DISKUZE K ČLÁNKU Proč týmy nechtějí pro poslední část kvalifikace pneumatiky navíc?

Na včerejší tiskové konferenci se probíralo zahálení týmů v poslední části kvalifikace (Q3). Proč týmy nechtějí sadu pneumatik navíc, aby uspokojily fanoušky, kteří chtějí vidět bojovat formule v sobotním vrcholu na dráze místo toho, aby jen nečinně stály v garáži?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč týmy nechtějí pro poslední část kvalifikace pneumatiky navíc?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 26.05.2012 09:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 25.05.2012 09:52
Týmy ne, jen borci, co jezdí po syrových… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 25.05.2012 09:49
:-) Teraz si neviem spomenut...06 ktore to… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 25.05.2012 09:55
Aha... Tak to potom "pardón"...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor Mne se to takto líbí. Nevyjdeš do Q3? No a co? Ušetříš pneu a tak potom bojuješ o to více s první sadou. Přece jen nám to předvedl Kimi, že v Q3 nevyjel a nakonec naháněl Seba že byla až škoda že na něj nezatlačil v tu vhodnou dobu a nebo neodjel ještě jedno kolo aby nezkusil ho předjet tímto způsobem...
    Kvalifikace stejně není žádná extra podívaná. Obvzláště Q3....když se jezdí vždy na jedno měřené kolo a garáže.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      Jj. Ale v Monaku asi vyjde kazdy "pre istotu".
      A mozno aj nie, keby chel ist na menej zastavok. 04

      To je to, co na tom tento rok milujem 21 mozem tu rozpravat co chcem a aj tak to proste moze byt uplne inak...01

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000880

      uzivatel000880

      85.237.224.XXX
      Ale o to predsa ide - aby víťaz kvalifikácie nebol de facto poškodený už tým, že má ojazdené pneumatiky, na rozdiel od tých čo sa v Q3 len váľajú v garáži. Je proti akejkoľvek logike aby mal víťaz kvalifikácie nejaký handycap len z dôvodu, že sa podujal na v súčasnosti tak nezmyselnú činnosť akou je pretekanie v kvalifikácii.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        hehe presne tak, spousta lidi mrci, jak jsou ty letosni pneu v haji a pak tu nekdo napise, ze je v poradku, kdyz ten co se snazi a zavodi v kvalifikaci, tak ma mit na startu zavodu handicap proti vychcankovi co radsi v Q3 ani nevyjede z boxu. 02

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    :-) Teraz si neviem spomenut...06 ktore to vlastne boli tie "vsetky teamy", co nadavaju na Pirelli? 18

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Týmy ne, jen borci, co jezdí po syrových vejcích. ;-)

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Aha... Tak to potom "pardón"... beriem späť... 04

        Borci a ich fanusikovia? 06 ("nemusis" odpovedat 06 odpovedou mi bude "pocet minusov" 18 )

        A inak pekne smajliky! 01 21

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Borci a jejich krajani, kteří mají rádi okurky 12

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            18 18 18 01

            A este ked sme uz tak pekne naladeny zrana, tak Ti posielem "jeden pekny fórek", co som pocul dnes... (radsej mailom, je to "pohorsujuce" 06 )

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.105.198.XXX
            neviem ako vy, ale mne sa podstatne viac páčili doby, keď tie "syrové vejce" aj v kvalifikačnom móde pri prázdnom aute vydržali viac ako jedno-dve ostré kolá, a ak si pamätám, tak aj v preteku sa ešte predbiehalo05 napr. [odkaz na stránku]

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.40.125.XXX
              Poznas to - "Du kannst nicht immer siebzehn sein" 21

              Niee 04 ,nic v pohode. Boli to pekne casy. Len to uz je raz "tak"...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.41.51.XXX
        Borci nie, len jeden neprispôsobivý plačko.16

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ladys

          ladys

          85.160.39.XXX
          Zajímalo by mne co by ti na to řekl Alonso, po pěti kolech od posledního přezutí v Barceloně 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama