provozu týmu zůstane důvěrná. Ekonomika týmu, stejně jako naše technologie, jsou pro nás významným faktorem závodění
      Kapor:
      ....všetka česť, že Ferrari zverejnilo transparentne to, čo na oltár F1 v r. 2013 dalo
      :-)

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Kdybys ten článek četl pořádně, tak by ses dočetl, že bylo řečeno, že uvedené číslo je holý nesmysl....
        Osobně je mi proti srsti řešit finance, každý stejně utratí co sežene. Četl jsem údaj pro redbull kolem 1,5 miliardy, jenže to taky nikdo nepotvrdí, že

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.22.XXX
          Jo, ale to mají i s nápoji atd. Ferrari taky do toho nepočítá výrobu svých silničních aut, supernýry atd. 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            no jenže to je ten problém, jak chceš oddělit financování F1 od chodu automobilky, když do účetnictví nevidíš? Zrovna tak, jak chceš rozluštit rozpočet redbullu, když jede v několika motoristických disciplínách a v F1 má dvě stáje? Zkrátka je to jen odhad některých novinářů. Já bych si z toho spíš vzal to, že letos je odhad někde kolem 250 mil a před 5 lety do toho sypaly top týmy kolem 400 mil. I v roce 96 kdy šel do ferrari schumacher, tak byl rozpočet ferrari 280 mil a to se holedbali, že příchodem schumiho získali 100+

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Zbytočne sa tu hádame chlapci ! Zdroje nie sú obmedzené, ale Ferrari ich pravdivo zverejnilo a Red Bull nie a ja som ich za to pochválil, že sú k svojim fanúšikom úprimný a ja to plnom rozsahu odceňujem. Forza Ferrari !!! 01 01 01

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • observer

                78.141.120.XXX
                Mily Kapor
                prosim Ta, mohol by si mi poskytnut informaciu, kde Ferrari zverejnilo zdroje, ktore poskytuje na F1? Skutocne by som si to rad precital.
                Dakujem

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Si asi slepí ! Hore máš jasne napísané 250 mil. dolárov. Ak to tam nevidíš, tak navštív očného a ak si to nepochopil, tak ...
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • observer

                    78.141.120.XXX
                    Dobra rada nad zlato.
                    Hore vidim jasne napisane:
                    "Magazín Autosport odhaduje výši letošních rozpočtů týmů Formule 1. Ferrari sumu popírá"
                    a nizsie v clanku:
                    "K uvedeným částkám se vyjádřilo oficiální vyhlášení Ferrari, ve kterém se popírá suma 250 milionů liber jako rozpočet Scuderie Ferrari"
                    1. Takze este raz, odkial cerpas informacie o transparentnom financovani?
                    2. Pokial citas "libry" ako "dolare", mal by si navstivit ocneho radsej sam
                    3. Zopakuj si gramatiku. Napoviem Ti, si asi slepý....

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama