DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    86.49.99.XXX
    Je tu jedna zásadní věc, která se moc neuvádí. Když by Hamilton nejezdil za Mercedes, tak by tam ty tituly sbíral v pohodě téměř kdokoliv další, asi vyjma Albona. S kovidem teď určitě nebude peněz na rozhazování, tak proč platit někomu takové šílené peníze, když ho vlastně nepotřebují? A Hamilton zase nechce snížit výplatu, když je šampion. Já nevím jak správní rada ale pro mě by to byli jen zbytečně vyhozené desitky milionů, když to může vyhrát téměř kdokoliv jinej a ještě si zaplatit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To je ten naivní pohled...

      Když se podívám na top výkony Usaina Bolta, tak vidím, že včas vyběhne a pak přidává, přidává, drží a drží... "Nechápu", že jsou ostatní za ním tak pozadu... Problém je, že vidíš jen finální výkon, ale absolutně nevidíš tu cestu, která k němu vede... A tady je to podobné, byť Lewis je samozřejmě menší díl skládačky, protože F1 je týmový sport...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.99.XXX
        Kolik by měl mergl titulů, kdyby tam Lewis nejezdil?
        Možná o jeden méně, kdyby tam jezdil nějakej břídil ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.99.XXX
        Kdyby se Schumi v 99' zranil více a nemohl se vrátit a vývoj vozu šel tak jak šel, tak by Rubens udělal dva tituly. Kdyby se Lewis nedostal do Mercedesu, tak by se téměř nic nezměnilo a to je oč tu běží. U Mercedesu mají tak dominantní auto, že závodí jen mezi sebou, takže na jezdci až tak nezáleží. A to nechci snižovat jezdecké kvality Hamilton , které jsou někde na úrovni Buttona, Rosberga a Alonsa. Ale to že dosáhl takové dominance, je jen zásluha Mercedesu, jinak by byl jen jeden z favoritů a se srovnatelným vozem, bych věřil spíš Maxovi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Vždycky se věří tomu druhému... Když vyhrával Alonso 05, 06, tak se fandilo Kimimu... Když ho pak Hamilton porážel 07, tak se fandilo Hamiltonovi... Když se objevil Vettel, tak to byl nový Schumi a všichni mu fandili, když dominoval, tak to byl looser, co těžil jen z auta a hrdina byl zase Alonso... Tohle je nekonečný kolovrátek...

          Piloti jako LH, Alonso, Schumacher, Senna, Prost jsou prostě lídři, kteří motivují celý tým k lepším výsledkům...

          Kdyby to bylo tak jednoduché, jak tu popisuješ, tak by Mercedes s LH po 2014 neprodlužoval, stejně jako Ferrari se Schumacherem po roce 2000... Jenže lidi v týmu vědí jaký je jejich skutečný přínos a proto se jim i neustále zvedají platy...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            86.49.99.XXX
            Jenže Ferrari mělo dominantní vůz reálně jen v roce 2002 a 2004, kde měly oba dva vozy na celkového mistra. Mercedes má takový rok 2004 už několik sezón po sobě. A to je zásadní rozdíl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Zásadní rozdíl je především v tom, že FIA ani Liberty nepřemýšlí jak F1 vrátit do sekce závodění. Pouze vymýšlí hlouposti jako obracené pořadí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Měli ho i 2000 a 2001, jediný slabší rok byl 2003...

              Schumi 2000 - 9 vítězství, 2001 - 9 vítězství, 2002 - 11 vítězství, 2003 - 6 vítězství a 2004 - 13 vítězství...

              Ostatně v rekordech na počet vítězství v jedné sezóně a počtu vítězství v řadě LH na Schumiho a SV stále ztrácí... Ale jejich dominance už je zapomenutá...

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Max na to zatím nemá konzistenci. Rychlost má špičkovou, ale pořád to jsou horkokrevné výkony. Vzhledem k mým osobním preferencím nebudu uvádět, jak bych viděl boj Lewis x Max v jedné stáji. Nicméně dovolím říct, že být Max s LeClercem v jedné stáji, vsadil bych si na LeClerca. Max by ho možná v rychlosti na jedno kolo porážel, ale LeClerc je v závodě daleko konzistentnější a neodrovná si zbytečně část balíku jízdou na krev.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Bolt je unikát v podstatě díky sám sobě...Hamilton vyhrává z mnohem větší části jen díky Mercedesu. Tohle nelze porovnavat...

        Ale Hamilton je top pilot...o tom žádná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.96.XXX
          Ten příklad jsem uvedl schválně, aby bylo zřejmé o co jde... Samozřejmě, že se to takto srovnat 100% nedá... Lépe by seděl fotbalista, co doklepává do prázdné brány... Ale tj fuk... Výkony těch nejlepší vypadají snadno, ale jen proto, že nevidíš co za nimi stojí...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Promiň, ale tohle samé by se dalo říci o Ferrari v letech 2000-2004. A řeknu Ti rovnou, že je to totální hovadina. V roce 1999 mělo Ferrari rozhodně lepší balík než v roce 2003. Břídil s tím dokázal bojovat o titul, ale shořel jak papír. Jsem si jistý, že nebýt Schumiho zranění, má dnes 8 titulů.
          Ono to totiž nejde dost dobře srovnávat. Jedna věc je být dvojka, od které se čeká dovezení co největšího počtu bodů aniž by to nějak ohrožovalo jedničku. Pokud je potřeba, jedničku podpořit obětováním vlastního výsledku. Ano, někdy se stane, že dvojka je zaříznutá a není jí dopřán životní výsledek, ale to už je dané celkovou výkonností pilota. Holt jedna vlaštovka jaro nedělá. Každopádně od dvojek se nikdy tolik neočekává, nemají rozhodné slovo ve vývoji a neleží na nich tlak očekávaných výsledků (do jisté míry samozřejmě). A pak tu máme ještě piloty, kteří září v menších stájích a po přechodu do přední stáje to je průšvih. Je opravdu veliký rozdíl se dotahovat na prvního a být tím prvním, který musí makat na tom, aby se tam udržel.
          A přesně to je rozdíl mezi Massou, Bottasem, Irvinem, Barrichellem, Fisichellou, Webberem, Gaslym, Albonem, Couldhardem, ... a Lewisem, Alonsem, Schumim, Mikou, Vettelem, Buttonem, ... Dotahovat se na prvního je vždy jednodušší. Ten druhý ví, že je možné něco dokázat. Nehledě na fakt, že dvojka má možnost od jedničky "opisovat". Když potom všechno břímě lehne na toho slabšího, tak se může záhadně vytratit daleko více výkonnosti, než jen ten rozdíl mezi tím rychlejším a pomalejším. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Jen bych chtěl dodat k tomu Boltovi. Tretry na míru umí docela zásadně zlepšit čas, především pak na krátkých sprintech.
          Daleko větší podíl tam má samozřejmě ta fyzička, ale v tretrách z Decathlonu by to určitě nebyla taková hitparáda. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            To máš pravdu...ale když se na startu sejdou Bolt a jeho nevětší konkurenti...všichni mají ty špičkové body a nikdo ty s Decathlonu... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Podle mě je to naprostá hloupost...srovnávat Bolta s Hamiltonem.
            Bolt má podíl na výsledku 95 %, Hamilton má podíl na výsledku těžko říct kolik, ale určitě to bude výrazně pod 50 %...já bych klidně řekl že přesně opačně pouhých 5 %.
            A to z jednoduchého důvodu...Hamilton nemá vliv na to jaký mu tým postaví auto (není žádnej konstruktér a dnešní monoposty vznikají pod rukama konstruktérského týmu který čítá desítky lidí), testovaní je omezené, takže v testech defakto tým zjistí jestli mu auto funguje a jestli konstruktéři odvedli dobrou práci, vliv pilota prakticky žádný, no a co se týče samotného závodění, pilot vleze do kokpitu a jeho úloha je řídit a poslouchat co mu z boxu nařídí. Takže jak velký vliv má pilot na výsledek? Pokud je tedy talentovaný a věnuje se přesně tomu co se po něm chce... a dokáže plnit přesně pokyny?
            Boltovi tretry můžou (jak bylo konstatováno v jinám příspěvku) k výsledky výrazně přispět...ale mezi špičkovými tretrami nepochybně nebude tak velký rozdíl jako mezi Mercedesem a Williamsem, ne?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Hele já si pamtuju jak byly McLareny v roce 1984 novináři označovány jako "vozy z jiné planety"...a to vyloženě dominovaly vlastně jen jeden rok, rok na to (1985) už Prost bojoval prakticky až do závěru o titul s Alboretem na Ferrari...a McLaren už spíš vyhrál hlavně díky spolehlivosti protože rychlostně bylo prakticky na stejné úrovni Ferrari a v druhé polovině předčil McLaren rychlostně Williams.

              Souhlasím že na minulou dominanci se zapomíná...obvzlášť když je aktuální nějaká další dominance. Vždyť kdo z nás (fanoušků) teď řeší Cettela a jeho dominanci s Redbullem? A jak nám v době kdy vyhrávali titul za titulem ležel v žaludku (přirozeně některým).

              Příznivci Michaela a Ferrari v době kdy byli na vrcholu byli velmi arogantní a nechtěli slyšet kritiku...to samé v případě Redbullu a Vettela...a nyní je to to samé...objektivita prostě chybí.

              Ale statistiky nelžou...dominance Mercedesu je největší jaká kdy v F1 byla...a od dob Michaela ve Ferrari je tady problém s tím že tým který je nahoře si zvolí lídra...a ten slíže smetánku a získává titul za titulem...aniž by dostal šanci někdo další. U Mercedesu budiž k dobru to že dali možnost NIco Rosbergovi...ale mě přijde že Bottase podepsali proto že už od začátku počítali že bude plnit roli dvojky...ten šanci na titul v Mercedesu na normálních podmínek nikdy neměl.
              Přitom pro renomé Mercedesu by nejspíš mohlo být lepší aby se v jeho barvách stali šampiony Hamilton, Nico Rosberg, Bottas a klidně někdo další...Mercedes by pak mohl poukazovat na to že s jeho autem dokáží vyhrávat různí piloti. I když ono se to tady začalo směřovat na to překonávání statistik...to je jasný...proto Hamilton a nic než Hamilton (Rosberg odešel protože moc dobře věděl že ziskem titulu vyčerpal přízeň a dál se pojede na Hamiltona).

              Hlavně to neber jako snižování Hamiltona...on je jak jsem napsal jedinečnej a jeden z nejlepších v historii...jen je třeba vidět i to další...svět není černobílý.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            sorry, ale tvé představy jsou lehce zkreslené. Je jasné, že ne každá dvojka má to, aby jela na titul, ale s tím 99 se trošku pleteš. Tam se irvine dostal na dostřel jen díky denisovi a bordelu u mcl. Denis totiž slíbil coulthardovi, že když bude v 98 dělat nosiče hakinenovi, tak v 99 bude jedničkou on, nestalo se a když si schumacher zlomil nohu, tak se chtěl prosadit a hakinen začal dělat chyby. Rozhodně ferrari nemělo lepší balík než mcl a je otázkou, jestli by podobné bezvládí na tu chvíli nastalo, ikdyby měli stále za soupeře schumachera a ne irvina.
            Troufnu si tvrdit, že pokud by horner přitáhl uzdu vettelovi a ne weberovi, tak weber toho mistra dá taky. Stejně tak rosberg by bezproblémů dokázal dát hamiltonovi tituly, pokud by hamilton zůstal u mcl...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Jone s tím prvním odstavcem nesouhlasím. Ten břídil po zranění Schumiho třikrát vyhrál a z devíti (pokud započítám i Anglii, kde už Schumi odstoupil a bylo jasné, že se jede na Irvina) závodů byl šestkrát na bedně. Ten břídil totiž v druhé polovině sezóny sbíral Schumacherovy body. A je velmi pravděpodobné, že kdyby se jelo od začátku sezóny na Irvina, tak má titul, protože by sbíral Schumiho body. Stejně tak souhlasím s tím, že kdyby se Schumi nezranil, má titul on.
            Dále už souhlasím . Snad jen s doplněním, že jsi opomněl v případě dvojek zmínit zase jejich nevýhody. Např. že většnou jezdí s vyvíjeným autem pro jedničku a musí se přizpůsobit, dostávají alternativní strategie a to po celou sezónu a mnohdy jejich setupy a nastavení jsou sdílena s jedničkou, pokud se jeví jako lepší, ale naopak to bývá málokdy (pokud mohou jedničku ohrozit).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              86.49.99.XXX
              Jenže ty koukáš jen na výsledky, já si ty sezóny pamatuji. Mezi Ferrari a McLarenem rozhodla spíš lepší spolehlivost a následně odchod Hakkinena, než lepší vůz. A až na vyjímky prostě Barryk nestíhal.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama