DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část
První kvalifikace letošní sezony byla narušena deštěm. Odjela se pouze první část. Zbytek kvalifikace se odjede zítra před závodem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001081
18:08 16.03.2013 5.178.60.XXX
r130 vs dazd Zaujima ma este jedna vec. Nevedel som sa minule stotoznit s tym, ze nepovolili drs v r130. Co je podla vas nebezpecnejsie, drs v r130 alebo kvalifikacia za takych podmienok ako dnes? Dajte plus ak myslite ze drs, minus ak myslite kvalifikaciu. pripadne dopiste ze preco si tak myslite. Dakujem.
anonym
10:07 16.03.2013 188.120.195.XXX
Ono to chce uvažovat v trochu širších souvislostech. Nezapomínej, že je ekonomika v útlumu a že i přes všemožné snahy F1 zlevnit ani velké historické týmy jako McLaren nemají peněz nazbyt. Nechat je v takové situaci vyjet na trať je zbytečné riziko jak bezpečnostní, tak finanční.
Okolo pilotů se nechodí jako kolem cukrových homolí jen tak pro nic za nic a není to jen posledních pár let. Zákony většiny pořadatelských zemí se za několik posledních dekád dost zpřísnily a pořád to pokračuje. Každý úraz spojený s motorsportem s sebou nese riziko komplikovaných právních tahanic. Vzpomeň, jak dlouho chodil po soudech Williams kvůli Ayrtonově smrti a to bylo bezmála před dvaceti lety! Spousta dokazování, že se pro minimalizaci rizika udělalo maximum, hrozba kriminálu na krku...
Zkrátka pořádání závodů není ani zdaleka jenom o tom, aby se diváci pobavili, tím víc, když jde o ostře sledovanou F1.
Okolo pilotů se nechodí jako kolem cukrových homolí jen tak pro nic za nic a není to jen posledních pár let. Zákony většiny pořadatelských zemí se za několik posledních dekád dost zpřísnily a pořád to pokračuje. Každý úraz spojený s motorsportem s sebou nese riziko komplikovaných právních tahanic. Vzpomeň, jak dlouho chodil po soudech Williams kvůli Ayrtonově smrti a to bylo bezmála před dvaceti lety! Spousta dokazování, že se pro minimalizaci rizika udělalo maximum, hrozba kriminálu na krku...
Zkrátka pořádání závodů není ani zdaleka jenom o tom, aby se diváci pobavili, tím víc, když jde o ostře sledovanou F1.
anonym
09:33 16.03.2013 188.120.195.XXX
Nesmysl, je to závodění o nejlepší čas, ne o nejbezpečnější průjezd v podmínkách, na které není auto stavěné. Každý chce jet rychleji než ostatní a výsledkem jsou pak v lepším případě hodiny, v horším rozmlácené pekelně drahé auto a v nejhorším něčí úraz nebo smrt. Naprosto zbytečné. F1 není destruction derby.
To bys jim mohl rovnou zhasnout v Singapuru, ne? Však když nevidí, nemusí jet 280, může jet 150... Blbost.
To bys jim mohl rovnou zhasnout v Singapuru, ne? Však když nevidí, nemusí jet 280, může jet 150... Blbost.
Jenik
09:18 16.03.2013 213.220.234.XXX
Zrovna u Melbourne to chápu, i když proti těm malajských lijákům nebo proti Kanadě (předloni?) to byl májový deštík. Ale doufám, že až se formule zase přesune na tilkedromy s ohromnými asfaltovými zónami, tak to za takových podmínek pustí. To prostě nesmí vadit, že se jezdci párkrát zatoulají mimo trať.
anonym
09:17 16.03.2013 89.24.9.XXX
Nevim.. silne prsi v malajsii.. tohle byl normalni prumerny dest, decka si tam hrali bez destniku.. asi to kazdy vnimame jinak.. ja proste zastavam nazor, ze meli jet a prizpusobit se podminkam.. od toho to jsou ..udajne.. nejlepsi jezdci.. a at se tedy ukaze, kdo jak to umi..
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek