DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Vypovídá to o tom, že Alain jako jediný z přehledu během své kariéry jel proti 5-ti mistrům světa (buď již korunovaným nebo titul získali později) a nevedl si úplně špatně. Jinak každý z jeho parťáků získal během kariéry nejedno pódium a pouze Johansson s Cheever nikdy nevyhráli alespoň jednu velkou cenu.
V jeho případě tedy ta statistika má trochu jinou váhu, než si ji vylepšovat vedle Kovalainenů (byť ten lopata jednu GP s velkou dávkou štěstí vyhrál), Liuzziů, Barrichellů (jakož i jiných domácích mazlíčků), Piquetů jr. a dalších. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Promiň, ale tohle samé by se dalo říci o Ferrari v letech 2000-2004. A řeknu Ti rovnou, že je to totální hovadina. V roce 1999 mělo Ferrari rozhodně lepší balík než v roce 2003. Břídil s tím dokázal bojovat o titul, ale shořel jak papír. Jsem si jistý, že nebýt Schumiho zranění, má dnes 8 titulů.
Ono to totiž nejde dost dobře srovnávat. Jedna věc je být dvojka, od které se čeká dovezení co největšího počtu bodů aniž by to nějak ohrožovalo jedničku. Pokud je potřeba, jedničku podpořit obětováním vlastního výsledku. Ano, někdy se stane, že dvojka je zaříznutá a není jí dopřán životní výsledek, ale to už je dané celkovou výkonností pilota. Holt jedna vlaštovka jaro nedělá. Každopádně od dvojek se nikdy tolik neočekává, nemají rozhodné slovo ve vývoji a neleží na nich tlak očekávaných výsledků (do jisté míry samozřejmě). A pak tu máme ještě piloty, kteří září v menších stájích a po přechodu do přední stáje to je průšvih. Je opravdu veliký rozdíl se dotahovat na prvního a být tím prvním, který musí makat na tom, aby se tam udržel.
A přesně to je rozdíl mezi Massou, Bottasem, Irvinem, Barrichellem, Fisichellou, Webberem, Gaslym, Albonem, Couldhardem, ... a Lewisem, Alonsem, Schumim, Mikou, Vettelem, Buttonem, ... Dotahovat se na prvního je vždy jednodušší. Ten druhý ví, že je možné něco dokázat. Nehledě na fakt, že dvojka má možnost od jedničky "opisovat". Když potom všechno břímě lehne na toho slabšího, tak se může záhadně vytratit daleko více výkonnosti, než jen ten rozdíl mezi tím rychlejším a pomalejším. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Pamatuju si výrok myslím někoho od Jordanu (možná samotného Eddího) že když jednou a náhodou při testech dostali gumy pro Ferrari tak podstatně zrychlily .... snad o 1s, možná víc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já si myslím, že Stewart konec plánoval, ale máš pravdu, že smrt Ceverta jeho rozhodnutí urychlila. Jinak, chápu a ujišťuji tě, že podobně to mám i já, co se týče dávných "informací" z tisku. Noviny, časopisy většinou už neexistují, aby si to člověk mohl ověřit a čas informace oklěští a když je člověk chce použít, tak si uvědomí, že v se mu vybavil "zmatek". 03
Podívej, nemusíš psát opatrně, já považuji za legitimní "fanouškovství", čili názory ovlivněné nákloností k týmu, či pilotům. Ale má to háček, oponent musí vnímat mojí argumentaci a férově protiargumentovat. S fanatickými názory jsem rychle hotov. 03
Mám F1 rád a sleduju ji padesát let. Někdy více, někdy méně, podle toho, jak bývala zajimavá. Vždycky jsem fandil pilotům, nikoliv týmům. Což máme rozdílné.
Mám F1 v rámci svých možností zmapovanou a nenechám se utáhnou na vařené nudli. Věřím, že Schumi byl pracovitý, že patřil díky tomu k nejlepším ve své době, ale k velikosti opravdových šampiónů patří i umění čestně prohrát. A to Schumi dvakrát nedokázal (Senna jednou) a snížil se k prasácké podpásovce. Já jsem oba zařadil do sekce nesportovců a padouchů. Přirovnám ho k Maradonovi (nevím, zda sleduješ fotbal) a jeho gólu rukou na MS proti Anglii. Následné píár o "Božské ruce" bylo pro mne ještě nepřijatelnější, než samotný fakt, že taková branka byla vůbec uznána. A u Schumachera je to podobné s tím PR. (Vlastně i u Senny, akorát tam to mnozí vnímají, jako jakýsi druh společenského taktu, když zemřel). Abych mohl sportovce uznávat, potřebuji si ho alespoň trošku vážit a to v případě Maradony, Senny ani Schumachera nepřichází v úvahu.
Špatně jsi mi porozuměl v případě Schumiho týmových kolegů. Já jsem jen chtěl říci, že nemáte právo argumentovat Schumiho věkem, když jde o jeho porážky s "mladým" Rosbergem, když zároveň neuznáváte věk a "sklonek" kariéry u Piqueta, když ho porážel Schumi. Navíc u obou jde o (v té době) minulé, či budoucí šampióny, což je férové přirovnávání s ostatními šampióny a jejich kolegy též šampióny, které musí porazit jako první, aby si vytvořili v týmu pozici jedničky a tím pádem preferovaný přístup.
Neboj se vnímám i Dennisovy čachry s Hamiltonem a snad jsou tu dohledatelné moje názory z té doby 2007. (kdysi jsem hledal kvůli důkazům nějaké mé příspěvky z dávné minulosti a zjistil jsem značnou promazanost diskuzí. Tak nevím). Ham vs Bot cítím podobně. I když Bottase nezatracuji. (Já většinou s neprotěžovanými piloty více soucítím protože vím, že se na stejný výsledek, který předvedou protěžovaní, nadřou mnohem více).
Ač se neustále snažíme o to, určit toho nej z celé sedmdesátileté éry F1, tak je fakt, že to ani nejde. Zohlednit všechny faktory, které měly na dění v F1 v té které éře vliv... (A zase jsi vytáhl G. Villeneuvea, kterého jsem měl rád, ač jsem mu nikdy nefandil. Vím přesně, kde jsem byl, když jsem se dozvěděl o jeho smrti. Oblékal jsem se v sobotu navečer se svojí budoucí ženou k muzice. Ze zábavy jsem pak už moc neměl...)
Však diskuze je od toho, aby jsme si vyjasnili své postoje a názory. Nemusíme se nutně shodovat, ale je třeba věcné argumentace a chtít vnímat oponenta. Taky dík

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Stewart měl ve Watkins Glen jet svůj poslední závod...ohlásil ukončení kariéry před posledním závodem. Ale smrt Francoise Ceverta znamenala že už svůj styl závod nejel a skončil okamžitě.
Ceverta měl být nástupcem Stewarta...nejen v roli jedničky Tyrrellu, ale i v roli největšího adepta na titul.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
2005 byla katastrofa. A vůbec bych neukazoval prstem na Michelin, ale především na FIA, která odmítla použít mozek a alespoň pro tenhle závod výměnu pneu i ve chvíli, kdy nemá vůz defekt. Bylo to neskutečně hloupé pravidlo, na které doplatila F1 v celé Emerice. Bridge měli štěstí, že dodávali gumy do jiné série těsně před F1 a vlastně náhodou zjistili že nový asfalt se chová jako šmirgl.

Když zakázali tankování, tak jsem byl docela rád. I kdyby tým nechtěl, tak dát oboum jezdcům rovnocennou pozici nešlo a to mi vadilo i když to dávalo mému oblíbenému jezdce výhodu.

Co říci na to, že Schumimu počítali vjezd do boxů jako průjezd cílovou čárou mě sice neskutečně štvalo, ale nepřekvapilo. Jak by taky mohlo, když si FIA ohýbala pravidla podle toho co se jim hodilo do krámu. Samozřejmě za výrazné pomoci Bernarda. Jak jinak si taky neodebrání titulu týmu který prokazatelně jezdil se zakázanou elektronikou, ktará vůz stavěla do jiného světa.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já jsem první, který tvrdí, že se Schumi vrátil do zcela jiné F1. 03 Jenom těch rozdílů vidím mnohem více. Ale zareaguji pouze na tebou uváděné dva. Ano musel se přizpůsobovat "vyspělejším" technologiím, ale také za skákání soupeřům na záda dostával penalizace. Což v jeho první kariéře bylo nemyslitelné. Tehdá ho klidně prohlásili vítězem závodu, aniž by projel cílem.
A podobné je to i s těmi gumami. Schumi byl zvyklý na gumy jemu na míru (kdo ví o kolik rychlejší oproti ostatním). A najednou dostal stejné, jako všichni. Já dovedu pochopit, že mu nevyhovovala nucená péče o jejich fungování, že mu to ubíralo nějaký čas na kolo. Na druhou stranu, na tom byli všichni piloti stejně a každému péče o pneu ubírala nějaký čas. Dnes už snad každý, kdo se o F1 zajímá ví, že v pneumatikách se skrývá jistá časová výhoda. A teď si představ, že v dobách Schumiho, kdy se stejně tankovalo, čili se zastávkou se počítalo, dostal Schumi od Bridgestone speciálně vyvinuté pneu "přímo na míru" (dejme tomu o nějaký ten stupeň měkčí, které vydrží půl-třičtvrtě závodu, ale také o nějakou tu desetinu sec. rychlejší) a ostatní dostali super tvrdé, které vydrží celý závod, ale jsou také pomalejší. K výměně se běžně zajíždělo, protože tankování a lehčí auta představovaly nezanedbatelnou výhodu. Byly to rovné podmínky? Však také proto McLaren a Williams, když chtěli být konkurenceschopní, zatáhli do F1 Michelin a začala "válka pneumatik", která vyvrcholila GP USA 2005.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
začnu od konce. S tím stewartem jsem to někde četl (kdysi dávno) a samozřejmě se to nemusí zakládat na pravdě. Co si vybavuju, tak stewart se o konci kariéry rozhodl v podstatě impulsivně poté, co se zabil Cevert a měl jsem pocit, že do mcl měl jít právě stewart. Ale jak říkám, četl jsem to kdysi dávno v nějakém starém časopise a nemusí to být pravda a já si to spojil s tím, že měl jít stewart do mistrovského týmu...
K tomu schumacherovi - já sem se snažil opatrně napsat, že jsem fanoušek ferrari 12 a tím je můj pohled na piloty ovlivněn. Proto řadím schumachera nad hamiltona (a to teda víc než podstatně) a z mého pohledu musel schumacher pro svoje postavení u týmů udělat mnohem víc a musel i mnohem víc předvést. Navíc si dokázal získat respekt v podstatě všude kde závodil, ani ne tak talentem (to říkají ti co s ním pracovali) ale hlavně pracovitostí a precizností. Tobě možná přijde, že jeho týmový kolegové buď byli loseři, nebo patřili do starého železa, ale přeci jen v té době to byli star F1 a přišlo nějaký německý ucho a začalo jim to nakládat. Když se podíváš na hamiltona a jeho umetenou cestičku, na další denisův tah jak si udělat z neznámého pilota star na uznávaném matadorovi a přesto hamilton nedokázal být nikdy tak suveréní jako schumacher, až teď s bottasem, ale tam je to podle mě dané tím, že bottas je rád, že může občas vyhrát. Má sice silné řeči, ale nemá tu náturu mistra světa, kdy chce vítězit za každou cenu. Ale abych se dostal k tomu co jsem chtěl říct. Pro mě není schumacher nejlepší pilot. Z mého pohledu je mnohem lepší právě stewart, řadil bych výš i gillese vileneuva (toho mě bylo neskutečně líto) O prostovi ani nebudu diskutovat, graham hill byl taky neskutečnej brousek, clark byl také fantastickým pilotem, fangia uznávám, ale nevím co si mám úplně myslet o tehdejších praktikách, kdy si zkrátka výše postavený jezdec stopnul týmového kolegu, sebral mu auto a body co udělal se mu počítali v plné výši. Navíc tenkrát na mistra stačilo mnohem méně bodů a jezdilo se méně mistrovských závodů a zase byla mnohem větší šance že se někde zabije. Až za tyto piloty bych posadil schumachera, přestože má víc titulů a hamilton, no nevím, když nedal titul za ferrari, tak až někam na konec první desítky 18
A jsem také rád, že přestože nesdílíš mé názory, jsi schopen věcně dikutovat a ne jak jeden nejmenovaný uživatel tohoto fóra bez vědomostí ale umí vykřikovat že lžu... Tak za to díky 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Díky........ 01 01 01

Mika 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Překvapilo mě skóre Prosta s Hillem. Prost dostal docela nakládačku na to že v té sezóně získal titul. 03 Tak přemýšlím o čem tohle vlastně vypovídá???

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Víš co mi u vás obhájců Schumiho vadí? Že se často uchylujete podle toho, jak se vám to hodí k protichůdné argumentaci typu, " dvojky na to nemají, a pak zase jsou najednou kvalitní, nebo když Schumi dostával nálož od Nica, takj už byl starý, zatímco, když porážel Piqueta, tak máte představu, že byl Nelson v největší formě...

Já si v této diskuzi s tebou cenním, že diskutuješ fakt hodně věcně a reálně, dlouho jsem s fanouškem Ferrari a Schumiho nevedl tak fér diskuzi 01. A abych pravdu řekl, názorově s tebou mám obecně hodně společného, jenom některé pohledy na stejné věci mám přeci jen méně extrémní. (si myslím) 03
Já Schumachera nepovažuji za nějakého průměrného pilota. Od začátku své kariéry patřil k budoucím Top pilotům. Své kvality prokázal jak u Benettonu, tak u Ferrari a svým způsobem také v Mercedesu. DeCesaris podle mne průměrný pilot, argumentace Piquetem mi příjde fakt dost přitažená za vlasy. Hlavně kvůli prakticky nic nevypovídajícímu období (4 závody) a pak kvůli tomu, že byl Nelson prakticky na odchodu z F1. Patrese to je prakticky podobné s Piquetem, ale tady alespoň se jedná o vypovídající vzorek (odjeli spolu celou sezónu), ale také na sklonku Ricardovy kariéry. Marka Brundla považuji za dobrého pilota, který měl "smůlu" na dobré týmy a sedačka vedle Schumiho mu asi také "uškodila" v jeho kariéře. O Joskovi se nemá cenu bavit, i když vím, že v té době se "vyvíjely auta v některých stájích pro každého z pilotů jinak" 03. U Ferrari nedostal žádný z jeho dvojek příležitost s ním reálně bojovat. To se prokázalo až při jeho druhé kariéře, kdy Rosberga nikdo z týmu předem neodepsal a oba spolu mohlijezdit "na férovku". Věk je jistě limitující faktor, ale pokud by se Schumi necítil ve formě, těžko by do své druhé kariéry šel. A šel tam pro osmý titul. Tak se on i všichni okolo vyjadřovali. Podle mne chtěli u Merglu zjistit, jak na tom oba piloti jsou a tak je nechali spolu závodit a Rosberg dával Míšovi nálož. (I když v kvalifikacích to zas tak špatné nebylo ze Schumiho strany). A zase, není to tak jednoduchý Schumiho jednoznačně odepsat (i když to s oblibou dělám v diskuzích s fanatiky).Mergl neměl v té době auto schopné boje o titul a tak bylo vlastně jedno, kdo bude výše na konci sezóny. Klidně si zaspekuluji, že kdyby Schumi podepsal na tři roky, jak u Merglu chtěli, tak ten titul má. A nezáleželo by na tom, že ho Nico porážel, když o nic nešlo. Vytvořili by mu takové podmínky, (a-la Hamilton), že by titul udělal stáří, nestáří. A žvanilo by se opět o jeho konsruktérských schopnostech a zlatý šroubovák by byl opět na scéně. Mně stejně tak, jako jeho dvě prasárny vadí nesmysly, které se o něm šířily v době kultu jeho osobnosti. 03 A nebo taky ne. Možná by stejně jel do Francie na lyže a skončil by tak, jak skončil. 17
Chci jen říci, že z mého pohledu je ta jeho cesta k tolika titulům velmi podobná té Hamiltonově a dohadovat se kdo to měl jednodužší, mi příjde hloupé. Jak už tu zaznělo, Nejtěžší to měl Prost.
Ještě k Hamiltonovi, kvituji tvůj pohled, já si také myslím, že Hamík byl od počátku protěžovanějším pilotem ve srovnání se Schumim. Schumi si své místo zasloužil nesmírnou pracovitostí. V tomto jediném kritériu vidím Hamiltonovu výhodu. Ale pak jsou tu další pohledy např. přes týmové kolegy, přes atmosféru v týmech atd. kde na tom byl Hamilton přeci jen hůře.
Ano konstruktérem Brabhamu Repco byl Ron Tauranac to ano, ale já jsem spíše chtěl upozornit na to, že v té době F1 fungovala diametrálně jinak než v dobách Schumiho. A že i ten Jack Brabham udělal na svém voze více manuální práce, ale i té projekční (protože jsem přesvědčen, že oba konstrukci auta spolu konzultovali), než Schumi.
Nevím, zda měl Fittipaldi nahradit Stewarta u Tyrrellu, možná nějaké jednání proběhla protože o Stewartově konci v F1 se vědělo. Já si jen vzpomínám, že jsme tehdá s kamarády vášnivě probírali přestup Fittipaldiho k McLarenu a konec Stewarta a považovali tímto jasný titul pro McLaren v 1974. A ono to tak také dopadlo. Jó, to jsme si ještě naivně mysleli, že hlavním a rozhodujícím faktorem je pilot. 18 18 18 A ani nevím o tom, že by Stewart chtěl jít do McL. Tehdá se považovaly tři tituly, jako extratřída a "nepřekonatelná" meta a co já vím, tak Stewart dlouhodobě kririzoval bezpečnostní podmínky v F1 a chtěl pracovat na zlepšení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.96.XXX
Ten příklad jsem uvedl schválně, aby bylo zřejmé o co jde... Samozřejmě, že se to takto srovnat 100% nedá... Lépe by seděl fotbalista, co doklepává do prázdné brány... Ale tj fuk... Výkony těch nejlepší vypadají snadno, ale jen proto, že nevidíš co za nimi stojí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Krásně napsáno! 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Schumi se sice nevrátil do současné éry kyselin, ale přecejen se byť za malou chvíli vozy změnily hodně.
Čudlíky na volontu mu dělaly ze života peklo a nejednou ho jejích štelování dostalo až do stavu beztíže kd se dzyndzykům věnoval více než je zdrávo a díky nepozornosti skákal soupeřům na záda.
Ale co Schumimu skutečně nesedlo byly gumy. Celou svou kariéru byl zvyklý na extra kvalitu a najednou jezdil na koláčích ze kterých každým metrem odpadala drobenka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
2010 mel Hamilton podobne spolehlive auto jako RB, Webber ani jednou neodstoupil kvuli technickym problemum za celou sezonu, vzdy to byly kolize. V Barcelone LH upadlo kolo v poslednim kole, kdy byl na 2. miste = titul. V Madarsku mu odeslo auto, kdyz byl 3. Monza byla chyba, tam se cpat nemel, ale Singapur byla smula. Situace obracena oproti Monze a zase to sliznulo jenom Hamiltonovo kolo. Alonso 0 technickych poruch. Hazet prohru jen na Hamiltona je hloupost.
2012 - to si vybral smulu uplne vsude. Jak na techniku, tak chyby tymu, tak smulu na kolizni dementy, tak napr. jako jediny dostal defekt v Nemecku od Kimiho ulomku za prvni zatackou ve druhem kole atp. Nemit smulu, mohl bojovat v pohode o titul.

Co se slabeho tempa tyce, tak me prekvapovalo, jak se trapival na Suzuce s Mclarenem prakticky vsechny svoje sezony. Jinak by me zajimalo, Jake dalsi "spatne" tempo mas ty na mysli.
Jinak Button je o 5 let starsi a byl v F1 o 6 sezon drive, nez Hamilton, takze je logicke, ze byl takticky vyzralejsi, navic je to i jiny typ pilota a i proto ma LH vice fanousku, ze do toho daval vice srdce a snazil se zavodit a nehral tolik sachy. Dneska v 15. sezone uz je to "pan profesor".

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Když se zde tak diskutuje o šampionech a okolnostech kolem nich, narazil jsem dnes na tabulku kde se srovnává závodní skóre s parťákem a porovnání jejich vzájemné pozice v cíli (o kolik pozic byl v průměru lepší či horší). Možná se někdo taky rád koukne.
[odkaz na stránku]
( ...... autor upozornil na chybu u Rosberga kde při porovnání s Webberem uvedl špatné znaménko a má tam být -2,75 a celkově se to u něj mění na +0,81)

.... jinak to udělal nejen pro šampiony ale i pro všechny současné jezdce 2020 kdyby se někdo zajímal
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Počkej, to není o "lidech". Tyhle legendy rozšiřuje rodinný přítel a prezident FIA Jean Todt. A spousta mamlasů po těchto hloupostech skočí a šíří je dál. Kdyby se alespoň trošíčku o F1 zajímali a byli schopní dát si 1+1 dohromady, věděli by, že Schumi odešel od Mercedesu ještě v době před změnou pravidel a záhy se fatálně zranil na lyžích. Vývoj a stavba hybridní pohonné jednotky, kde měl Mergl v počátku obrovský náskok, fakticky nebyla o Schumacherovi.
Je to zase jenom další trapný pokus, jak glorifikovat a připisovat zásluhy Schumimu, jako za dob jeho dominance. Nevím, zda to má Schumi vůbec zapotřebí. Z mého pohledu "medvědí služba" od pana prezidenta FIA. Kdyby se raději staral o to, aby se mu úřad nesypal pod rukama.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
vidíš a ono se stačí zamyslet nad tím, jak ten schumacher dokázal, že mu hned od začátku vybírali "slabé" týmové kolegy 12 protože podle mě nemáš pravdu. Myslíš, že andrea de cesaris byl úplnej loser, když ho schumacher porazil ve spa? 12 Nelson piquet ty 3 tituly získal asi také omylem, aby ho poráželo v kvalifikacích nějaké německé ucho 03, martin brundle, ricardo patrese, to byli úplní nýmandi, že? I v dobách ferrari to nebylo jinak. Jak Irvine tak barik platili za velké talenty, ale schumacherovi se zkrátka nepřiblížili. Jediná reálná lopata se kterou jezdil byl starej verstapen, protože dostával takovej nářez, že si začal vymýšlet pohádky o dvou rozdílných vozech. Jasně, že tým šel schumacherovi na ruku, ale to si holt musel nějak zasloužit a podle všech pamětníků byl především úžasnej motivátor. Podívej se, proč získalo ferrari ty tituly. Schumacher měl v benettonu velice silnej tým techniků a ty dokázal přesvědčit, že chtějí za ním do ferrari. A jak říkáš o nepodceňování barika, právě v tom rakousku bylo vidět, jak se dokázal chovat, když si myslel že je rychlejší, jenže zrovna to rakousko bylo po hříchu jedinou tratí, kdy dokázal být o chloupek rychlejší než schumacher a právě barik dokázal porazit schumachera nejvícekrát v kvalifikaci ze všech jeho týmových kolegů - 5x.
A nepleť se, já nejsem úplně fanatickým fanouškem schumachera, já fandím především ferrari a schumacher je holt jejich nejúspěšnějším pilotem. Kdyby za ferrari jezdil hamilton a dokázal tam co v mercedesu, tak se na něj taky budu dívat jinak 14 ale takhle mi to vychází jako kluk, co v závodění nepoznal nedostatek, vždy měl k dispozici pouze to nejlepší možné a přesto se našli týmový kolegové, co jej dokázali porazit. U schumachera se to stalo až po jeho návratu a přeci jen, vrátil se do jiné serie než ze které odešel a byl starej na to aby se dokázal přizpůsobit. Přesto brawn připouští, že dokázal tým nasměrovat tak, že je v současné době tam kde je. Myslím si, že kdyby se místo do závodní sedačky vrátil jako šéf týmu, že by udělal líp...
A k tomu brabhamovi, on byl majitel, šéf týmu i jezdec, ale konstruktérem svých vozů opravdu nebyl 12 sice se to traduje že byl i konstruktérem, ale to byl Ron Tauranac...
Jinak k tomu stewartovi. Nevím jak se mi to takhle zamotalo, já někde četl, že měl fitipaldi stewarta nahradit poté, co stewart nečekaně skončil. Je to teda už dávno co jsem to četl, tak si to možná pamatuju špatně, ale neměl původně stewart namířeno k mcl?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No já vidím spojnic vícero. V obou závodech byl Schumi mimo reálnou šanci na bednu a tak Barik mohl předvést, co umí. Osobně též stavím výše GB 2003. U Německa 2000 ve mně zůstává pachuť "manipulace se závodem." V době, kdy se objevil aktivista na trati měli oba piloti McL na Barika náskok přes minutu. A ve chvíli, kdy vyjel reálně SC na trať, tak tam už dávno žádný aktivista nebyl. Pak se kroužilo za SC dokud se všichni nesjeli a také všichni nepřezuli. Zbytečné ovlivnění závodu. Druhá věc je, co pak Berrichello předvedl při dešti 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Bolt je unikát v podstatě díky sám sobě...Hamilton vyhrává z mnohem větší části jen díky Mercedesu. Tohle nelze porovnavat...

Ale Hamilton je top pilot...o tom žádná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama