DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

První kvalifikace letošní sezony byla narušena deštěm. Odjela se pouze první část. Zbytek kvalifikace se odjede zítra před závodem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.03.2013 01:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 16.03.2013 09:15
Už jsi někdy jel 280km/h a neviděl jsi 2m před… »
» Arisan (Hlasovalo 11 lidí) 16.03.2013 08:59
vadí déšť? Gutierreze je mi líto, ale myslím, že… »
» uzivatel001081 (Hlasovalo 7 lidí) 16.03.2013 09:09
Ja osobne sa dost casto rozvasnujem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001081

uzivatel001081

85.216.222.XXX
Ja osobne sa dost casto rozvasnujem na zbytocnym zvysovanim bezpecnosti. Ale toto napriklad chapem. Naco to je dobre. Znici sa dielov za miliony. Budu sa tam motat pomaly po okruhu. Ak sa to da presunut na neskor, ked uz budu dobre podmienky, preco nie. Bude pekna kvalifikacia a budeme lepsie vidie ako je na tom ktory tym.

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Než uklidili trosky, tak před Q2 začalo znovu silně pršet, jestli sis nevšiml. Vody bylo znovu příliš.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.24.9.XXX
Vsichni jeli na prechodnych!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.45.201.XXX
nestíhají? tak proč v Q1 (alespoň na jejím konci) jezdili někteří jen na přechodných zelených??? Vody zdaleka nebylo moc.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.24.9.XXX
Pod to bych se 100% podepsal!!

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.24.9.XXX
Tak kdyz tam bylo tolik moc vody, ze to ty wet nestihaly brat, tak proc po par kolech vsichni prezuli na interm???

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Jak to můžeš posuzovat po pouhé první (vlastně jen po třetině) kvalifikaci, navíc za tak neobvyklých podmínek?

+ 13 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

78.45.201.XXX
To je sice pravda, ale piloti jsou profesionálové,nebo by alespoň měli být, a mají se s tím poprat. Podle této logiky by tedy za deště nesměly vyjet ani sanitní vozy, protože jezdí rychle a na bílých čárách to klouže...
Pokud piloti vědí, že to klouže, mají snížit rychlost tak, aby projeli i přes bílé čáry. Kdo z nich na to nemá koule, tak ať jde makat k pásu. Tenhle sport byl 60 let spojen s nebezpečím zranění nebo ztráty života už ze své podstaty a ten kdo závodí si je dle mého těchto rizik dobře vědom. Posledních pár let se ale kolem pilotů chodí jako kolem cukrových homolí, aby se v dešti náhodou nerozpustili...02

+ 43 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.24.9.XXX
Jak pise mynona.. pred deseti lety by se jelo.. proste lidi chteji videt napeti.. vzdyt to neni tak davno (pred kersem a drs), kdy sam bernie rikal, ze uvazuje nad kropenim trati, aby to bylo dramatictejsi..

+ 15 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Protože ani ty full-wet nestíhají tolik vody odvádět.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001081

uzivatel001081

85.216.222.XXX
Najskor som bol aj ja rozculeny, lebo som sa uz nevedel dockat. Ale ked som to videl, tak uznavam, ze je asi rozumnejsie to odsunut. Ma sa tam rozbit polovica monopostov, to nema zmysel. Na nova sporte to aj spomenul Fabry, ze pri takom mnozstve vody to uz nie je len o pneumatikach ale aj o podlahe. A kazda pneumatika ma svoje limity. O to viac pri tejto sirke pneumatiky a hmotnosti monopostu.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Arisan

Arisan

46.167.205.XXX
vadí déšť? Gutierreze je mi líto, ale myslím, že by si s deštěm měli piloti poradit . Chápu snahu o bezpečnost, ale to je jako v rally v ČR - když se nic nepojede, tak se nic špatného nestane...17

+ 11 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

*04*

141.170.128.XXX
..teprve 9 ráno a už máš popito...?04

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mynona

78.102.182.XXX
Přesně tak, dokonce ani moc nestříkala voda za vozy, takže nic hrozného to nebylo. To co dneska berou jako příliš kluzkou trať, bylo ještě před deseti lety mírně vlhká trať :-) . Chápu, že je to i o bezpečnosti, ale čeho je moc toho je příliš. 02 02 02

+ 22 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.103.14.XXX
Jak se píše v článku, vystihl to Charlie Whiting. Je potřeba si uvědomit, že Albert Park se mimo závod používá jako běžná silnice, tím pádem to na trati není ideální ani za normálních podmínek. Na trati je spousta bílých čar jako na běžné silnici a pokud řídíte, určitě víte, že když takové čáry kloužou, není to nic příjemného ani s běžným vozem. Takže asi tak 03

+ 11 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Třeba proto, že nemají žádný blatníky a za každým vozem není vůbec nic vidět. 20

+ 5 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Huhukoktejl

89.24.9.XXX
Ztraci body Tak presne timhle F1 ztraci body.. alespon u mne.. dokaze mi nekdo smysluplne vysvetlit, proc se stoji? ..proc se stoji, kdyz za mokra je to pro divaky nejvetsi drama? ..proc maji ty pneu wet? ..na jaky druh pocasi se pouzivaji, kdyz po par kolech v q1 uz presli na interm? ..tohle je proste vopruz a nehorazna frustrace..02

+ 27 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Tak nakoniec sa to potvrdilo,... ...že Pastor bude v tíme bitý ďalším rýchlim mladíkom Valtterim B., čo asi postihne aj KimihoR. v Lotuse a ťažko sa bude dýchať aj Lewisovi pri Nicovi a bude musieť odovzdávať maximum nielen v kvalifikácii, ale aj v závode, aby to nejako uhral a porazil ho aspoň v počte získaných bodov. 01

+ 1 / − 29

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama